Reklama zewnętrzna kojarzy nam się najczęściej z billboardami, plakatami albo szyldami reklamowymi. Jednak coraz większą popularność zyskuje ostatnio oklejanie pojazdów materiałami reklamowymi. Są one drukowane na specjalnej folii, która następnie naniesiona zostaje na karoserię samochodu. Dowiedz się, na czym to polega i jakie ma zalety, a może i Ty zdecydujesz się w ten sposób zareklamować swoją firmę?
Dlaczego warto okleić samochód reklamą?
Promowanie marki przy pomocy folii samochodowych to rozwiązanie tanie i efektywne. Wystarczy okleić auto, a reklama, dzięki temu, że taka folia jest bardzo trwała, działać będzie przez kolejnych kilka sezonów. Żywotność takiej folii łatwo zapewnić przez stosowanie dobrej jakości środków do mycia karoserii. Jest to bardzo szybka metoda na wykonanie reklamy, wystarczy bowiem zamówić projekt graficzny w firmie Arton Reklama & Poligrafia, gdzie fachowcy błyskawicznie go przygotują i naniosą na folię. Wtedy trzeba podjechać samochodem, aby został oklejony i gotowe. Wystarczy to zrobić raz na kilka lat, a reklama będzie działać przez cały czas.
W jaki sposób okleja się samochody folią reklamową?
Można wykonać oklejanie pojazdu folią reklamową w dowolnej konfiguracji. Jeśli chcesz, oklejony może zostać cały bok samochodu, to jest przednie nadkole, przednie i tylne drzwi oraz nadkola tylne. Można oczywiście wybrać tylko kilka z tych elementów bądź jeden z nich. Zwykle wybiera się elementy ku tyłowi pojazdu. Ciekawy efekt daje oklejenie boku samochodu pod skosem. Stosuje się także oklejanie tyłu pojazdu, przy czym na szyby zaleca się folię tzw. one way vision, czyli pół-przezroczystą. Chodzi przecież o względy bezpieczeństwa. Warto wiedzieć, że taką folią nie należy oklejać bocznych szyb samochodów osobowych, choć często spotyka się ją na bocznych szybach na przykład autobusów, albo tramwajów.