Duneko Pompy Ciepła Sp. z o.o.

Usługi wodno-kanalizacyjne
ul. Łucka 20 lok. 1102, 00-845 Warszawa woj: mazowieckie
(392 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)
NIP
5273016741

Informacje

Firma Duneko Pompy Ciepła Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Warszawa świadczy swoje usługi w branży Usługi wodno-kanalizacyjne.
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Uważamy, że Duneko Pompy Ciepła Sp. z o.o. poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(392 opinie) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
J
Joanna
Codziennie stres, codziennie poczucie bezsilności.
J
Joanna
Codziennie stres, codziennie poczucie bezsilności.
A
Andrzej
Leadów jak na lekarstwo, a wymagania jakbym pracował w korporacji stulecia.
H
Hubert
Prowizja 50% to mit. Prawda jest taka, że dają 20%, a czasem i to podważa księgowość. Jak ktoś nie podpisze umowy, to nawet nie dostanie żadnego dokumentu. Brzmi jak fikcja? Bo tak właśnie jest.
G
Gabrysia
Brak uczciwości wobec nowych pracowników. Wszystko trzeba wyciągać samemu, a o realnym wsparciu można zapomnieć. Auto? Moje. Klienci? Też moi. Pieniądze? Marne.
D
Darek
Dopóki nie zapytasz o konkrety, wszystko wygląda wspaniale. Potem nagle okazuje się, że nic nie jest tak, jak obiecywano. Zdecydowanie nie warto angażować się w coś tak niejasnego.
D
Darek
Dopóki nie zapytasz o konkrety, wszystko wygląda wspaniale. Potem nagle okazuje się, że nic nie jest tak, jak obiecywano. Zdecydowanie nie warto angażować się w coś tak niejasnego.
E
Eliza
Nie wiem, czy to celowe wprowadzanie w błąd, czy po prostu chaos. W każdym razie nie jest to firma, której można zaufać. Przez trzy dni słyszysz jedno, a potem wszystko się zmienia.
D
Daniel
Jeśli chcesz pracować za darmo i jeszcze do tego dopłacać – ta firma jest dla Ciebie. Każdy inny powinien uciekać jak najdalej. Tyle mam do powiedzenia po 2 tygodniach współpracy.
C
Celina
Zaczęłam pełna nadziei, a skończyło się ogromnym rozczarowaniem. Brak rzetelności, niespełnione obietnice, wymuszona samodzielność i absurdalnie niska prowizja. Nie warto.
M
Marek
Rola „przedstawiciela handlowego” polega w praktyce na tym, że jesteś swoim menedżerem, serwisantem, marketingowcem i kierowcą. Bez wynagrodzenia za to wszystko. Omijajcie szerokim łukiem.
M
Marek
Rola „przedstawiciela handlowego” polega w praktyce na tym, że jesteś swoim menedżerem, serwisantem, marketingowcem i kierowcą. Bez wynagrodzenia za to wszystko. Omijajcie szerokim łukiem.
A
Anita
Obiecują, że nie będziesz inwestować własnych środków – bzdura. Wszystko musisz zorganizować sam, a potem dowiadujesz się, że masz 20% prowizji. Najgorszy model pracy, jaki widziałam.
Z
Zbyszek
Dziś już wiem, że straciłem czas. Auto służbowe to mit, spotkania trzeba organizować samemu, a prowizja zbyt niska, by to miało sens. Wszystko pokrywasz z własnej kieszeni.
Z
Zbyszek
Dziś już wiem, że straciłem czas. Auto służbowe to mit, spotkania trzeba organizować samemu, a prowizja zbyt niska, by to miało sens. Wszystko pokrywasz z własnej kieszeni.
W
Weronika
Właściwie wszystko było inne niż w ofercie pracy. Czuję, że firma działa według zasady „byle zatrudnić, potem niech się martwi”. Auto? Zapomnij. Klienci? Sam sobie znajdź.
U
Ulka
Prowizje są niskie, realna praca odbywa się na Twoich warunkach i Twoim sprzęcie. Nie polecam nikomu, kto ceni transparentność i szacunek do siebie. Sama czuję się wykorzystana.
T
Tomasz
Firma nie działa uczciwie wobec pracowników. Brakuje jakichkolwiek ustaleń na piśmie, a co gorsza – nie respektują nawet własnych ustnych deklaracji. Traktują Cię jak „zastępowalny element”.
S
Sylwia
Zgodziłam się, bo warunki wyglądały atrakcyjnie. Prawda wyszła na szkoleniu – brak podstawy, 20% zleceń i pełna odpowiedzialność za dojazdy. I to wszystko bez umowy przez pierwsze dni.
S
Sylwia
Zgodziłam się, bo warunki wyglądały atrakcyjnie. Prawda wyszła na szkoleniu – brak podstawy, 20% zleceń i pełna odpowiedzialność za dojazdy. I to wszystko bez umowy przez pierwsze dni.
