Stefański Piotr Naprawa AGD działa w branży Serwis sprzętu AGD.
Siedziba firmy znajduje się w województwie kujawsko-pomorskim w miejscowości Białe Błota.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 502 445...
Z przedstawicielem firmy Stefański Piotr Naprawa AGD możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 45,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Stefański Piotr Naprawa AGD.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Stefański Piotr Naprawa AGD
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam. Serwis dotyczył pralki, pan przyjechał w umówionym terminie i po szybkim sprawdzeniu pralki postawił diagnozę: do wymiany programator, koszt naprawy z częścią zamienną oszacował w okolicach 800-900 zł. Nie zdecydowałem się na naprawę więc musiałem zapłacić za diagnozę 130 zł. Diagnoza, którą postawił „fachowiec” okazała się w 100% nietrafiona. Na własną rękę rozebrałem pralkę i po wyczyszczeniu elektrozaworu (działa na oryginalnym, koszt nowego to 45 zł) pralka jest sprawna. Po próbie kontaktu z serwisantem, Pan nie czuł się winny za postawienie złej diagnozy, był opryskliwy i twierdził, że programator jest uszkodzony i okaże się tak po wykonaniu kilku prań. Stracony czas, bez sensu wydane pieniądze, radzę szukać bardziej kompetentnej firmy.
UWAGA! Przestrzegam! Człowiek ten przyjechał, wszedł na niecałe 5 minut, obejrzał lodówkę, powiedział, że trzeba ją odmrozić (lodówka no-frost) skasował za to 120, czy 130 złotych. Oczywiście gotówka, żadnego paragonu. Porada nietrafiona, problem nierozwiązany, kasa się zgadza. Sama porada dotycząca odmrożenia była zupełnie nietrafna i nielogiczna w zestawieniu z przekazanymi przeze mnie symptomami. Otóż chłodziarko-zamrażarka zbyt mocno chłodziła w komorze zamrażarki a zbyt słabo chłodziła w części samej chłodziarki, gdzie zamiast zadanych 5 stopni mieliśmy 15. Informacja dla "fachowca" - niech się uczy od klientów - pęknięta proszę Pana była klapka przepustnicy damper, która zablokowała się w pozycji zamkniętej. Kupiłem nową za 150zł z hurtowni internetowej, wymieniłem i działa aż miło. Poleciła mi to pierwsza osoba na forum internetowym i miała rację. Znalazła problem nawet nie widząc lodówki! Myślę, że to wstyd dla tego człowieka nazywającego się z jakiegoś powodu serwisantem AGD, że będąc na miejscu na to nie wpadł. Albo wpadł, ale zamierzał mnie wydoić w drugiej fazie (nie wzbudza za grosz zaufania i dlatego nie chciałem dzwonić do niego drugi raz). Samodzielna naprawa kosztowała mnie tyle, co jego porada. Wstyd, polecam omijać z daleka.
Zdecydowanie nie polecam tego serwisanta.Niczego nie naprawił i mam wrażenie, że przyjechał tylko po to żeby zainkasować 120 zł.To co powiedział po przyjeździe mógł powiedzieć przez telefon.
Popieram opinie dramat. Pan przyjechał , nawet nie wysunął pralki z zabudowy po czym stwierdził ,że padła cześć za miliony monet i nie opłaca się naprawiać . Skasował pieniądze i tyle . Inny Pan z serwisu był w szoku takiej oceny z głowy praktycznie . Nie polecam i przestrzegam .
Bardzo dziekuje P.Piotrowi Stefanskimi za szybką naprawę pralki.Czas od zgłoszenia do naprawy( zabrania silnika do regeneracji) nie przekroczył 24h.Miły Pan, konkretny.Polecam. M.
Gorąco polecam usługi Pana Piotra Stefańskiego; terminy naprawy szybkie i skuteczne. Pan Stefański znajduje pomysłowe rozwiązania problemów nierozwiązywalnych przez inne firmy.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Hulaj-Ho to serwis rowerów elektrycznych w Sosnowcu. Oferujemy diagnostykę, naprawy i konserwację. Skorzystaj z naszych usług i ciesz się sprawnym pojazdem!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci