Opis działalności firmy Inoffice Sp. z o.o. w Warszawa
Siedziba Inoffice znajduje się w Warszawie. Wynajmujemy powierzchnie biurowe o różnej powierzchni, dopasowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Rozpoczęliśmy działalność w 2006 roku. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.
Produkty i usługi
Inoffice to najlepszy wybór dla firm poszukujących pomieszczeń biurowych. Współpracujemy z korporacjami i mniejszymi podmiotami gospodarczymi. Zapewniamy gabinety i otwarte przestrzenie biurowe w pięciu lokalizacjach. Oferujemy biura w Centrum Biznesowym Tarasy 6p, Centrum Biznesowym Tarasy 9p, Centrum Biznesowym Equator 10p, Centrum Biznesowym Equator 9p oraz Centrum Biznesowym Garden. Biura wyposażone są w meble, łącza internetowe, WiFi i klimatyzację. Do biur przynależą aneksy, strefy relaksu i parkingi. Gwarantujemy też ochronę i regularne sprzątanie.
Inoffice to również wynajem sal konferencyjnych. Dysponujemy 20 salami konferencyjnymi w pięciu lokalizacjach. Sale wyposażone są WiFi, tablice suchościeralne z markerami, a także projektory multimedialne.
Oferujemy także usługi wirtualnego biura. Zapewniamy prestiżowe lokalizacje, adres, odbiór korespondencji i odbieranie telefonów przez recepcję. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty Inoffice. Więcej informacji o wynajmowanych biurach i salach konferencyjnych udzielamy e-mailowo oraz pod podanym numerem telefonu.
Zasięg działania
Firma Inoffice Sp. z o.o. z lokalizacji: Warszawa świadczy usługi m.in. w wymienionych obszarach:
mazowieckie