Anna Gronowska

Stomatolodzy i protetycy
ul. Dywizjonu 303 113 lok. U1, 01-470 Warszawa Bemowo woj: mazowieckie
(1 opinia) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
(4)

Informacje

Firma Anna Gronowska z siedzibą w miejscowości Warszawa świadczy swoje usługi w branży Stomatolodzy i protetycy.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt mailowy: kalain@poczta.onet.pl
Jeśli chcesz nawiązać z Anna Gronowska kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj]. Siedziba firmy mieści się pod adresem 01-470 Warszawa ul. Dywizjonu 303 113 lok. U1.
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Anna Gronowska oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(1 opinia) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
O
P
Odesłany pacjent
Pani doktor jest nieetyczną i nierzelną osobą. Zacznę od tego, że zrobilam porównanie w ofertach i po konsultacji została mi przestawiona oferta i program leczenia na który sie zdecydowałam. Mialysmy tylko ustalić terminy, ktore byly zależne od zdjęcia aparatu ortodontystycznego. Zrezygnowałam z innej kliniki, ustawilam wszystkie wizyty tak by zgrały nam się z terminarzem ww. pani. Dodam, że ww doktorka porozumiewała się tylko za pomocą smsów co utrudniało znacznie całą logistykę o ciężko było ustalić cokolwiek po pierwszej wizycie. W dniu zdjęcia aparatu byłam unowiona do ww lekarki, po czym mialam jeszcze dwie wizyty umowione z innymi specjalistami, bo pani odmówiła wykonania nawet wycisku pod retencje, gdzie nawwt higienistka mogła to zrobić. W dniu wizyty nie dość że usiadłam na fotelu i nawet nie wiedziała z kim rozmawia to jeszcze okazało sie że ZAPOMNIAŁA o naszej wizycie! Po pokazaniu jej smsów potwierdzajacych wcześniej umowiony termin stwierdziła że jednak NIE PODEJMIE SIĘ LECZENIA BO NIE JEST TO W JEJ KOMPETENCJI I MA PRAWO W TAKIM RAZIE ODMÓWIĆ! w tej chwili po dwóch miesiącach zostałam z niczym. Zostawiła mnie bez jedynki, bez możliwości dalszego leczenia. Naraziła mnie na stres i ogromne koszty, bo w ostatniej chwili jestem zmuszona szukać jakiejkolwiek kliniki która zgodzi się podjąć naprawy, bo nawet kilka dni bez retencji bedzie skutkować zsunieciem się zębów. Jak można w dniu wizyty po 3 misiacach ustaleń odwołac pacjentowi wizytę i zostawić go na lodzie?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.