Wejście do siedziby firmy to jedno z ważniejszych miejsc. Klienci bowiem już od tego momentu oceniają nasz profesjonalizm przez pryzmat jego wyglądu. To właśnie w tym punkcie warto przyciągnąć ich uwagę, a także zadbać o bezpieczeństwo dzięki wycieraczce z logo naszej marki. Jak przekłada się to na budowanie pozytywnego wizerunku biznesu? O tym piszemy w poniższym artykule.

Wyjątkowe powitanie klienta

Wejście do firmy to pierwsze miejsce, z jakim odwiedzający jej siedzibę mają styczność. Powinno więc być reprezentacyjne i wyróżniać się z otoczenia, tak aby zarówno stali, jak i potencjalni klienci bez problemu odnaleźli do nas drogę. Ma to znaczenie, zwłaszcza gdy współdzielimy budynek z innymi przedsiębiorstwami. Wycieraczka z logo i w barwach naszej marki będzie swoistym drogowskazem. Co ważne, na takiej macie można umieścić również bezpośredni zwrot powitalny. Taki zabieg sprawi, że klienci już od wejścia poczują zainteresowanie swoją osobą i chęć udzielenia im pomocy w sprawie, z którą się do nas zwracają. W ten sposób będziemy nie tylko utrwalać nasze istnienie na rynku w świadomości konsumentów, ale zbudujemy także pozytywny wizerunek firmy oraz więź z klientami.

Schludny hol i recepcja

Jak już wspomnieliśmy, wygląd wejścia musi stanowić wizytówkę naszej działalności. Jak wiadomo, brzydkie i zaniedbane wnętrze nie zachęci do skorzystania z oferty, nawet jeśli będzie ona niezwykle atrakcyjna. Trudno nam będzie też pozyskać nowych zainteresowanych nią kontrahentów. Niezależnie od branży, w jakiej działamy, aranżacja pomieszczeń siedziby ma ogromne znaczenie w postrzeganiu naszego profesjonalizmu. Na to składa się nie tylko odpowiednio dobrane wyposażenie oraz ich wykończenie, ale również utrzymanie porządku. A w tym niezwykle przydatna okazuje się właśnie mata wejściowa z logo, jaką możemy zamówić między innymi w firmie Unimat z Poznania. Najczęściej są one wykonywane z włókna poliamidowego, które mocuje się do gumy nitrylowej. Taka konstrukcja zapewnia im trwałość oraz to, że idealnie przylegają do posadzki – nie przesuwają się.

Wycieraczki zatem stanowią nie tylko przydatny gadżet reklamowy, ale także praktyczny element wyposażenia wejścia. W porze jesienno-zimowej osuszają bowiem podeszwę i usuwają z niej nadmiar błota czy śniegu. Tym samym nie ma ryzyka upadku na śliskich płytkach, którymi najczęściej wykończona jest podłoga. Ponadto kafelki nie ulegają tak szybkiemu zabrudzeniu, dlatego łatwiej utrzymać ich estetyczny wygląd. Latem oraz wiosną natomiast, gdy powietrze jest znacznie bardziej suche, maty absorbują nadmiar pyłu nanoszonego z zewnątrz. Ma to niebagatelny wpływ na jakość powietrza w pomieszczeniach, a co za tym idzie, przyjemność przebywania w nich.