R
Rafał
Rozmowa rekrutacyjna niby profesjonalna, ale potem człowiek orientuje się, że został wciągnięty w fikcję. Wszystko wygląda inaczej niż obiecano. 20% marży, auto prywatne, zero wsparcia.
P
Pola
To nie jest praca, to wyzysk. Nawet umówione spotkania musiałam sama potwierdzać. A na wypłatę nie ma co liczyć, bo prowizja to żart. Jeśli masz samochód i czas – lepiej zainwestuj go gdzie indziej.
P
Paulina
Niestety, nie dajcie się nabrać. Firma przedstawia świetną wizję, ale kiedy przychodzi co do czego, wszystko okazuje się fikcją. Prowizja niska, kosztów nie pokrywają. Traktują pracownika jak narzędzie.
J
Justyna
W ogłoszeniu same piękne hasła, w rzeczywistości brutalne warunki. Po tygodniu czułam się jak darmowa siła robocza – telefon, auto, paliwo – wszystko moje. A prowizja? Symboliczna.
J
Justyna
W ogłoszeniu same piękne hasła, w rzeczywistości brutalne warunki. Po tygodniu czułam się jak darmowa siła robocza – telefon, auto, paliwo – wszystko moje. A prowizja? Symboliczna.
N
Norbert
Po dwóch interwencjach i tysiącach nerwów – dalej brak efektu. Amatorzy!
M
Marcin
Szkolenie krótkie i bardzo ogólne. Potem każą Ci podpisać aneks, z którego wynika, że jesteś juniorem i dostajesz tylko 20%. Wszystko inne – Twoim kosztem. Do dziś żałuję, że się za to zabrałem.
M
Marcelina
Czuję się oszukana. Pompa działała miesiąc. Teraz hałas i brak grzania.
L
Leszek
Zgodziłem się na współpracę, bo miało być jasno i uczciwie – 50% prowizji i pełna pomoc. W praktyce nie dostałem ani umowy z wynagrodzeniem, ani żadnych klientów. Wszystko trzeba robić samemu i za swoje.
L
Leszek
Zgodziłem się na współpracę, bo miało być jasno i uczciwie – 50% prowizji i pełna pomoc. W praktyce nie dostałem ani umowy z wynagrodzeniem, ani żadnych klientów. Wszystko trzeba robić samemu i za swoje.
K
Kacper
Pierwsze dni pracy to same zapewnienia, że wszystko będzie załatwione: spotkania, auto, 50% marży. Po szkoleniu okazuje się, że prowizja to 20%, samochód własny i zero wsparcia. Tylko stracony czas i pieniądze.
A
Anna
Totalny brak odpowiedzialności. Zgłoszenia znikają, obietnice bez pokrycia.
S
Sylwia
Zamiast inwestycji życia – problem życia. Nigdy więcej tej firmy!
A
Aleksandra
Z początku wszystko wyglądało uczciwie – dobre warunki, służbowe auto i wysokie prowizje. Niestety, po szkoleniu wszystko się zmienia. Auto? Tylko jeśli coś sprzedasz. Prowizja? 20%, nie 50%. I jeszcze każą jeździć na własny koszt. Zdecydowanie nie polecam.
B
Bart
Obiecano 50% marży, spotkania z klientami i wsparcie. Po kilku dniach okazuje się, że jesteś tylko "młodszym przedstawicielem" i masz 20%. A dojazdy? Z własnej kieszeni. Strata czasu i energii. Kolejna firma z piękną gadką i zupełnie innym podejściem po podpisaniu umowy.
B
Bart
Obiecano 50% marży, spotkania z klientami i wsparcie. Po kilku dniach okazuje się, że jesteś tylko "młodszym przedstawicielem" i masz 20%. A dojazdy? Z własnej kieszeni. Strata czasu i energii. Kolejna firma z piękną gadką i zupełnie innym podejściem po podpisaniu umowy.
K
Krystian
Pompa psuje się co tydzień. A wy każecie czekać miesiąc na części? Żartujecie?
K
Krystian
Pompa psuje się co tydzień. A wy każecie czekać miesiąc na części? Żartujecie?
C
Cezary
Umowa zupełnie nie pokrywa się z tym, co było mówione podczas rozmowy rekrutacyjnej. W rzeczywistości jeździsz własnym autem, sam szukasz klientów i dostajesz marną prowizję. A miało być tak pięknie – służbowy samochód, gotowe leady i połowa marży. Niestety – pic na wodę.
E
Ewelina
Kupiliśmy komfort – dostaliśmy zimno i chaos. Wasza firma to kpina.
M
Mateusz
Serwisant był raz, nic nie zrobił, a teraz twierdzi, że to ‘nie nasz problem’.
D
Dagmara
To klasyczny schemat – obiecują wszystko, byle Cię ściągnąć. Potem nie dostajesz nawet umowy z wynagrodzeniem, tylko „aneks”, który i tak zmieniają później. Na koniec wychodzi, że masz 20% marży i jeździsz za swoje. Mnie oszukali – nie dajcie się nabrać.
