Pralnie i farbiarnie to branża, w której "Pra-Max" Service Paweł Jaszkin prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Warszawa w województwie mazowieckim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: 501 775...
lub
mailową:
pjasza2@wp.pl
Firmę "Pra-Max" Service Paweł Jaszkin znajdziesz pod adresem 02-683 Warszawa ul. Gotarda 16,.
Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Uważamy, że "Pra-Max" Service Paweł Jaszkin poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
"Pra-Max" Service Paweł Jaszkin
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nawet nie mogę wstawić pół gwiazdki dla tej usługi i tej pralni. Pierwszy raz spotkałam się z taką masakrą. Oddałam drogą kurtkę Massimo Dutti pierwszy raz do prania na Gotarda 16, a odebrałam zniszczoną kurtkę i bez kołnierza.Zacznę od personelu , personel jest nie wykwalifikowany nie może odróżnić kurtki puchowej od nie puchowej , Pani wolała koleżankę żeby jej pomogła ocenić. Nie wiem z jakiego wieku metod ta pralnia stosuje, ale oddali mi kurtkę z numerkiem przybitem spinkami z zardzewiałymi po praniu .Nie było żadnego parowego prania, kurtkę wrzucili do zwykłej pralki , z wysoką temperaturą ze obdarły się guziki i cała firmowa metka.Druga metka została oderwana, a kołnierz pewnie spalił się i wymyślili ze go nie było . Zadzwoniłam tam żeby szukali kołnierza Pani która wykonywała pranie oczywiście twierdziła ze nie było kołnierza , po tym jak powiedziałam ze powiem właścicielowi zaproponowała mi odkupić kołnierz za 50 zł ,telefonu do właściciela nie podawali. Pani mówiła ze nie ma kamer. Pani przeszła na ty i jeszcze w rozmowie przeklinając dalej twierdziła ze nie było kołnierza , co twierdzi o kulturę pracownika i o twarz firmy .Dalej zadzwoniłam do właściciela okazało się ze mają kamery ale tylko 7 dni czy mniej zapis. Czyli już nie było bo na wykonanie usługi czekałam więcej niż 7 dni. Właściciel tez twierdził ze nie ma kołnierza powiedział miłego dnia i rozłączył się . Nie odbierał telefonu .Napisałam reklamacje . Dostałam odpowiedz ze pranie było wykonane zgodnie z zaleceniem producenta. Czyli usługa była wykonana prawidłowo ( z zdartymi guzikami i firmowymi metkami i spinkami które nawet oddali przyczepionymi do instrukcji . Dalej właściciel ignorował następne maile .Pracownicy chyba totalnie nie mają pojęcia jak wykonywać profesjonalne pranie . Zapłaciłam 50 zł za pranie a straciłam 300 zł minimum. Nigdy w życiu nie oddawajcie tam rzeczy do prania . Tylko w sieciówkach w Galerii.Bo zepsują rzecz a później bezczelnie będą mówić ze tak i było.
Nawet nie mogę wstawić pół gwiazdki dla tej usługi i tej pralni. Pierwszy raz spotkałam się z taką masakrą. Oddałam drogą kurtkę Massimo Dutti pierwszy raz do prania na Gotarda 16, a odebrałam zniszczoną kurtkę i bez kołnierza.Zacznę od personelu , personel jest nie wykwalifikowany nie może odróżnić kurtki puchowej od nie puchowej , Pani wolała koleżankę żeby jej pomogła ocenić. Nie wiem z jakiego wieku metod ta pralnia stosuje, ale oddali mi kurtkę z numerkiem przybitem spinkami z zardzewiałymi po praniu .Nie było żadnego parowego prania, kurtkę wrzucili do zwykłej pralki , z wysoką temperaturą ze obdarły się guziki i cała firmowa metka.Druga metka została oderwana, a kołnierz pewnie spalił się i wymyślili ze go nie było . Zadzwoniłam tam żeby szukali kołnierza Pani która wykonywała pranie oczywiście twierdziła ze nie było kołnierza , po tym jak powiedziałam ze powiem właścicielowi zaproponowała mi odkupić kołnierz za 50 zł ,telefonu do właściciela nie podawali. Pani mówiła ze nie ma kamer. Pani przeszła na ty i jeszcze w rozmowie przeklinając dalej twierdziła ze nie było kołnierza , co twierdzi o kulturę pracownika i o twarz firmy .Dalej zadzwoniłam do właściciela okazało się ze mają kamery ale tylko 7 dni czy mniej zapis. Czyli już nie było bo na wykonanie usługi czekałam więcej niż 7 dni. Właściciel tez twierdził ze nie ma kołnierza powiedział miłego dnia i rozłączył się . Nie odbierał telefonu .Napisałam reklamacje . Dostałam odpowiedz ze pranie było wykonane zgodnie z zaleceniem producenta. Czyli usługa była wykonana prawidłowo ( z zdartymi guzikami i firmowymi metkami i spinkami które nawet oddali przyczepionymi do instrukcji . Dalej właściciel ignorował następne maile .Pracownicy chyba totalnie nie mają pojęcia jak wykonywać profesjonalne pranie . Zapłaciłam 50 zł za pranie a straciłam 300 zł minimum. Nigdy w życiu nie oddawajcie tam rzeczy do prania . Tylko w sieciówkach w Galerii. Bo zepsują wam rzecz i będą bezczelnie kłamać w twarz ze tak i było
