Nie da się ukryć, że Internet zmienił świat. Dotyczy to także handlu. Niegdyś w celu zrobienia zakupów, konieczne było udanie się do sklepu. Dzisiaj nie trzeba ruszać się z miejsca, ponieważ niemalże wszystko możemy kupić drogą internetową. Firma Velm Sp. z o.o. oferuje sprzedaż internetową ubrań. Jak wygląda kupowanie odzieży przez Internet i jakie zasady nas obowiązują w przypadku zwracania towarów?
Jak dobrać rozmiar ubrań i obuwia podczas zakupów internetowych?
Niejednokrotnie zdarzają się sytuacje, w których nie kupujemy ubrań przez Internet, ponieważ boimy się, że wybierzemy złe rozmiary odzieży lub obuwia. Strach jest niepotrzebny, ponieważ coraz więcej sklepów oferujących sprzedaż wysyłkową ubrań, jak np. firma Velm Sp. z o.o. z Jabłonowa w województwie mazowieckim, rozwija się pod tym kątem, dzięki czemu w sieci znajdziemy ubrania w różnych rozmiarach, które będą pasować do rozmaitych sylwetek. Poza tym przed dodaniem konkretnego ubrania do koszyka warto sprawdzić jego rozmiar w specjalnie przygotowanych tabelach. W nich znajdziemy informacje na temat tego, jakie oznaczenie ubrania podpowiada rzeczywistej szerokości ubrania, długości, a także długości nogawek (w przypadku spodni i spodenek) czy rękawów.
W sklepach internetowych znajdziemy między innymi koszulki, bluzki, koszule, spodenki czy spodnie. Jednak sprzedaż wysyłkowa ubrań obejmuje większy asortyment. Niektóre sklepy działające online oferują również bieliznę. W przypadku zakupu przez Internet tej części garderoby należy uważnie sprawdzić rozmiar. Kobiety muszą upewnić się co do rozmiaru miseczki oraz obwodu pod biustem. Z kolei w przypadku, gdy chcemy kupić buty, najlepszym rozwiązaniem jest zmierzenie długości i szerokości stopy, co pomoże idealnie dopasować rozmiar obuwia.
Zwracanie ubrań kupionych przez Internet – o czym trzeba pamiętać?
Może zdarzyć się taka sytuacja, że zakupione drogą internetową ubrania lub rozmaite dodatki nie podobają się nam w rzeczywistości lub nie pasują na nas. Niekiedy mogą one dotrzeć do nas uszkodzone lub niekompletne. Co zrobić w takich sytuacjach? Przede wszystkim powinniśmy zachować spokój, ponieważ każdy, kto zrobił zakupy przez Internet, ma możliwość dochodzenia praw konsumenta. Robiąc zakupy online, zawieramy na odległość umowę ze sprzedawcą. To oznacza, że jeśli otrzymaliśmy uszkodzony towar, możemy dochodzić swoich praw z tytułu gwarancji lub z tytułu rękojmi, której czas trwa 2 lata od momentu wydania produktu. W pierwszym przypadku najczęściej dochodzi do naprawy towaru lub wymiany na nowy model. Z kolei w drugim sami wybieramy, co wolimy. Dostępne opcje to wymiana towaru na nowy, darmowa naprawa lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli towar zakupiony przez Internet był w dobrym stanie, aczkolwiek nie spodobał nam się, wówczas mamy 14 dni na odstąpienie od umowy. Czasem zdarza się, że sklepy zajmujące się sprzedażą wysyłkową przywidują dłuższy okres. W tym czasie musimy dostarczyć sprzedawcy formularz wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, która została zawarta na odległość podczas dokonywania zakupu. Od tej chwili mamy 14 dni na odesłanie produktu do sklepu. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie rzeczy można zwrócić. Szczegóły zawsze podane są w regulaminie dostępnym u sprzedawcy.
Dlaczego warto wybrać ofertę firmy Velm Sp. z o.o.?
Przedsiębiorstwo powstało z myślą, aby otworzyć przed swoimi klientami możliwość zakupu wysokiej jakości odzieży z dowolnego miejsca w Polsce. Znajdziesz tam ubrania zarówno eleganckie, jak i casualowe. Eksperci z firmy Velm na bieżąco śledzą najnowsze trendy mody tak, aby zapewnić nam dostęp do najświeższych kolekcji.
Sklep oferuje produkty marek premium w atrakcyjnych cenach. To idealne miejsce dla pasjonatów mody, którzy szukają unikatowych odzieżowych perełek – wielbicieli ubrań i dodatków od najlepszych projektantów. Dodatkowo firma prowadzi sprzedaż odzieżowych Mystery Box. Jeśli zdecydujemy się na taki produkt otrzymamy paczkę niespodziankę z ubraniami w wybranym przez nas rozmiarze.