Głównym profilem działalności firmy Proserwis Tomasz Churawski jest Serwis sprzętu AGD.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: 505 615...
lub
mailową:
biuro@proserwis.waw.pl
Adres wykonywania działalności przez Proserwis Tomasz Churawski to ul. Bodycha 112 lok. 803, 02-495 Warszawa.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy Proserwis Tomasz Churawski w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Proserwis Tomasz Churawski
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Obsługa klienta nieprofesjonalna i niemiła. Prosty temat eskalowal do bezczelnej przepychanki słownej. Umówiona wizyta to mój problem, jeśli klient firmy jest problemem to sugeruje przemyśleć dobór obsady w obsłudze klienta :)
Niestey jestem zmuszona wystawić taką opinię. Serwis wzywany do zmywarki jest nieodpowiedzialny i wręcz bezczelny. Od maja czyli 7 miesiecy prosimy o naprawę podając powód wylewania zmywarki i za każdym razem słyszymy inną opinię. Zmywarka wylewała, potem już gorzej bo wyrzucała korki i ciągle czekaliśmy na części gdzie okazało sie, że powód jest gdzie indziej. Po ostatniej wizycie udało się naprawić aby w ogóle się włączyła. Niestey po wsunięciu zmywarki na miejsce przez specjalistę najwidoczniej coś się odłączyło ponieważ wyrzuciła nam błąd i chcielismy go zawrócic bo to penwnie kwestia jakiegos kabelka. Niestey Pani nie odbiera telefonu twierdząc, że nie będzie rozmawiać z narzeczonym. Potrzebowaliśmy jedynie poprawy cokolwiek się wydarzyło przy wsuwaniu zmywarki na miejsce. Podkreślam, że narzeczony był zdenerwowany, ale nie był w żaden sposób niegrzeczny zadając logiczne pytania. Każdy po tak długim czasie "naprawiania" byłby zdenerwowany tym bardziej, że ja mam problem z plecami zmywanie ręczne go pogarsza... Uważam, że to jest moje najgorsze doświadczenie z serwisem kiedykolwiek
Nie polecam czekalem trzy tygodnie na naprawe zamrazarki i nigdy sie nie doczekalem dzwoniac pare razy do firmy obiecywano mnie ze wreszcie przyjedzie serwisant ale nigdy nie dojechal
Bardzo dobry i profesjonalny serwis Samsung, korzystałem z usług dwa razy i mam same pozytywne doświadczenia, szybki kontakt, przyjazd fachowców zgodnie z umówionym terminem i skuteczna naprawa, polecam
Firma bardzo ładnie przyjmuje zgłoszenia, miło i przyjemnie, na tym koniec. Nie traktuje poważnie klienta. Brak kontaktu z osobą naprawiającą sprzęt, Pani która odbiera telefony nic nie wie. Naprawa była kilka razy odkładana na później bez informacji o tym. Po prostu Pan nie przyjeżdżał. Trzeba samemu dzwonić i prosić się o informację kiedy Pan przyjedzie. Po tygodniu oczekiwania i odciągania naprawy nagle Pan rezygnuje bez podania przyczyny. Nie odpowiada na maile. Telefonu do siebie nie podaje, zero kontaktu. Lekceważenie klienta. Brak podania kosztów naprawy, musiałem się prosić o koszty kilka dni. Proponuję skorzystać z usług innych serwisów, ponieważ byli gotowi przyjechać od razu i mieli części. Co ciekawe koszty naprawy Pan wycenił na taką samą kwotę co inne serwisy, które robią od razu przegląd całego urządzenia i dają 2 lata gwarancji na wykonaną usługę. Nie polecam tej firmy a wręcz odradzam. Jest wiele innych, które traktują poważnie klientów.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak naprawić piekarnik i uniknąć problemów. Sprawdź typowe usterki oraz skorzystaj z usług Serwisu AGD Łukasza Maciaszka w Rudzie Śląskiej.