Nawet nie mogę wstawić pół gwiazdki dla tej usługi i tej pralni. Pierwszy raz spotkałam się z taką masakrą. Oddałam drogą kurtkę Massimo Dutti pierwszy raz do prania na Gotarda 16, a odebrałam zniszczoną kurtkę i bez kołnierza.Zacznę od personelu , personel jest nie wykwalifikowany nie może odróżnić kurtki puchowej od nie puchowej , Pani wolała koleżankę żeby jej pomogła ocenić. Nie wiem z jakiego wieku metod ta pralnia stosuje, ale oddali mi kurtkę z numerkiem przybitem spinkami z zardzewiałymi po praniu .Nie było żadnego parowego prania, kurtkę wrzucili do zwykłej pralki , z wysoką temperaturą ze obdarły się guziki i cała firmowa metka.Druga metka została oderwana, a kołnierz pewnie spalił się i wymyślili ze go nie było . Zadzwoniłam tam żeby szukali kołnierza Pani która wykonywała pranie oczywiście twierdziła ze nie było kołnierza , po tym jak powiedziałam ze powiem właścicielowi zaproponowała mi odkupić kołnierz za 50 zł ,telefonu do właściciela nie podawali. Pani mówiła ze nie ma kamer. Pani przeszła na ty i jeszcze w rozmowie przeklinając dalej twierdziła ze nie było kołnierza , co twierdzi o kulturę pracownika i o twarz firmy .Dalej zadzwoniłam do właściciela okazało się ze mają kamery ale tylko 7 dni czy mniej zapis. Czyli już nie było bo na wykonanie usługi czekałam więcej niż 7 dni. Właściciel tez twierdził ze nie ma kołnierza powiedział miłego dnia i rozłączył się . Nie odbierał telefonu .Napisałam reklamacje . Dostałam odpowiedz ze pranie było wykonane zgodnie z zaleceniem producenta. Czyli usługa była wykonana prawidłowo ( z zdartymi guzikami i firmowymi metkami i spinkami które nawet oddali przyczepionymi do instrukcji . Dalej właściciel ignorował następne maile .Pracownicy chyba totalnie nie mają pojęcia jak wykonywać profesjonalne pranie . Zapłaciłam 50 zł za pranie a straciłam 300 zł minimum. Nigdy w życiu nie oddawajcie tam rzeczy do prania . Tylko w sieciówkach w Galerii.
Nawet nie mogę wstawić pół gwiazdki dla tej usługi i tej pralni. Pierwszy raz spotkałam się z taką masakrą. Oddałam drogą kurtkę Massimo Dutti pierwszy raz do prania na Gotarda 16, a odebrałam zniszczoną kurtkę i bez kołnierza.Zacznę od personelu , personel jest nie wykwalifikowany nie może odróżnić kurtki puchowej od nie puchowej , Pani wolała koleżankę żeby jej pomogła ocenić. Nie wiem z jakiego wieku metod ta pralnia stosuje, ale oddali mi kurtkę z numerkiem przybitem spinkami z zardzewiałymi po praniu .Nie było żadnego parowego prania, kurtkę wrzucili do zwykłej pralki , z wysoką temperaturą ze obdarły się guziki i cała firmowa metka.Druga metka została oderwana, a kołnierz pewnie spalił się i wymyślili ze go nie było . Zadzwoniłam tam żeby szukali kołnierza Pani która wykonywała pranie oczywiście twierdziła ze nie było kołnierza , po tym jak powiedziałam ze powiem właścicielowi zaproponowała mi odkupić kołnierz za 50 zł ,telefonu do właściciela nie podawali. Pani mówiła ze nie ma kamer. Pani przeszła na ty i jeszcze w rozmowie przeklinając dalej twierdziła ze nie było kołnierza , co twierdzi o kulturę pracownika i o twarz firmy .Dalej zadzwoniłam do właściciela okazało się ze mają kamery ale tylko 7 dni czy mniej zapis. Czyli już nie było bo na wykonanie usługi czekałam więcej niż 7 dni. Właściciel tez twierdził ze nie ma kołnierza powiedział miłego dnia i rozłączył się . Nie odbierał telefonu .Napisałam reklamacje . Dostałam odpowiedz ze pranie było wykonane zgodnie z zaleceniem producenta. Czyli usługa była wykonana prawidłowo ( z zdartymi guzikami i firmowymi metkami i spinkami które nawet oddali przyczepionymi do instrukcji . Dalej właściciel ignorował następne maile .Pracownicy chyba totalnie nie mają pojęcia jak wykonywać profesjonalne pranie . Zapłaciłam 50 zł za pranie a straciłam 300 zł minimum. Nigdy w życiu nie oddawajcie tam rzeczy do prania . Tylko w sieciówkach w Galerii.
