Firma Sprawne Agd Oscar Wyciechowski prowadzi działalność w branży Serwis komputerów.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Dębowa Łąka w województwie kujawsko-pomorskim.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
mailowej:
sprawne.agd@gmail.com
lub
telefonicznej 724 072...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Adres wykonywania działalności przez Sprawne Agd Oscar Wyciechowski to 87-207 Dębowa Łąka 118.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy Sprawne Agd Oscar Wyciechowski w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Sprawne Agd Oscar Wyciechowski
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Jestem bardzo zadowolony z usług Pana Oskara AGD! Miałem problem z pralką – głośno hałasowała podczas wirowania. Okazało się, że to zużyte łożyska. Szybko zdiagnozował usterkę i profesjonalnie wymienił części. Wszystko sprawnie, solidnie i w rozsądnej cenie. Pralka działa teraz jak nowa! Dodatkowy plus za miłą obsługę i fachowe doradztwo. Zdecydowanie polecam!
Chciałabym serdecznie polecić Pana Oskara za profesjonalizm i świetną obsługę! Moja pralka nagle przestała działać, a dzięki szybkiej reakcji serwisu problem został rozwiązany w ekspresowym tempie. Fachowiec był bardzo uprzejmy, punktualny i dokładnie wyjaśnił, co było przyczyną usterki. Naprawa przebiegła sprawnie, a sprzęt działa teraz bez zarzutu. Dodatkowo, cena usługi była bardzo uczciwa. Jeśli ktoś szuka rzetelnego serwisu AGD, to z czystym sumieniem polecam!
Jestem bardzo zadowolony z wizyty! Szybka i profesjonalna naprawa, świetny kontakt, a do tego przystępne ceny. Sprzęt działa jak nowy – serdecznie polecam!
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i podejścia Pana Oskara. Przyjechał do niedziałającej zmywarki, stwierdził awarię modułu sterującego. W przeciwieństwie do innego "fachowca" (który nawet nie podjął się naprawy), stwierdził, że to się normalnie naprawia. Po 2 dniach wrócił z naprawionym modułem, zmywarka chodzi jak złoto. Jak następnym razem coś się sypnie, od razu dzwonię do Pana Oskara.
Żałuje, że nie ma ujemnych oceny bo to najbardziej opisałoby poziom mojej satysfakcji z usługi. Naprawa lodówki marki Samsung to była trzy tygodniowa mordęga i test na wyrozumiałość i cierpliwość dla nieudolności serwisanta. Zdecydowanie polecam firmę osobą które chcą stracić resztki nerwów i zdrowia. Pozdrawiam Pana serwisanta i nadal podtrzymuje moją opinię o przekwalifikowaniu i zmianie zwodu przez Pana.
Skorzystałem z oferty poleconego tu "fachowca" i niestety bardzo żałuję. TL;DR: pan miał wymienić fartuch pralki, wziął pieniądze, fartuch założył niedbale, a przy okazji źle podłączył mechanizm blokady drzwi, co prawie doprowadziło do spalenia całej elektroniki. Telefonów nie odbiera. Cała historia poniżej. Miałem cieknąca z drzwiczek pralkę, która wymagała wymiany uszczelniającego fartucha. Specjalista z Oscar Wyciechowski Sprawne AGD zamówił nowy fartuch do pralki, przyjechał go zamontować, za wykonaną usługę (poza kosztami fartucha) zażyczył sobie 145zł, co samo w sobie było znacznie większą kwotą niż pierwotnie przedstawiona oferta i sobie poszedł. Ja niestety nie miałem możliwości od razu prawidłowo sprawdzić działania pralki, bo wymagała ona jeszcze wypoziomowania. Po próbie zastawienia testowego prania nieco później pralka od razu zgłaszała błąd zamknięcia drzwiczek frontowych i nie startowała prania. Pan Oscar oczywiście nie poczuwa się do winy, nie odbiera telefonów, raz udało się do niego dodzwonić, to mówił, że ma akurat zlecenie w innym mieście i będzie następnego dnia, oczywiście się nie pojawił, nadal problemy z dodzwonieniem się. Musiałem w tej sytuacji poszukać szybko innego fachowca, na szczęście znalazłem odpowiednią osobę, naprawa po partaczu to kolejne 80zł i okazało się, że nie dość że pan z firmy Sprawne AGD Oscar Wyciechowski błędnie założył sprężynę mocującą fartuch, to co gorsza mechanizm blokady drzwi próbował podłączyć kablem zasilającym wpychając go niewłaściwą stroną. Na szczęście nie udało mu się to do końca, bo w przeciwnym razie skończyłoby się to spaleniem całej elektroniki pralki. W tym wszystkim nie będzie już chyba żadnym zaskoczeniem, że nie wystawił żadnego rachunku ani za wykonane prace, ani za zakup nowego fartucha, co sugeruje, że raczej nie rozlicza on podatków w uczciwy sposób. Skrajnie niehonorowa osoba.
Dowiedziałam się o Panu Oskarze od znajomej - polecono mi od razu kontaktować się za pomocą SMS. Oddzwoniono do mnie po 1 h i przez telefon dostałam informację jaka usterka dolega mojej pralce. Za dwa dni był u mnie Pan Oskar z częściami i udało mu się naprawić. Pralka działa do dziś, cena usługi myślę, że adekwatna.
Mechanik polecony został mi przez jeden z punktów sprzedaży sprzętu AGD w Toruniu w celu poprawienia roboty innego kolegi po fachu. Niestety, naprawa, która w założeniu miała poprawić niefachowość poprzednika nie została całkowicie zakończona. Mimo telefonu i wysłanej wiadomości oraz obietnicy dokończenia pracy nigdy to nie nastąpiło. Po zakończonej usłudze pozostały też jakieś nie zamontowane części a niektórych brakowało! Szczytem lekceważenia klienta było umówienie się na konkretny dzień i godzinę i nie pojawienie się ze względu na nagły (!!!) wyjazd wakacyjny... Za usługę zapłacić kazał sobie dwa razy, regularnie nie odbierał wiadomości i telefonów. Umawiał się na spotkania po czym przekładał albo wcale się nie pojawiał. Nie polecam. Jest dosyć miły dla klienta i sprawia wrażenie znajomości swojego fachu więc łatwo dać się nabrać.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.