E
Edward
Nie mogę polecić. Brak przejrzystości, duża rozbieżność między tym, co mówią a co piszą. Rekrutacja to jedno wielkie kłamstwo, a po szkoleniu czujesz, że zostałeś wykorzystany. Wszystko jest "na później", tylko że to "później" nigdy nie nadchodzi.
M
Marta
Prowizje? Śmiesznie niskie. Samochód? Dopiero po sprzedaży kilku instalacji. Koszty dojazdów? Twoje. Z początku brzmi dobrze, potem szybko się okazuje, że to praca za darmo. Wpadłam na to po tygodniu – lepiej nie ryzykować.
A
Agata
Reklama mówi o komforcie. Rzeczywistość to koszmar i puste obietnice.
G
Grzegorz
Firma ewidentnie bazuje na naiwności nowych pracowników. Ładnie mówią, potem dostajesz papier z innymi warunkami. A jak zapytasz – 'księgowość się pomyliła'. Standard. Szkoda tylko, że nikt za te „pomyłki” nie odpowiada.
P
Piotr
Technik rozwalił mi instalację i zniknął. Nie mam ciepłej wody od tygodnia.
H
Honorata
Jeśli cenisz sobie jasne zasady i szacunek – poszukaj gdzie indziej. Tutaj zmieniają wersję wydarzeń co dzień. 50% prowizji? W umowie 20%. Auto? Twoje prywatne. Dziękuję, postoję. Moja rada – nie daj się złapać na miłe rozmowy.
H
Honorata
Jeśli cenisz sobie jasne zasady i szacunek – poszukaj gdzie indziej. Tutaj zmieniają wersję wydarzeń co dzień. 50% prowizji? W umowie 20%. Auto? Twoje prywatne. Dziękuję, postoję. Moja rada – nie daj się złapać na miłe rozmowy.
S
Sylwia
Uwaga na tę firmę! Pompy to bubel, a obsługa jak z horroru.
I
Igor
W moim przypadku nie było nawet umowy na czas szkolenia. Potem nagle pojawia się aneks z 20% prowizji, a na pytanie o wcześniejsze obietnice – cisza. Całość wygląda jak z góry zaplanowane naciąganie. Niestety – wciągają ludzi w fikcję.
J
Jola
Nie chodzi o to, że jest ciężko – to normalne w sprzedaży. Ale tutaj po prostu nie mówią prawdy. Wszystko, co padło na rekrutacji, to była gra pozorów. W rzeczywistości jesteś tylko kosztem, który ma im znaleźć klientów.
J
Jola
Nie chodzi o to, że jest ciężko – to normalne w sprzedaży. Ale tutaj po prostu nie mówią prawdy. Wszystko, co padło na rekrutacji, to była gra pozorów. W rzeczywistości jesteś tylko kosztem, który ma im znaleźć klientów.
K
Karol
Odradzam zatrudnienie się tutaj. Wszystko wygląda dobrze tylko na papierze. Potem zaczyna się rzeczywistość – brak umowy, brak prowizji, brak auta.
A
Andrzej
Wasze zapewnienia to czyste kłamstwa. Miesiąc po montażu a problem goni problem.
B
Błąd
Praca w tej firmie to duże rozczarowanie. Rekrutacja wygląda świetnie, ale potem wychodzi brutalna prawda: nie ma ani auta, ani 50% marży. Na koniec szkolenia nagle okazuje się, że 50% to 'błąd', a realnie masz 20-30%. Spotkania rzadko umówione, wszystko robisz sam, a prowizja śmieszna.
B
Błąd
Praca w tej firmie to duże rozczarowanie. Rekrutacja wygląda świetnie, ale potem wychodzi brutalna prawda: nie ma ani auta, ani 50% marży. Na koniec szkolenia nagle okazuje się, że 50% to 'błąd', a realnie masz 20-30%. Spotkania rzadko umówione, wszystko robisz sam, a prowizja śmieszna.
P
Pułapka
W ogłoszeniu mowa o samochodzie, pokryciu kosztów i bardzo wysokich prowizjach – niestety to tylko teoria. Umowa nie zawiera żadnych konkretów finansowych – dopiero później dostajesz aneks z 20% prowizją. To pułapka – pracujesz za darmo i jeszcze dopłacasz do paliwa.
B
Barbara
Pompa się zawiesza, wy się chowacie. Mam dosyć tej walki!
F
Filip
Wpuściłem Was do domu, a zrobiliście z niego poligon. Beznadzieja.
F
Filip
Wpuściłem Was do domu, a zrobiliście z niego poligon. Beznadzieja.
N
Natalia
Dostałam sprzęt z błędną konfiguracją. Technicy nie umieją tego naprawić.
L
Lawa
Nie polecam – strata czasu i pieniędzy. Obiecują 50% z kontraktu, pokrycie paliwa i umówione spotkania, ale rzeczywistość jest zupełnie inna. W rzeczywistości dostajesz 20%, a potem informują Cię ustnie, że może dostaniesz 30%, jak się postarasz. Musisz dojeżdżać na własny koszt i nie dostajesz żadnego wsparcia.
