Nadwozie skrzyniowe potrzebne jest zarówno w samochodach dostawczych, jak i ciężarowych, do przewożenia towarów. Produkowane przez FUH Big-Trans składa się z kabiny i powierzchni do załadunków przesyłek na paletach. Wyposażone jest w podłogę, otwierane klapy oraz burty, metalowe ściany, przesuwne lub otwierane drzwi.

Czym charakteryzuje się nadwozie skrzyniowe z Big-Trans?

Nadwozie skrzyniowe jest zamknięte, więc towar jest zabezpieczony. Zaletą jest również bezproblemowy załadunek i rozładunek, bo może odbywać się również górą. Naczepa wykonana jest ze stali zimnogiętej ocynkowanej, lakierowanej lub aluminiowej. Podłoga ze sklejki antypoślizgowej i wodoodpornej posiada uchwyty do mocowania ładunku oraz rozbieralny stelaż. Burty aluminiowe-anodowane są po długości dzielone w połowie albo w całości. FUH Big-Trans, będąca producentem tego typu nadwozia w dowolnym kolorze, montuje je u klienta. Prowadzi także przebudowy, remonty i naprawy bieżące oraz zajmuje się poszerzaniem i przedłużaniem plandek.

Jakie zalety ma nadwozie skrzyniowe?

Samochód dostawczy i ciężarowy służy do przewozu towarów, więc musi być wyposażony w wygodną i bezpieczną plandekę. Pojazd musi być dostosowany do potrzeb firmy, więc jeśli jest konieczność, transportuje ponad 20 ton. Bez względu na pojemność paki, zawsze należy zadbać o bezpieczeństwo przesyłki i wygodę załadunku oraz rozładunku. Nadwozie skrzyniowe z FUH Big-Trans, jest doskonałym rozwiązaniem. Dlatego, że metalowa zabudowa chroni towar przed kradzieżą i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Można transportować ładunki drobnicowe jak np. opał czy materiały sypkie.