Reklama to ważna część każdego biznesu, ponieważ to za jej pośrednictwem przedsiębiorca może dotrzeć do potencjalnych klientów. Jednym z często spotykanych rodzajów są reklamy zewnętrzne. Można je zobaczyć niemal na każdym kroku, wystarczy wyjść na ulicę. Różne szyldy, banery, billboardy i plakaty zachęcają do korzystania z usług czy robienia zakupów. Jakie są rodzaje reklamy zewnętrznej dostępne w firmie Jot-eM? Dlaczego warto z nich korzystać?

Jakie są rodzaje reklamy outdoroowej?

Reklamy zewnętrzne to nic innego, jak formy przekazu marketingowego, którego zadaniem jest dotarcie do potencjalnych klientów. Ich działanie jest skierowane na miejsca poza domami odbiorców, ich środowisko to otoczenie miejsca zamieszkania klientów. Reklama outdoorowa stosowana jest w przestrzeniach publicznych – nie tylko na banerach i billboardach, ale też w pojazdach komunikacji miejskiej czy w firmach powiązanych z branżą reklamodawcy, a także w siedzibie firmy. Taki rodzaj przekazu marketingowego nie jest ograniczony do konkretnej formy – występuje w wielu postaciach, a ich twórcy wykazują się coraz większą kreatywnością.

Firma Jot-eM Michał Józków z Wrocławia zajmuje się między innymi produkcją reklam zewnętrznych. W jej ofercie znajdują się banery, siatki mesh, tablice informacyjne, kasetony świetlne i litery przestrzenne. Na szczególną uwagę zasługują kasetony wytwarzane w technologii frezowanego dibondu podświetlanego metodą LED. Tak wykonany produkt od firmy Jot-eM zachowuje trwałość i estetykę przez długi czas. Chętnie wybieraną przez klientów formą reklamy zewnętrznej są też tablice informacyjne z PCV lub dibondu. Wykleja się je wycinaną komputerowo folią lub wydrukiem solwentowym, a laminacja zwiększa trwałość kolorów nawet do 10 lat.

Czy reklama zewnętrzna jest skuteczna?

Reklama outdoorowa jest niezastąpionym narzędziem marketingowym. Wykorzystują ją nie tylko lokalne przedsiębiorstwa, ale też ogólnopolskie, a nawet międzynarodowe korporacje. Taka reklama zewnętrzna od firmy Jot-eM stanowi ważny element budowania wśród odbiorców świadomości marki, co prowadzi klientów do skorzystania z jej usług. Przewaga reklamy outdoorowej nad internetową jest widoczna również w finansach – za baner czy tablicę płaci się tylko raz, a kampanie internetowe trzeba ciągle odnawiać. Dobrze zaprojektowana reklama zewnętrzna Jot-eM może być ozdobą otoczenia i sprawiać wrażenie, że wcale nie jest reklamą. Jej duży zasięg i opłacalność to najważniejsze powody, dla których warto z niej korzystać.