Biuro rachunkowe Amicus Sp. z o.o. posiada swoją siedzibę w Świdnicy. Firma może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży. Przedsiębiorcy mogą dowolnie rozszerzać standardowy zakres usług księgowych, np. o obsługę kadrowo-płacową. Sprawdź, jakie dokładnie działania kryją się pod tym pojęciem i przeczytaj o szczegółach współpracy z tym konkretnym przedsiębiorstwem.
Co wchodzi w zakres obsługi kadrowo-płacowej?
Biuro Rachunkowe Amicus Sp. z o.o. oferuje w pełni kompleksową obsługę kadrowo-płacową. W zakres działania wchodzi przygotowywanie listy płac i deklaracji zgłoszeniowych/rozliczeniowych na potrzeby ZUS-u i US, prowadzenie ewidencji kadrowej oraz przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z przyjęciami lub zwolnieniami pracowników, zleceniobiorców i innych kooperantów.
Zakres naszych usług można dowolnie modyfikować, ponieważ mamy świadomość, że każde przedsiębiorstwo może mieć zupełnie różne oczekiwania
– opowiada przedstawiciel biura rachunkowego. Firma ta do każdego zlecenia podchodzi indywidualnie i stara się odpowiedzieć na wszystkie potrzeby, tak aby usługi księgowe były rzeczywiście pomocne, a nie jeszcze bardziej komplikowały przepisy, które są już wystarczająco trudne do zrozumienia dla laika.
Zasady współpracy z firmą Amicus Sp. z o.o.
Współpraca z Biurem Rachunkowym Amicus Sp. z o.o. zawsze układa się bardzo dobrze, o czym świadczą liczne pozytywne opinie dotychczasowych klientów. Firma działa w ramach księgowości hybrydowej, czyli łączy tradycyjne działania z księgowością online, co pozwala zaoszczędzić czas. Każdy klient otrzymuje dostęp do programu do wystawiania faktur, co również usprawnia proces przesyłania dokumentacji. Z obsługi księgowej oferowanej przez Amicus Sp. z o.o. mogą skorzystać podmioty o zróżnicowanej formie organizacyjnej. Biuro świadczy bowiem usługi na rzecz osób fizycznych działających w ramach jednoosobowych działalności, spółek cywilnych, jawnych, komandytowych i z ograniczoną odpowiedzialnością.