Masz uszkodzoną karoserię, a wycena od blacharza i lakiernika sięga niebotycznych kwot? Rozważ bezinwazyjne usuwanie wgnieceń. Nowoczesna metoda PRD polega na wyciąganiu wgniotek specjalnym urządzeniem, pozostawiając lakier w fabrycznym stanie. Nadaje się do naprawy zarówno dużych szkód powypadkowych, jak i małych wgnieceń spowodowanych przez grad. Taką usługę można wykonać w warsztacie SR Service we Wrocławiu.
Metoda PRD – wyciąganie wgniotek bez malowania
Czy zdarzyła ci się wycena naprawy karoserii, która wynosiła horrendalne kwoty? Wynika to z wysokich cen lakierowania, które często sięgają 500-700 zł za punkt. Jeśli wgniecenia nie spowodowały uszkodzenia lakieru, ten wydatek jest zbędny. W tradycyjnych metodach klepania karoserii dochodzi do uszkodzeń i trzeba naprawiany element potem malować. Niekiedy taniej i łatwiej jest kupić część, np. drzwi, niż inwestować w ich naprawę. To się zmieniło, bo bezinwazyjne usuwanie wgnieceń w karoserii nie narusza warstwy lakieru. Skrót PRD oznacza Paintless Dent Repiar, czyli naprawę wgnieceń bez lakierowania. Jest to innowacyjna metoda usuwania szkód na karoserii, których przyczyną są m.in.:
wypadki;
gradobicie czy spadające z drzewa kasztany;
akty wandalizmu.
Nawet duże wgniecenia można naprawić metodą wyciągania, po prostu robione jest to w takich przypadkach etapami.
Jak przebiega proces usuwania wgniecenia poprzez wyciągnie?
Ocena skali uszkodzeń nie musi odbywać się bezpośrednio w warsztacie. Można przesłać dokładne zdjęcia i wtedy fachowiec wyceni, jaki będzie koszt naprawy. Na miejscu w serwisie szkodę usuwa się nawet w kilka godzin poprzez wyciągnięcie specjalnymi narzędziami. Dzięki temu lakier pozostaje nieuszkodzony, a wgniecenie znika. Taką usługę można wykonać w SR Service we Wrocławiu. Na miejscu można liczyć na auto zastępcze, jeśli naprawy mają potrwać dłużej. W warsztacie likwiduje się też szkody komunikacyjne z OC i AC. Metoda PRD jest nie tylko ekonomiczna, ale też szybsza niż tradycyjne.