Jak nas widzą, tak nas piszą, prawda? Jako ludzie jesteśmy głównie wzrokowcami. Pierwsze wrażenie jest dla nas bardzo istotne. Wystarczy zaledwie kilka sekund, aby ocenić, czy coś nam się podoba lub nie. W jaki sposób można wykorzystać tę zależność do promocji swojej firmy? Między innymi przez odpowiednie wykorzystanie potencjału opakowań fasonowych.
W jaki sposób można wykorzystać opakowania fasonowe?
Pudełka fasonowe, pełnią nie tylko funkcję ochronną, ale również promocyjną. Możemy, umieścić na nich wyróżniają się grafikę, czy logo firmy. Dzięki temu budujemy pozytywne skojarzenia z firmą. Pokazujemy, że jesteśmy profesjonalistami i dbamy o każdy szczegół, nawet o kartony, w których wysyłamy nasze zamówienia. Opakowania z dowolnym nadrukiem można zamówić na stronie producenta pudełek fasonowych K&T Pak.
Najważniejsze zalety promocji dzięki opakowaniom
Sprzedawcy, wysyłając zamówienia swoich klientów, pakują je w klasyczne kartony klapowe lub opakowania fasonowe. Wysokiej jakości reklama umieszczona na opakowaniu zdecydowanie podkreśla zaangażowanie marki, ale nie tylko. Takie działanie ma również inne zalety. Ładne opakowania, przede wszystkim dają nam szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Klient może wyrobić sobie pozytywną opinię na temat naszej firmy, jeszcze zanim otworzy przesyłkę. To sprawia, że mamy możliwość budować pozytywne skojarzenia z marką tzw. brand awareness. Ludzie będą kojarzyć nas jako tych, których przesyłki są zawsze pięknie zapakowane. Gdy klient otrzyma paczkę, która go zachwyci, z pewnością będzie chciał podzielić się swoim uznaniem w mediach społecznościowych. Być może opublikuje zdjęcie i napisze o nas kilka miłych słów. Taki content generowany przez użytkowników świetnie wpływa na postrzeganie marki. Oryginalne i estetyczne opakowanie fasonowe pozwoli nam również na wyróżnienie się pośród konkurencji. Ponieważ bywa tak, że nie przykłada ona zbyt dużej uwagi do wyglądu paczek, które wysyła.
Umieszczenie materiałów reklamowych na opakowaniach pozwala na wykorzystanie każdej możliwej okazji do zaprezentowania swojej marki z jak najlepszej strony. Takie działania z pewnością przełożą się na wzrost zaufania wśród klientów, a tym samym na zwiększenie sprzedaży.