O
Ostrzegam
Zdecydowanie odradzam współpracę. Obiecują złote góry: auto firmowe, gotowe spotkania i połowę marży z kontraktu. Na szkoleniu mówią jedno, a w umowie dostajesz zupełnie co innego – 20% bo jesteś 'junior'. Samochodu nie ma, jeździsz swoim. Jak nic nie sprzedasz przez tydzień, to kończą współpracę. Uważać na nich!!!
A
Adrian
Nie da się tego opisać bez przekleństw. Nigdy więcej Was i Waszych ‘usług’!
A
Adrian
Nie da się tego opisać bez przekleństw. Nigdy więcej Was i Waszych ‘usług’!
K
Ktosik
"Rekrutacja telefoniczna. Szkolenie tylko z nazwy. Faktycznie bardzo niski poziom. Szkolenie odbywa się W kanciapie na magazynie, wody i kawy brak. Umowa o współpracę 41 stron nieczytelna i zawiła żeby potem mieli kruczki i haki na handlowca bo w końcu pracują dla nich wielkie i znane kancelarie prawnicze. Obiecują dużo ale informacje są nie spójne. Zbyt dużo nie jasności, zawiłości i nie przejrzystości. W/g mnie szkoda czasu. Produkty bardzo, bardzo drogie i w ofercie raczej nic więcej niż u konkurencji. Żeby zarobić pieniądze pracować trzeba po 13-14 godzin. MASAKRA. Uwiązany/a zostajesz na krótkiej smyczy, bo MUSISZ odbywać spotkania i pracować prawie na 2 etaty bo są nakładane kary. Jak nie masz skrupułów i rodziny to praca dla ciebie. Wyjazdy po całym kraju a nie w swoim regionie."
A
Adam
Byłem na szkoleniu firmowym. Generalnie nic sie nie zgadza od samego poczatku- w ogłoszeniu o prace było 50% marży dla mnie, a na szkoleniu dowiaduje się od dyrektora ze 30%... bo sie pomylili z ogloszenia, a na umowie ktora dostalem oczywiscie na koniec szkolenia dopiero bylo 20%... Samochodu nie dostajesz od razu tylko "po tygodniu"czyli kolejna rzecz sie nie zgadza, w dodatku penwie jak nic nie sprzedaz w 1 tygodniu to Ci podziekuje i ani pracy ani samochodu. Podsumowujac, nie warto tracic czasu na szkolenie i paliwo, za to nikt CI nie zwroci. NIE POLECAM
A
Artur
"Niestety nie polecam pracy w tej firmie. Przy rekrutacji podają, że dostaniesz samochód służbowy z paliwem, umówione spotkania i minimum 50% marży ze sprzedanych pomp czy instalacji. W rzeczywistości po 3 dniowym szkoleniu, nie dają do umowy kartki z wynagrodzeniami tylko dosyłają ją później ""rzekomo z powodu bałagu w ksiegowości"". Potem dostajesz aneks z wynagrodzeniami i pisze, żemasz 20% marży, bo jesteś ""młodszym przedstawicielem"". Na ostatnim dniu szkolenia dyrektor z krakowa informuje juz ze to ""błąd"" to 50% i w rzeczywistości dostaniecie 30%. A w umowie 20%... Samochodu nie ujrzysz, bo najpierw jeździsz swoim jak nic nie sprzedaż przez tydzień albo dwa to Ci dziekują. Wabik i pic na wodę, kolejna firma która szuka ludzi którzy będą pracować za darmo i za swoje płacić dojazdy na spotkania a jak przyniesiesz im umowę,dostaniesz zawrotne 20% marży. uważać na nich !!!"
A
Artur
"Niestety nie polecam pracy w tej firmie. Przy rekrutacji podają, że dostaniesz samochód służbowy z paliwem, umówione spotkania i minimum 50% marży ze sprzedanych pomp czy instalacji. W rzeczywistości po 3 dniowym szkoleniu, nie dają do umowy kartki z wynagrodzeniami tylko dosyłają ją później ""rzekomo z powodu bałagu w ksiegowości"". Potem dostajesz aneks z wynagrodzeniami i pisze, żemasz 20% marży, bo jesteś ""młodszym przedstawicielem"". Na ostatnim dniu szkolenia dyrektor z krakowa informuje juz ze to ""błąd"" to 50% i w rzeczywistości dostaniecie 30%. A w umowie 20%... Samochodu nie ujrzysz, bo najpierw jeździsz swoim jak nic nie sprzedaż przez tydzień albo dwa to Ci dziekują. Wabik i pic na wodę, kolejna firma która szuka ludzi którzy będą pracować za darmo i za swoje płacić dojazdy na spotkania a jak przyniesiesz im umowę,dostaniesz zawrotne 20% marży. uważać na nich !!!"
E
Ewa
Nie polecam Przedstawiciel nasciemnial rodzicom wrobił w dwa kredyty a później zero kontaktu i zablokowane numery
M
Marta
Od ponad miesiąca brak kontaktu z przedstawicielem. Dzwoniłam do firmy, powiedzieli, że przekażą, żeby się ze mną skontaktował, ale nadal nic. Telefonów ode mnie też nie odbiera. Czekam prawie dwa miesiące na zainstalowanie pompy. Dofinansowania też nie dostałam. Nie wiem co mam robić.
