Firmowe i domowe biuro czy sekretariat nie może się obejść bez urządzeń biurowych, które w znaczny sposób ułatwiają i przyspieszają pracę. Tworzenie, archiwizowanie i niszczenie dokumentacji wymaga sprawnego i nieawaryjnego sprzętu. Sprzedażą, wynajmem i serwisem kserokopiarek zajmuje się firma Duplex z Bielska-Białej, dowiedz się więcej o ich ofercie!
Sprzęt wielofunkcyjny wysokiej jakości
Zlokalizowana w Bielsku-Białej firma Duplex, której właścicielem jest Jakub Dutka posiada szeroką gamę sprzętów biurowych, od małych urządzeń wielofunkcyjnych do super wydajnych maszyn kserujących i drukujących setki stron dziennie. Wybór urządzeń do swojej firmy tylko z pozoru wydaje się prosty. Decyzja o rodzaju zakupionego sprzętu podyktowana jest ilością i rodzajem przygotowywanych na co dzień dokumentów. Eksperci firmy Duplex zaproponują wyposażenie dopasowane do indywidualnych potrzeb biura, sekretariatu czy recepcji.
W ofercie zakładu z Bielska-Białej znajdziemy kserokopiarki i drukarki czarno-białe oraz kolorowe, niszczarki, laminatory i bindownice. Duplex zapewnia także inne sprzęty biurowe, choćby potrzebne w szkołach gilotyny i trymery oraz kartony i papiery ozdobne. Biurom rachunkowym i zakładom, gdzie istotą pracy jest archiwizacja, przydadzą się specjalistyczne dziurkacze, zszywacze oraz zaokrąglacze narożników.
Fachowy serwis urządzeń biurowych
Przedsiębiorstwo Jakuba Dutki głównie skupia się na świadczeniu usług serwisowych i poligraficznych. Od początku istnienia firmy jej celem była satysfakcja klientów, dlatego pracownicy stale zdobywają nowe umiejętności i aktualizują swoją wiedzę na szkoleniach. Jak mówi jeden z serwisantów:
Oferujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń biurowych takich producentów jak Canon, Develop, Panasonic czy Minolta. Jesteśmy elastyczni, wiemy, jak wiele dzieje się w biurze czy sekretariacie. Dzięki temu, że na magazynie posiadamy kilka tysięcy części zamiennych, działamy szybko i sprawnie.
Warto pamiętać, że kserokopiarka czy drukarka składa się z ogromnej liczby podzespołów, które ściśle współpracują ze sobą. Próba samodzielnej naprawy urządzenia może skończyć się jego trwałym uszkodzeniem, dlatego problemy techniczne należy zgłaszać fachowcom. Sprawny serwis kserokopiarek, zapewniają przeszkoleni pracownicy firmy Duplex, którzy posiadają wiedzę z zakresu mechatroniki. Dzięki takiej usłudze mamy pewność, że sprzęt znajdujący się w firmie szybko wróci do eksploatacji, a przy prawidłowym użytkowaniu nie zepsuje się w najbliższym czasie.
Dzierżawa sprzętu – dlaczego to się opłaca?
Nowy sprzęt biurowy renomowanej firmy to koszt od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Dzierżawa kserokopiarek jest opłacalna, ponieważ za niewielką kwotę płaconą co miesiąc, dostajemy do użytkowania sprzęt wysokiej jakości. Jeszcze korzystniejsza będzie umowa rozszerzona, która zapewnia nie tylko sprzęt, ale materiały eksploatacyjne oraz serwis. Szersza umowa współpracy gwarantuje niskie koszty miesięczne, w takiej sytuacji nie musimy się martwić szukaniem pomocy w razie awarii.