P.H.U Jubiler Sp. z o.o.

Zegarmistrzowie
ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa Ursynów woj: mazowieckie
(7 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)

Informacje

Siedzibą P.H.U Jubiler Sp. z o.o. jest Warszawa w województwie mazowieckim. Działalność firmy koncentruje się na branży Zegarmistrzowie.
Pracownicy P.H.U Jubiler Sp. z o.o. udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług. Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez telefon: (22) 46...
Firmę P.H.U Jubiler Sp. z o.o. znajdziesz pod adresem 02-822 Warszawa ul. Poleczki 13,. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy P.H.U Jubiler Sp. z o.o. znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(7 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
O
K
Oszukany klient
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie ponizej. Mija historia jest dokładnie taka sama.
I
Irena
na 28 sierpień 2024 18:02 Kupiłam zegarek marki Tommy Hilfinger w sklepie firmy Jubiler Sp.z o .o w Galerii Słonecznej Radom cena 890 zł , po 6 miesiącach zaczęła wypadać koronka. Zegarek w ramach gwarancji oddałam do sklepu .odpowiedz , uszkodzenie zegarka z winy konsumenta , nie podlega gwarancji , proponowany koszt naprawy 390 zł do zapłaty przez klienta. Uwaga na to miejsce. Nie wywiązują się z obowiązku gwarancyjnego. Naciągają na naprawę w kwocie 390 zł , kiedy nowy zegarek kosztuje 890 zł. Po Romowie z Rzecznikiem Praw Konsumenta zażądałam na piśmie wywiązania się z obowiązku rekoimi i naprawy zegarka na ich koszt lub wymiany na nowy. Odpowiedz odmowa naprawy , wszystko wina klienta . Właściwy urząd Państwowy rozliczy was z waszej nieuczciwości. Zegarek po 60 dniach odebrałam i miejscowy zegarmistrz naprawił go za kwote 20 zł. Można ? Można . Firma w ramach gwarancji umywa ręce i w żaden sposób nie chce wywiązać się z obowiązku gwarancyjnego tylko naciąga klienta na ogromne koszty. Omijacie firmę Jubiler Sp.z o szerokim łukiem i ich sklepy. Do tego nie miła obsługa w ich sklepie przy reklamacji
A
Aleksandra
Bardzo żałuję, że nie trafiłam tu przed zakupem zegarka, na pewno opinie o tej firmie dałyby mi do myślenia. Myślałam, że kupuję zegarek w poważnej firmie szanującej czas i pieniądze klienta, jednak te wszystkie negatywne opinie to szczera prawda. Kolejny raz reklamowałam zegarek, kolejny raz ta sama wada. Nie chcą zwrócić gotówki pomimo ewidentnych wad produktu tylko naprawiają. Mój wniosek jest taki, że naciągają klientów na zakup wcale nie tanich zegarków, później sprzedają jakiś niepełnowartościowy bubel i pomimo wielu wad nie chcą zwrócić pieniędzy. Tragedia, w obecnych czasach ta firma na dłuższą metę nie ma szans. Zamiast iść w stronę klienta idą pod prąd. Oby szybko zaliczyli zderzenie czołowe, bo szkoda mi wszystkich ludzi, którzy zostaną jeszcze przez nich w ten sposób potraktowani.
M
Mariano
Nie kupować Brak słów gwarancja jest tylko na wymianę baterii . Nawet jak kupisz zegarek za 3 tys. I musicie zegarek trzymać w szufladzie serwisant doczepia sie do najmniejszej ryski byc może to ona wpłyneła na to że zegarek się zepsuł. TRAGEDIA P.H.U Jubiler .... wybierzcie innego sprzedawcę
A
asia
NIE POLECAM Kupiła zegarek, który w okresie gwarancji staną już 4 razy a Oni się upierają że jest sprawny. Straszne brak kompetencji.
B
Bak
Złożyłam reklamację zegarka w którym po 2 tyg użytkowania odkształciła się bransoleta i przetarło zapięcie. Po otrzymaniu propozycji naprawy za 150zl odwołaniu itp. skierowałam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Wg pana Boruckiego to nie wada ukryta ale uszkodzenie mechaniczne. Nie doczekałam się również dokumentu stwierdzającego że pan Borucki jest rzeczoznawcą w tej dziedzinie. Nie polecam.
K
KAROLINA
Złożyłam reklamacje na zegarek ROSEFIELD na którym pojawiły się na kopercie rdzawe plamy, wybroczyny. Sama osoba przyjmująca reklamacje w salonie SWISS była w szoku, że wyszło takie coś. Reklamacja nie została uznana. Po kontakcie telefonicznym z serwisem Pan Damian Borucki uznał że plamy spowodowane są zużyciem eksploatacyjnym tj np potem czy perfumem. Zegarek używany był zgodnie z przeznaczeniem dlatego nie zgadzam się z tym stanowiskiem. Jest to pierwsza moja taka sytuacja gdy na zegarku który jest odporny na zachlapanie, a materiał jest nierdzewny pojawiają się takie plamy. Pan Damian w arogancki sposób poinformował mnie że mogę się odwołać od reklamacji jednak i tak stanowisko będzie takie same, ponieważ tylko on zajmuje się rozpatrywaniem reklamacji. Sprawa została skierowana dalej. NIE POLECAM!
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.