M
Marta
Od ponad miesiąca brak kontaktu z przedstawicielem. Dzwoniłam do firmy, powiedzieli, że przekażą, żeby się ze mną skontaktował, ale nadal nic. Telefonów ode mnie też nie odbiera. Czekam prawie dwa miesiące na zainstalowanie pompy. Dofinansowania też nie dostałam. Nie wiem co mam robić.
P
Piotr
Szerokim łukiem omijajcie tę firmę . Bez skrupułów mamią dotacjami, a później okazuje się, że nawet nie mają zamiaru występować z wnioskiem. Naciągają klientów na kredyty bankowe, które latami trzeba spłacać, a koszta instalacji są bardzo zawyżone.
J
Justyna
Gwarancja to fikcja. Nikt nie odbiera, nikt nie oddzwania. Dramat!
M
Mikołaj
Wasza pompa padła po dwóch tygodniach. Pomocy brak, tylko wymówki.
M
Mikołaj
Wasza pompa padła po dwóch tygodniach. Pomocy brak, tylko wymówki.
M
Mikołaj
Wasza pompa padła po dwóch tygodniach. Pomocy brak, tylko wymówki.
A
Angelika
Od trzech miesięcy czekam na serwis. To nie jest firma, to kabaret.
A
Angelika
Od trzech miesięcy czekam na serwis. To nie jest firma, to kabaret.
A
Andrzej
Zamówiłem nową pompę, dostałem używaną. Żarty sobie robicie?
D
Dominika
Kłamstwa, obietnice i brak pomocy. Wasza firma to porażka!
Ł
Łukasz
Pompa hałasuje tak, że nie da się spać. Wasz serwis milczy od tygodni.
S
Sylwia
Zepsuli ścianę podczas montażu i twierdzą, że to ‘nie ich sprawa’. Wstyd!
B
Beata
Obiecali ciszę i komfort. Mam hałas, zimno i rachunki jak z piekła rodem.
A
Andrzej
Takiej ignorancji i niekompetencji nie spotkałem w żadnej innej firmie.
O
Oliwia
Po montażu w domu czuć smród spalenizny, a serwis ma to gdzieś. Groziło pożarem!
S
Sebastian
Czuję się jak fr*er. Dałem się nabrać na marketingowy bełkot. Nigdy więcej!
R
Renata
Nie mam już siły. Tysiące wydane, a grzeję farelką. Pompa? Raczej atrapa.
K
Kłamstwo
Nie można się dodzwonić, nie odpisują na e-maile. A przecież obiecywali "opiekuńczy serwis".
Z
Złoooo
Po 3 tygodniach pompa przestała działać. Od tamtej pory nikt nie odbiera moich telefonów.
Z
Złoooo
Po 3 tygodniach pompa przestała działać. Od tamtej pory nikt nie odbiera moich telefonów.
B
brrrr
Firma unika odpowiedzialności. Brak kontaktu, brak dokumentów do dotacji, brak serwisu.
V
Vader
Wszystko miało być „załatwione”, a w rzeczywistości zostałem z kosztami i zepsutym urządzeniem.
V
Vader
Wszystko miało być „załatwione”, a w rzeczywistości zostałem z kosztami i zepsutym urządzeniem.
Z
Zuzka
Pompa awaryjna, a nikt nie chce przyjechać na serwis. Żałuję, że im zaufałam.
B
Bąk
Po instalacji próbowałem się skontaktować w sprawie dotacji – bez skutku. Ignorowanie klienta.
K
kicia
Firma montuje i znika. Żadnego wsparcia technicznego, a na infolinię nie sposób się dodzwonić.
P
piekło
Reklamacja odrzucona bez uzasadnienia, mimo że pompa od początku nie działała. Brak profesjonalizmu.
R
Rozczarowanie
Po montażu nie mogę się do nich dodzwonić, a pompa co chwilę przestaje działać. Wielkie rozczarowanie.
O
Ogniomistrz
Sprzęt był drogi, a nie działa prawidłowo. Nie ma z kim porozmawiać. Unikają jak ognia.
A
Anka
Pompa od początku hałasowała. Zgłaszałam problem kilkukrotnie – bez żadnej odpowiedzi.
B
K
Brak kontaktu
Obiecali, że pomogą w dofinansowaniu – nie zrobili nic. Teraz jeszcze pompa nie działa jak powinna.
D
Dno
Długo zwlekali z montażem, a po nim całkowity brak kontaktu. Zero serwisu, zero reakcji.
K
Kazek
Pompa nie działa poprawnie, a firma nie odpisuje od tygodni. Unikają odpowiedzialności.
K
Kazek
Pompa nie działa poprawnie, a firma nie odpisuje od tygodni. Unikają odpowiedzialności.
E
Elżbieta
Firma bardzo niesłowna. Obiecano mi, że załatwią dotację – teraz muszę sama się tym zająć.