Nawet nie mogę wstawić pół gwiazdki dla tej usługi i tej pralni. Pierwszy raz spotkałam się z taką masakrą. Oddałam drogą kurtkę Massimo Dutti pierwszy raz do prania na Gotarda 16, a odebrałam zniszczoną kurtkę i bez kołnierza.Zacznę od personelu , personel jest nie wykwalifikowany nie może odróżnić kurtki puchowej od nie puchowej , Pani wolała koleżankę żeby jej pomogła ocenić. Nie wiem z jakiego wieku metod ta pralnia stosuje, ale oddali mi kurtkę z numerkiem przybitem spinkami z zardzewiałymi po praniu .Nie było żadnego parowego prania, kurtkę wrzucili do zwykłej pralki , z wysoką temperaturą ze obdarły się guziki i cała firmowa metka.Druga metka została oderwana, a kołnierz pewnie spalił się i wymyślili ze go nie było . Zadzwoniłam tam żeby szukali kołnierza Pani która wykonywała pranie oczywiście twierdziła ze nie było kołnierza , po tym jak powiedziałam ze powiem właścicielowi zaproponowała mi odkupić kołnierz za 50 zł ,telefonu do właściciela nie podawali. Pani mówiła ze nie ma kamer. Pani przeszła na ty i jeszcze w rozmowie przeklinając dalej twierdziła ze nie było kołnierza , co twierdzi o kulturę pracownika i o twarz firmy .Dalej zadzwoniłam do właściciela okazało się ze mają kamery ale tylko 7 dni czy mniej zapis. Czyli już nie było bo na wykonanie usługi czekałam więcej niż 7 dni. Właściciel tez twierdził ze nie ma kołnierza powiedział miłego dnia i rozłączył się . Nie odbierał telefonu .Napisałam reklamacje . Dostałam odpowiedz ze pranie było wykonane zgodnie z zaleceniem producenta. Czyli usługa była wykonana prawidłowo ( z zdartymi guzikami i firmowymi metkami i spinkami które nawet oddali przyczepionymi do instrukcji . Dalej właściciel ignorował następne maile .Pracownicy chyba totalnie nie mają pojęcia jak wykonywać profesjonalne pranie . Zapłaciłam 50 zł za pranie a straciłam 300 zł minimum. Nigdy w życiu nie oddawajcie tam rzeczy do prania . Tylko w sieciówkach w Galerii.
Nawet nie mogę wstawić pół gwiazdki dla tej usługi i tej pralni. Pierwszy raz spotkałam się z taką masakrą. Oddałam drogą kurtkę Massimo Dutti pierwszy raz do prania na Gotarda 16, a odebrałam zniszczoną kurtkę i bez kołnierza.Zacznę od personelu , personel jest nie wykwalifikowany nie może odróżnić kurtki puchowej od nie puchowej , Pani wolała koleżankę żeby jej pomogła ocenić. Nie wiem z jakiego wieku metod ta pralnia stosuje, ale oddali mi kurtkę z numerkiem przybitem spinkami z zardzewiałymi po praniu .Nie było żadnego parowego prania, kurtkę wrzucili do zwykłej pralki , z wysoką temperaturą ze obdarły się guziki i cała firmowa metka.Druga metka została oderwana, a kołnierz pewnie spalił się i wymyślili ze go nie było . Zadzwoniłam tam żeby szukali kołnierza Pani która wykonywała pranie oczywiście twierdziła ze nie było kołnierza , po tym jak powiedziałam ze powiem właścicielowi zaproponowała mi odkupić kołnierz za 50 zł ,telefonu do właściciela nie podawali. Pani mówiła ze nie ma kamer. Pani przeszła na ty i jeszcze w rozmowie przeklinając dalej twierdziła ze nie było kołnierza , co twierdzi o kulturę pracownika i o twarz firmy .Dalej zadzwoniłam do właściciela okazało się ze mają kamery ale tylko 7 dni czy mniej zapis. Czyli już nie było bo na wykonanie usługi czekałam więcej niż 7 dni. Właściciel tez twierdził ze nie ma kołnierza powiedział miłego dnia i rozłączył się . Nie odbierał telefonu .Napisałam reklamacje . Dostałam odpowiedz ze pranie było wykonane zgodnie z zaleceniem producenta. Czyli usługa była wykonana prawidłowo ( z zdartymi guzikami i firmowymi metkami i spinkami które nawet oddali przyczepionymi do instrukcji . Dalej właściciel ignorował następne maile .Pracownicy chyba totalnie nie mają pojęcia jak wykonywać profesjonalne pranie . Zapłaciłam 50 zł za pranie a straciłam 300 zł minimum. Nigdy w życiu nie oddawajcie tam rzeczy do prania . Tylko w sieciówkach w Galerii.
bylam pracownica PPA-MAXu i nie powiem zlego slowa na ta firme bo nawet bym nie znalazla haczyka na nia Ekipa ok A SZEF spoko BOSS . a nie pracuje dlatego ze otworzylam swoja dzialalnosc!!!!!! pozdro A.K
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Skorzystaj z usług Prima Pralnia Kłodzko i ciesz się nienaganną czystością oraz estetyką obrusów w Twojej restauracji. Odkryj zalety profesjonalnego prania.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci