Firma "Bier-Mot" PHU Krzysztof Biernacki z siedzibą w miejscowości Izbica Kujawska świadczy swoje usługi w branży Stacje obsługi i warsztaty samochodowe.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
telefonicznej 602 197...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Z przedstawicielem firmy "Bier-Mot" PHU Krzysztof Biernacki możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 87-865 Izbica Kujawska ul. Kolska 31a,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych "Bier-Mot" PHU Krzysztof Biernacki.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
"Bier-Mot" PHU Krzysztof Biernacki
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
.... przejechałem 300 km aby obejrzeć samochód... ponoć idealny... na miejscu wrak na złomowisko... odpowieć pana przecież nie muszę brać... UWAGA OSZUŚCI..ZDJĘCIA FOTOSHOP... OBY PANU KARMA WRÓCIŁA
Przygoda z serwisem sprzed kilku lat: wymiana amortyzatorów, naprawa naderwanego lusterka, diagnoza luzów kierownicy.
Wynik:
1. Zamówiono niewłaściwe, niepasujące (o ile pamiętam zbyt krótkie) amortyzatory od innego wariantu Civica i wciśnięto je na siłę. Przez kilka miesięcy nie byłem w stanie dojść z czego wynikają metaliczne uderzenia na większych dziurach, a kiedy w końcu ustaliłem przyczynę i wróciłem z reklamacją - wymieniono mi Sachsy na Delphi ... dobrze, że chociaż tym razem pasowały.
2. Lusterko regulowane elektrycznie zostało przyklejone na stałe (!) silikonem
3. Diagnoza luzów - właściciel przekonywał mnie, że to uszkodzona maglownica, ale może mi załatwić regenerowaną za 2 tys. Nie zdecydowałem się i całe szczęście - w innym warsztacie wymieniono końcówki drążków i problem zniknął przy wielokrotnie niższym koszcie naprawy.
Powinienem omijać szerokim łukiem już po tym jak kilka tygodni wcześniej mechanik w tym warsztacie nie trafił otworem kołpaka na wentyl przy wymianie kół ... ale niestety uznałem to za drobny wypadek przy pracy a nie regułę.
Podsumowując: partacze jakich mało (dotyczy sytuacji sprzed kilku lat).
Przygoda z serwisem sprzed kilku lat: wymiana amortyzatorów, naprawa naderwanego lusterka, diagnoza luzów kierownicy.
Wynik:
1. Zamówiono niewłaściwe, niepasujące (o ile pamiętam zbyt krótkie) amortyzatory od innego wariantu Civica i wciśnięto je na siłę. Przez kilka miesięcy nie byłem w stanie dojść z czego wynikają metaliczne uderzenia na większych dziurach, a kiedy w końcu ustaliłem przyczynę i wróciłem z reklamacją - wymieniono mi Sachsy na Delphi ... dobrze, że chociaż tym razem pasowały.
2. Lusterko regulowane elektrycznie zostało przyklejone na stałe (!) silikonem
3. Diagnoza luzów - właściciel przekonywał mnie, że to uszkodzona maglownica, ale może mi załatwić regenerowaną za 2 tys. Nie zdecydowałem się i całe szczęście - w innym warsztacie wymieniono końcówki drążków i problem zniknął przy wielokrotnie niższym koszcie naprawy.
Powinienem omijać szerokim łukiem już po tym jak kilka tygodni wcześniej mechanik w tym warsztacie nie trafił otworem kołpaka na wentyl przy wymianie kół ... ale niestety uznałem to za drobny wypadek przy pracy a nie regułę.
Podsumowując: partacze jakich mało (dotyczy sytuacji sprzed kilku lat).
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zrozumienie problemów z silnikami samochodowymi jest kluczowe. Dowiedz się, jak diagnostyka i regulacja silnika mogą zapewnić długowieczność Twojego pojazdu.