D
Dramat
Pompa po 2 tygodniach padła. Brak możliwości zgłoszenia reklamacji – nikt nie odpowiada.
D
Dramat
Pompa po 2 tygodniach padła. Brak możliwości zgłoszenia reklamacji – nikt nie odpowiada.
M
Magda
Nikt nie odbiera telefonów, e-maile bez odpowiedzi. Pompa nie grzeje, a ja zostałam z problemem.
N
Z
T
Nic z tego
Miała być pomoc w papierach i szybka dotacja – nie zrobili nic. Pompa się psuje, a firma milczy.
Z
P
Zero profesjonalizmu
Po montażu zero kontaktu. Na zgłoszoną usterkę nikt nie reaguje, a miało być tak profesjonalnie.
N
P
Nie polecam
Montują sprzęt i znikają. Zero odbierania telefonów, brak serwisu. Pompa się wyłącza co kilka godzin.
N
P
Nie polecam
Montują sprzęt i znikają. Zero odbierania telefonów, brak serwisu. Pompa się wyłącza co kilka godzin.
O
Oszukana
Nie dotrzymali słowa – ani dofinansowania, ani kontaktu po instalacji. Czuję się oszukana.
O
Ola
Pompa od początku nie działała prawidłowo. Nie mogę się z nikim skontaktować, reklamacja zignorowana.
P
Porażka
Firma obiecywała pomoc w uzyskaniu dofinansowania, a po montażu słuch po nich zaginął. Pompa działała tydzień, teraz cisza i zero kontaktu.
J
Jurek
Zaproponowali pracę za najniższą stawkę niż minimalna plus prowizję 'od sprzedaży', ale bez leadów i wsparcia. Serio? To się nazywa uczciwa oferta?
J
N
S
jak najdalej stąd
Pierwszy kontakt bardzo profesjonalny, ale potem – zero informacji zwrotnej. Przez dwa tygodnie pisałem i dzwoniłem, aż w końcu się poddałem. Szkoda nerwów.
O
Odradzam
Straciłem czas na trzy etapy rozmów, po których... cisza. Ani 'dziękujemy', ani 'do widzenia'. Tak się nie traktuje ludzi.
H
D
B
HR do bani
Rekruter mówił, że to dynamiczna firma z przyszłością, ale już na rozmowie było widać chaos i brak przygotowania. Nikt nie znał mojego CV, pytania były z czapy.
K
Kasia
Na rozmowie obiecywano jasną ścieżkę kariery i wsparcie od pierwszego dnia, a w rzeczywistości nikt nie wiedział, co mam robić. Zero konkretów, tylko ogólniki i piękne slogany.
Z
zzzz
W firmie panuje toksyczna atmosfera. Szefostwo zamiast słuchać ludzi, wymusza wyniki groźbami i presją. Co miesiąc słyszymy, że 'albo będzie lepiej, albo będą cięcia'. Ludzie się boją, a rotacja jest ogromna. Ci, którzy zostają, robią to tylko z braku alternatywy. Ja już szukam czegoś nowego.
M
Mimi
Każdego dnia przychodzę do pracy z coraz mniejszą motywacją. Wszystko działa na pół gwizdka – systemy się wieszają, serwis nie kontaktuje się z klientami, a dział marketingu generuje leady, które nie mają nic wspólnego z realnym zainteresowaniem. Zarząd żyje w bańce i nie widzi tego, co się dzieje na dole.
B
Bozu
Zrezygnowałam po trzech miesiącach. Dlaczego? Bo nie mogłam dłużej znieść tej fikcji. Firma obiecuje, że handlowcy są kluczowi, a w rzeczywistości traktowani są jak wymienialni pionki. Przez ten czas dostałam może jeden lead, a resztę miałam sobie 'zorganizować sama'. I to w dobie kryzysu. Absurd.
B
Bolo
Handlowiec w tej firmie to człowiek od wszystkiego – sprzedaży, obsługi klienta, tłumaczenia błędów magazynu, a czasem nawet technik. Wszyscy wszystko obiecują, a potem zostajesz sam na placu boju. A jak coś pójdzie nie tak, to szef tylko wysyła maila z pretensjami. Zero ludzkiego podejścia.
B
Bolo
Handlowiec w tej firmie to człowiek od wszystkiego – sprzedaży, obsługi klienta, tłumaczenia błędów magazynu, a czasem nawet technik. Wszyscy wszystko obiecują, a potem zostajesz sam na placu boju. A jak coś pójdzie nie tak, to szef tylko wysyła maila z pretensjami. Zero ludzkiego podejścia.
M
D
Mam dość
Firma działa jakby była wciąż w 2010 roku – żadnych automatyzacji, kontakt z klientem przez arkusze kalkulacyjne i telefon stacjonarny. Każdy pracuje po swojemu, brak standardów. Do tego dochodzi wieczne szukanie winnego zamiast rozwiązywania problemów. Zwalniam się, bo nie chcę dłużej pracować w takim bałaganie.
