Serwis sprzętu AGD to branża, w której Eldom A.G.D. Serwis prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Jelenia Góra w województwie dolnośląskim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny (75) 75...
Siedziba firmy Eldom A.G.D. Serwis znajduje się pod adresem 58-500 Jelenia Góra ul. Forteczna 2a.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Eldom A.G.D. Serwis, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Eldom A.G.D. Serwis
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Pralka kupiona 4mc temu, na początku chodziła cichutko, po 2mc coś się uszkodziło i bęben podczas wirowania strasznie wali, wibruje i wydaje dziwne odgłosy, usterka zgłoszona do serwisu 4x, pan z serwisu po 5minutach obserwowania urządzenia, śmiało daje diagnozy, że urządzenie tak powinno pracować! Za każdym razem to samo, że wzywam go bez potrzeby i straszy, że będzie wystawiał faktury za przyjazd do sprawnego urządzenia. Ogólnie rzecz ujmując tragedia nie serwis, już rozumiem skąd takie niskie oceny na Google i nikomu nie życzę styczności z taką firmą
W zasadzie ciężko zacząć od czegokolwiek aby ocenić brak profesjonalizmu, zbywanie osoby u której mają zrobić serwis gwarancyjny. Kłamią bezczelnie że reklamacja jest robiona z tytułu rękojmi gdzie formularz był wypełniony z adnotacją o tytuł gwarancji. Serwisant miał stawić się aby zweryfikować usterkę, mimo tego kobieta przez telefon, stwierdziła że nie ma potrzeby bo serwisant "dobrze wie co ma zamówić". Jak się okazało serwisant zamówił części nieprawidłowe, co spowodowało opóźnienie blisko 2 tygodni. Po 3 tygodniach, po telefonie dowiedziałem się że część już jest zamówiona i są opóźnienia. Po kolejnych 4 dniach, że za kolejne 5 dni będzie już część. Finalnie po telefonie do producenta, informując o całej sytuacji, o zbywaniu mnie itd. producent stwierdził że jest brak możliwości zamówienia ze względu na brak dostępności danych części (całkiem przyjemnie że nie było możliwości od długiego czasu a pracownik serwisu wprowadzał mnie notorycznie w błąd i zbywając w czasie - nie wiedzieć dlaczego...). Finalnie po interwencji producenta, okazało się że dojdzie do wymiany sprzętu. Zarówno serwisant który przyjechał z łaską, tak pracownik na telefonie ze straszną opyszałością zwraca się do czasu gdy zwróci im się uwagę dotyczącą praw klienta.... Gdybym mógł dałbym o wiele, wiele mniej. Radzę omijać szerokim łukiem serwisy tej "firmy"... Usługa: Naprawa pralek/suszarek
O fachowców coraz trudniej. Jakość spada. Trzykrotna naprawa. Usterki nieznana - cena w setkach złotyych. Informacje na fakturze nie odpowiadają usłudze. Faktura wypisana na kolanie. Chyba w końcu zawiozę do autoryzowanego serwisu. Szkoda czasu i kasy na "złotą rączkę".
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak naprawić piekarnik i uniknąć problemów. Sprawdź typowe usterki oraz skorzystaj z usług Serwisu AGD Łukasza Maciaszka w Rudzie Śląskiej.