Firma Świat Gsm Paweł Grączeski z siedzibą w miejscowości Płock świadczy swoje usługi w branży Krawiectwo.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Świat Gsm Paweł Grączeski poprzez
telefon: 509 795...
.
Firma świadczy działalność pod adresem 09-402 Płock ul. Królewiecka 2 sp 35.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Świat Gsm Paweł Grączeski: [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Świat Gsm Paweł Grączeski.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Świat Gsm Paweł Grączeski
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Witam Właściciel stoiska Gsm w Taygerze to zły człowiek. Przywlaszcza ludziom tablety i telefony. Sam jestem poszkodowanym. Ten człowiek ma w oczach obłęd jakby był po... Zgłosiłem sprawę na policję a z tego co wiem będzie miał zbiorowa sprawę w sądzie ponieważ takich osób jak ja oszukanych okazuje się że jest wiele. Nie dajcie się oszukiwać ten człowiek to istne zło. Jak to czytasz właścicielu to wiedz że się nie wywiniesz.!!! Do zobaczenia w sądzie.
Co za nieudacznik!!!! Właściciel tego stoiska w tayger że pod schodami to istna chodząca pomyłka ! Po rozmowie z nim przez telefon sądzę że powinien być zbadany przez psychiatrę!! Obraził moja żonę oddał mi nie mój telefon tylko cudzy którego widziałem pierwszy raz na oczy po czy wmawiał mi i mojej żonie że to nasz sprzęt!! To jakaś porażka nie dość że trzymał go 2 miesiące to jeszcze chciał wcisnąć mi jakis badziew!!! Stanowczo odradzam!! Byłem już na policji.
Nie polecam tego Pana co ma stoisko w taygerze pod schodami. Naprawiłam mi wyświetlacz dostałem ponownie nie naprawiony oczywiście wklejony używany , brudny od kleju jakby naprawiało to dziecko. Jeszcze mnie wyzwał że mam pretensje i przychodzę do niego z reklamacją. Nigdy tam nie wrócę !!!!
Kategorycznie odradzam wszelkich napraw telefonów lub tabletów u tego pana z taygera znajdujące się pod schodami. Nie dość że przetrzymuje moje sprzęty do naprawy po parę miesięcy to jeszcze nie mogę doprosić się o ich zwrotów. Jest opryskliwy chamski i wulgarny. Sama boję się tam chodzić. Mam wrażenie że ten pan odklejony jest od rzeczywistość żyje w swoim świecie.. Jest aspołeczny. Byłam już na konsultacji u rzecznika praw konsumenta. Zgłosiłam sprawę na policję więc mam nadzieję że wkrótce otrzymam swój sprzęt. Proszę omijać ten punkt on przynosi wstyd całej galerii tayger.
Omijajcie ten "salonik" szerokim łukiem z dodatkowym zapasem! To w jaki sposob szanowny Pan właściciel zwraca się do klienta jest śmiechem na sali. Chamskie odzywki, wyzywanie klienta, przechodzenie na "Ty" w trakcie jego wykrzykiwania jest niedorzeczne. Oddałam telefon (iPhone xs) na naprawę głośnika i mikrofonu, telefon z ""serwisu"" wrócił po dwóch tygodniach nadal nie naprawiony, a nawet uszkodzony- został zamieniony BEZ MOJEJ WIEDZY ORAZ ZGODY oryginalny wyświetlacz na najtańszy, fatalnej jakości zamiennik, ponieważ uszkodzili oryginalny (według Pana został uszkodzony przez to że srubka była nie dokrecona (!), a czy to nie jest tak, że jak wyciąga się wyświetlacz to te śrubki wlasnie trzeba odkręcić ??). Została podmieniona bateria również z oryginalnej na tandete. Oczywiście właściciel na początku twierdził, że nic nie było podmienione, że wszystko jest oryginalne, a gdy zauważył że znam się na rzeczy nagle stwierdził że wyswietlacz jest inny bo popsuli oryginal, oczywiscie "oryginalny wyświetlacz zbil się z mojej winy" XDDD (do tej pory nie wytłumaczył dlaczego), do zamiany baterii nadal się nie przyznał. Rowniez wedlug opini pana telefon działa gdy nie jest dokrecony, a gdy jest to magicznie przestaje działać przez "zwarcie"- które swoją drogą wywolane jest złym montażem odpowiednich srubek w odpowiednie miejsca co przekłada się na spiecia i zwarcia w telefonie. Telefon po ""serwisie"" wyłącza się co kilka minut, czasami nie da sie go włączyć, pokazuje się informacja, ze telefon nie wykrywa oryginalnej baterii, brakuje opcji True tone (o której Pan nic nie wie i każe mówić do niego po polsku ??- taki właśnie spec, który nie zna się na podstawowych opcjach iphone'ow)- to już samo w sobie pokazuje że mamy do czynienia z partaczem, a nie kimś kto byłby chociaż kompetentny do napraw telefonów. Więcej sytuacji nie będę opisywać bo szkoda czasu, ale to co tam się wyprawia to jest tragedia. Punkt powinien dawno zniknąć, a właściciel powinien mieć zakaz wprowadzania
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Szycie tapicerki samochodowej w Pracowni Anny Pawłowskiej to gwarancja jakości i indywidualnego podejścia. Sprawdź naszą ofertę i skorzystaj z fachowego doradztwa!