X
xyz
To, co się dzieje w tej firmie, to istny chaos. Codziennie nowe ustalenia, które wieczorem już są nieaktualne. Managerowie przekazują sprzeczne informacje, a za błędy i tak winny jest handlowiec. Mam dosyć tłumaczenia się klientom za terminy, których nie dotrzymuje magazyn i montaż. Nigdy więcej.
N
Nika
Przyjęłam się z nadzieją, że to będzie nowoczesna, dynamiczna firma w rozwijającej się branży. Szybko okazało się, że brakuje tu absolutnie wszystkiego – procedur, narzędzi, szkoleń, wsparcia. Sama musiałam przygotować sobie prezentację handlową, bo firma nie miała nic gotowego. A potem pretensje, że wyniki słabe...
M
Michał
Dzień w dzień słyszę od klientów: 'To miało działać inaczej'. Niestety, my – handlowcy – jesteśmy twarzą firmy, więc zbieramy baty, mimo że to nie nasza wina. Logistyka leży, obsługa posprzedażowa praktycznie nie istnieje, a szefostwo tylko rozlicza i motywuje cytatami z LinkedIna.
M
Michał
Dzień w dzień słyszę od klientów: 'To miało działać inaczej'. Niestety, my – handlowcy – jesteśmy twarzą firmy, więc zbieramy baty, mimo że to nie nasza wina. Logistyka leży, obsługa posprzedażowa praktycznie nie istnieje, a szefostwo tylko rozlicza i motywuje cytatami z LinkedIna.
K
Kinga
Obiecywano profesjonalne wdrożenie, wsparcie techniczne i jasne ścieżki awansu. Rzeczywistość? Dostałam telefon, laptop i listę kontaktów z Excela z 2018 roku. Klienci są wkurzeni, że ktoś znów do nich dzwoni. Serwis nie odbiera telefonów, a jak jest awaria, to handlowiec zostaje sam z pretensjami.
K
Konrad
Pracuję w tej firmie ponad rok i zamiast iść do przodu, czuję się coraz bardziej wypalony. Leady są przeterminowane, klienci mają już pompę albo w ogóle nie wiedzą, skąd mają nasz numer. O sprzęcie często dowiaduję się od klientów, bo nikt nas na bieżąco nie informuje. Premie? Zmieniane co kwartał, zawsze na niekorzyść. Czasem czuję się jak chłopiec do bicia.
P
Pabli
Brak szkoleń, wadliwy sprzęt, brak motywacji bo nie wypłacają premii, a potem pretensje, że sprzedaż słaba.
D
Darek
Dostałem teren, gdzie nikt nie chce pomp. Jak mam robić wynik? Zresztą jak i tak bym wyrobił plan to i tak pewnie premii nie dostanę bo zawsze jest coś...
D
Darek
Dostałem teren, gdzie nikt nie chce pomp. Jak mam robić wynik? Zresztą jak i tak bym wyrobił plan to i tak pewnie premii nie dostanę bo zawsze jest coś...
A
Alcia
Zamiast pracy zespołowej – wieczna spychologia. A szefostwo tylko ciśnie, aby sprzedawać za wszelką cenę. Zero empatii.
B
beata
Dostarczają sprzęt z opóźnieniem, a handlowiec ma świecić oczami.
M
Michał
Obiecywali złote góry, a dali tabelki i pretensje.
K
Kukiełka
System premiowy zmienia się częściej niż pogoda.
K
Kukiełka
System premiowy zmienia się częściej niż pogoda.
M
Marynarz
Brak szkoleń, a potem pretensje, że sprzedaż słaba.
R
Robcio
CRM nie działa, leady martwe, a pretensje do handlowca.
K
Klaudia
Obietnice na rozmowie rekrutacyjnej to była bajka.
R
Riko
Wszystko, co firma mówi na rozmowie, rozmija się z rzeczywistością. Warunki pracy są bardzo niesprawiedliwe.
R
Riko
Wszystko, co firma mówi na rozmowie, rozmija się z rzeczywistością. Warunki pracy są bardzo niesprawiedliwe.
B
Becia
Z miesiąca na miesiąc coraz mniej sensu. Brak systemu premiowego, brak zwrotów, a coraz więcej obowiązków.
B
Buractwo
Jeżdżenie prywatnym samochodem po całym województwie i jeszcze słuchanie narzekań szefa? Dziękuję, postoję.
B
Buractwo
Jeżdżenie prywatnym samochodem po całym województwie i jeszcze słuchanie narzekań szefa? Dziękuję, postoję.
K
Kotka
W tej firmie nie chodzi o współpracę, tylko o wykorzystanie ludzi. To się szybko czuje.
W
M
Wszystko moje
Własne paliwo, własny samochód, własne nerwy. Wszystko moje – tylko premii nie widzę.
W
M
Wszystko moje
Własne paliwo, własny samochód, własne nerwy. Wszystko moje – tylko premii nie widzę.
J
Janek
Praca przez pierwsze tygodnie wydaje się okej, potem wszystko zaczyna się sypać. Brak uczciwości.
