Nie da się ukryć, że sprzedaż nieruchomości na własną rękę często bywa nie lada wyzwaniem. Jeśli zależy nam na czasie, warto skorzystać z usług pośrednika, takiego jak Tomasz Jeżowski, który przejmie odpowiedzialność za powodzenie transakcji. Agenci, dzięki swej dużej wiedzy na temat promocji ofert, znajdą klientów znacznie szybciej, wykorzystując do tego wszystkie kanały. Na czym zatem polegają działania pośredników z marketingowego punktu widzenia? Zapraszamy do lektury.
Pomoc pośrednika potrzebna od zaraz
Praca pośredników nieruchomości w ramach zawartej umowy nie ogranicza się jedynie do oględzin obiektu, sprawdzenia jego stanu prawnego czy też analizy lokalnego rynku. Podjęte przez nich działania służą ponadto opracowaniu i promocji samej oferty, która powinna być jak najbardziej atrakcyjna dla odbiorców. Jej profesjonalne przygotowanie jest bowiem niezbędne dla szybkiego znalezienia klientów oczekujących pełnego obrazu danej nieruchomości. Jako że nie każdy posiada smykałkę do tego typu czynności, decydując się na współpracę z dobrym agentem, oszczędzamy sobie zmartwień, przerzucając na niego odpowiedzialność za dotarcie do interesantów i finalizację transakcji. Jeśli zależy nam efektywności działań pośrednika oraz jego dużym zaangażowaniu, zaleca się podpisanie z nim umowy na wyłączność, która przynosi korzyści obu stronom. Taka forma, w odróżnieniu od tzw. umowy otwartej zapobiega m.in. powstawaniu chaosu informacyjnego przejawiającego się dublowaniem ofert na rozmaitych portalach.
Fachowe działania agenta nieruchomości
Tomasz Jeżowski Pośrednik Nieruchomości, doskonale wie, że budowa strategii marketingowej wymaga stworzenia solidnych fundamentów. Za taką podstawę uznaje się opis oferty. Powinien on być zorientowany wokół korzyści, jakie wynikają np. z zakupu domu czy sprzedaży mieszkania. Najlepiej, aby uwzględniał wszelkie informacje, które można potwierdzić podczas prezentacji. Pośrednik z pewnością zadba, aby opis spełniał wszelkie wymogi copywriterskie i przyciągał uwagę odbiorców. Na nic jednak nawet najlepsze słowne przedstawienie nieruchomości, jeśli brakuje jej profesjonalnych zdjęć. Nie od dziś bowiem wiadomo, że aspekt wizualny odpowiada za pierwsze wrażenie, a bez niego ciężko o zainteresowanie. Zanim pośrednik lub osoba z nim współpracująca uchwyci atuty obiektu, konieczność często stanowi tzw. home staging. W dużym skrócie polega on na przygotowaniu nieruchomości do sesji zdjęciowej oraz prezentacji potencjalnych klientów. Agent traktuje home staging jako niezwykle ważny element marketingowy, podpowiadając jak wyróżnić obiekt na tle konkurencji i uzyskać za niego jak największą cenę. Czy zawsze wiąże się on z gruntownym remontem? Niekoniecznie! Niekiedy wystarczy zrobić małe przemeblowanie czy solidne posprzątanie, aby dom czy mieszkanie zyskało w oczach odbiorców.
Skuteczna promocja
Chociaż agenci nieruchomości nie ograniczają się do jednego kanału dotarcia, to większość działań wykonują w przestrzeni internetowej, dopasowując komunikację dla grupy docelowej. Tak właśnie robi Tomasz Jeżowski Pośrednik Nieruchomości, prezentując oferty na wielu stronach branżowych. W promocji nieruchomości sprawdzają się nie tylko znane portale ogłoszeniowe, ale i też media społecznościowe, dające szansę na tworzenie postów sponsorowanych. Dlatego dobry agent korzysta ze wszelkich sposobów, mających na celu wymianę ofert pomiędzy pośrednikami nieruchomości pracujących w modelu umów na wyłączność. Raz zgłoszona oferta jest widoczna w bazie każdego współpracującego biura, co znacznie zwiększa szansę na sprzedaż.
Dlaczego to właśnie z firmą Tomasz Jeżowski Pośrednik Nieruchomości warto nawiązać współpracę?
Kilkunastoletnie doświadczenie, kilkaset przeprowadzonych transakcji, a także pełne zaangażowanie w swoją pracę to tylko niektóre atuty firmy Tomasz Jeżowski Pośrednik Nieruchomości, działającej na rynku szczecińskim i zachodniopomorskim. Jej klienci zawsze mogą liczyć na wszelką pomoc na każdym etapie transakcji, począwszy od pierwszego spotkania, aż do momentu podpisania umowy i wydania nieruchomości. To godna polecenia, innowacyjna firma, której warto zaufać.