Naprawa Skrzyń Biegów Łukasz Franieczek

Skrzynie biegów
55-095 Godzieszowa 13 woj: dolnośląskie
(2 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)
(4)

Informacje

Skrzynie biegów to branża, w której Naprawa Skrzyń Biegów Łukasz Franieczek prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Godzieszowa w województwie dolnośląskim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy zadzwoń pod numer 695 030... lub napisz wiadomość e-mail na adres bodziofr@interia.pl
Firma świadczy działalność pod adresem 55-095 Godzieszowa 13. Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Naprawa Skrzyń Biegów Łukasz Franieczek: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Naprawa Skrzyń Biegów Łukasz Franieczek. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(2 opinie) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
K
Klient
Rodzina się powiększa, myślę zmieniam auto na większe. Pech chciał że nie długo po zakupie pada skrzynia, taka niespodzianka od "niemca". Myślę drugie dziecko zaraz wyskakuje, po szpitalach to na sankach będę jeździł. Firma polecona przez mojego mechanika, idę w dym. Wszystko pięknie ładnie, sprawdzimy naprawimy albo wymienimy, Pan się nie martwi. Myślę pech to pech ale zaraz bedzie po problemie. A tu zonk, pech chodzi parami. Komunikacja jak na aledrogo 20 lat temu, jakość obsługi jak w budzie z kebabem a ceny jak na Krupówkach. Cena usługi, naprawy czy też wymiany ( wybierz jedno ) zmieniana kilkukrotnie od 3k do 12k w zależności od czasu, bo można powiedzieć że wypożyczyłem firmie auto na prawie 2 miesiące. W końcu w jeden dzień sam załatwiłem naprawę czesci u jakiegoś machera z internetów i skulony przywiozłem żeby Pan mógł wszystko podłączyć i oddać mi auto, co i tak zajęło 2 dni. Za usługę zapłaciłem więcej niż w salonie marki, tak nie ściemniam bo już tam chciałem odstawić i pytałem o kwoty. W podziękowaniu za moją wytrwałość i opanowanie dostałem pranie tapicerki i korektę lakieru za co musiałem zapłacić drugie tyle bo bród który zostawili w środku i na zewnątrz nie szło ogarnąć domową chemią. To mi wygląda na turlanie się po kartoflisku i siup na siedzonko. Reasumując jak ktoś ma za spokojnie w życiu, lubi nerwy, dreszczyk odkrywania fuszery, prezenty w postaci brudu, zwodzenia słodkim głosikiem zadzwoń później, odkrycia jak było za komuny i płacenia jak za jedzenie z gwiazdką Michelinie to polecam. A cała reszta niech omija szerokim łukiem.
A
ADZ
Samochód stał ponad miesiąc czasu i codziennie wysłuchiwałem wymówek o naprawie. Tragedia !!!! 1. Dziwne podejście do klienta - „Pan kupi całą skrzynię kompletną, a my wymienimy daną część - reszta zostaje u nas za darmo, dla warsztatu.” W moim przypadku chodziło tutaj o komputer skrzyni biegów, a reszta tzn. skrzynia, osprzęt miało zostać w warsztacie. 2. Po zaproponowaniu kupna nowego sterownika z salonu, który kosztuje ponad 10tys zł, warsztat mówi, że nie da gwarancji na komputer mimo, iż będzie zakupiony nowy z salonu. Informacja: trzeba czekać 5dni, następnie 10dni, potem trzeba zapłacić zaliczkę. Skończyła się moja cierpliwość. 3. Ludzie, którzy zajmują się naprawą skrzyń biegów nie potrafią znaleźć osoby, która naprawi uszkodzony komputer, a właściciel samochodu, który nie ma zielonego pojęcia o tej pracy, potrafił znaleźć firmę, która się tym zajmie i naprawi w jeden dzień. Zaznaczam, że auto stało prawie 6tygodni u nich w warsztacie. 4. Brak zachowania czystości, tzn. kierownica, gałka zmiany biegów, fotel kierowcy, boczek drzwi kierowcy i wszystko co się znalazło w rękach mechanika było w oleju. Auto musiało pojechać na pranie tapicerki bo żadnym domowym środkiem nie zeszło. Nie mówiąc już o pozostawionym w aucie przez mechaników bałaganie - folie,które chyba miały służyć do zabezpieczenia fotela leżały z tyłu na wycieraczce. 5.Rozumiem, że auto musiało pojeździć żeby wyskoczył błąd. Ale dlaczego fotelik dziecka, który był przypięty, w momencie odbioru już nie był? W czym był potrzebny, skoro auto przyjechało z problemem skrzyni biegów? 6. Dzwoniąc do mechanika czasem odbierze czasem nie, co jest zrozumiałe każdy pracuje i nie zawsze może odebrać. Jednak gdy ktoś się umawia, że zadzwoni za godzinę,dwie bądź wieczorem to moim zdaniem wypadałoby zadzwonić. Skoro zapomina się o takich rzeczach - można poprosić klienta by przedzwonił w określonym czasie. Klient próbuje się dodzwonić dwa dni i cisza a jak się wreszcie uda dodzwonić to jakby nic się nie
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.