Prowadząc własny sklepik lub zarządzając większym przedsiębiorstwem, niezwykle ważny jest dobór odpowiednich partnerów w biznesie. Niezależnie od tego, czy posiadamy osiedlowy warzywniak, czy mamy małą budkę na bazarze, wybór odpowiedniej hurtowni warzyw jest kluczowy w zapewnieniu jakości sprzedawanych produktów. Jak sprawić, aby nasi klienci byli zadowoleni z naszej oferty produktowej? Z jakimi hurtowniami podjąć współpracę w tym zakresie? Dowiesz się z poniższego artykułu. Serdecznie zapraszamy do lektury.
Dobre, bo polskie – pochodzenie produktów ma znaczenie
W ostatnich latach dużo mówi się w mediach o patriotyzmie, upamiętnianiu bohaterów i obchodzeniu świąt narodowych. Zdaje się jednak, że dość rzadko poruszany jest temat patriotyzmu zakupowego, a jest to w ocenie ekspertów finansowych spory błąd. Kupując polskie ziemniaki, cebulę, marchew, seler, buraki czy pietruszkę, wspieramy polskiego producenta, który bardzo często musi się mierzyć z nieuczciwą konkurencją ze strony zachodnich sieci dyskontowych. Decydując się na konkretną hurtownię warzyw, warto zadać sobie trud i dokładnie sprawdzić, skąd hurtownik otrzymuje dane rodzaje warzyw. Przez takie małe rzeczy budujemy polską gospodarkę, a co za tym idzie, sprawiamy, że każdemu w naszym kraju żyje się odrobinę lepiej. Co jakiś czas pojawiają się bowiem wiadomości, że niektóre sklepy w sposób niezgodny z prawdą oznaczają producenta warzyw, podając informację, że jakoby pochodzi on z Polski, a w rzeczywistości mamy do czynienia np. z producentem z Niemiec (tak się dzieje m.in. w przypadku ziemniaków).
Czym charakteryzuje się dobra hurtownia warzyw?
Oprócz wspomnianego wyżej pochodzenia produktów bardzo ważna przy wyborze hurtowni jest oczywiście jej lokalizacja. Zapewnienie ciągłości dostaw warzyw do prowadzonego sklepu lub restauracji wpływa dość mocno na prawidłowość funkcjonowania danego biznesu. Hurtownia warzyw powinna posiadać w zależności od swej wielkości odpowiednio duże magazyny i wydajne chłodnie tak, aby produkty, jak najdłużej zachowywały swoją świeżość i były w jak najmniejszym stopniu narażone na potencjalne uszkodzenia. Jak tłumaczą doświadczeni specjaliści z firmy Badyl Partner Dawiec Miśkowiec sp.j, właściwe magazynowanie i dobrze dobrane środki transportu minimalizują straty produktowe, a co za tym idzie, w prosty sposób prowadzą do konkretnych oszczędności i umożliwiają zaproponowanie klientom korzystnej ceny produktu w najwyższej jakości i o najlepszych walorach smakowych.