K
Koko
Firma bardzo dużo wymaga, ale nie daje nic w zamian. Do tego brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika.
X
xyz
Nie jestem osobą roszczeniową, ale tutaj zostałem oszukany. Brak premii to jedno – ale jeszcze musiałem się o wszystko prosić.
K
Kacper
Czuję się oszukany. Gdybym wiedział, jak to wygląda naprawdę, nigdy bym się tu nie zatrudnił.
B
Bernarda
Premia uzależniona od widzimisię przełożonych. Nawet jak zrobisz plan, to nie masz gwarancji, że coś dostaniesz. Brak transparentności.
M
Maria
Brakuje kultury organizacyjnej. Tylko wymagania, presja i niekończące się obietnice bez pokrycia.
A
Agness
Jeżdżenie własnym autem bez zwrotu za paliwo to standard. Dla mnie to nieakceptowalne. Odchodzę z niesmakiem.
P
Pyłek
Nie polecam nikomu, kto chce stabilizacji i uczciwego podejścia. Wszystko obiecane – nic zrealizowane. Firma liczy tylko na Twoje zaangażowanie i auto.
K
KIKIMORA
Pracując tu, można się tylko wypalić. Ciągła presja, nieustanne wymagania, a do tego zero wdzięczności i zalegające premie.
K
Kate
Czujesz, że dajesz z siebie wszystko, ale i tak to za mało. Nie ma nagród, nie ma szacunku, nie ma zwrotów. Tylko wymagania.
K
Kinga
Praca sama w sobie ciekawa, ale warunki bardzo nieuczciwe. Premie tylko w teorii, samochód prywatny obowiązkowy, a paliwo idzie z Twojej pensji.
R
Rafi
Często pokonywałem setki kilometrów dziennie – wszystko na własny koszt. Szefostwo potrafi tylko rozliczać i narzekać. Premii nie wypłacają mimo obietnic.
R
Rafi
Często pokonywałem setki kilometrów dziennie – wszystko na własny koszt. Szefostwo potrafi tylko rozliczać i narzekać. Premii nie wypłacają mimo obietnic.
M
Mateusz
Odszedłem po kilku miesiącach, bo byłem zmęczony ciągłym dokładaniem z własnej kieszeni do pracy. Szefowie nie rozumieją realiów, tylko ciśnienie i oczekiwania.
P
Pigglet
Nie da się długo pracować w miejscu, gdzie nie ma zwrotów kosztów, nie ma premii i nie ma szacunku. Czułem się wykorzystywany.
P
Patrycja
Szefowie w tej firmie są bardzo wymagający, ale nieuczciwi. Obiecują premie, a potem znikają, gdy trzeba się rozliczyć. A wszystkie koszty pracy ponosi handlowiec.
M
Mirek
Szukałem uczciwej pracy, a trafiłem do firmy, która nie dotrzymuje żadnych ustaleń. Zero premii, zero zwrotów za paliwo, a oczekiwania rosną z dnia na dzień.
P
Pola
Praca wymaga codziennego przemieszczania się, a samochód firmowy? Nie istnieje. Jeździsz prywatnym, tankujesz za swoje, a i tak jesteś krytykowany. Do tego brak realnych bonusów.
K
Konradek
Mimo wysokich wyników sprzedaży, nie dostałem żadnej premii. Zamiast wdzięczności – kolejne wymagania i koszty, które musiałem pokrywać z własnej kieszeni.
L
Lotka
Wymagania duże, pieniądze małe, premie niewidzialne. Do tego nerwowa atmosfera i nieuczciwi przełożeni.
N
Nastka
To miejsce, gdzie pracownik jest tylko narzędziem. Firma oczekuje mobilności, pełnej dyspozycyjności, ale nie daje nic w zamian – nawet obiecanych premii.
M
Mery
To firma, która szuka naiwnych. Wszystko brzmi dobrze, dopóki nie zobaczysz wypłaty (albo jej braku).
W
Wika
Koszty codziennej jazdy po regionie były tak duże, że pensja nie starczała do końca miesiąca. A firma nawet nie rozważała zwrotu paliwa. Premie? Tylko w teorii.
C
Charli
Zostawiłem w tej firmie sporo zdrowia, ale nic z tego nie wynikło. Odradzam.
N
Nika
Jeśli chcesz inwestować własne pieniądze i nie widzieć zwrotu, to idealna firma dla Ciebie. Zero premii, ogromne wymagania i bardzo niesprawiedliwe podejście ze strony kierownictwa.
J
Joanna
Pracodawca wymaga 100% od pracownika, ale sam nie daje nawet 50%. Tak się nie da funkcjonować.
J
Joanna
Pracodawca wymaga 100% od pracownika, ale sam nie daje nawet 50%. Tak się nie da funkcjonować.
P
Patryk
Odszedłem, bo miałem dość pracy na własny koszt i braku podstawowej uczciwości ze strony firmy. Targety zrobione, a premii jak nie było, tak nie ma. Każdego dnia czułem się niedoceniony.
B
Bart
Musiałem sam zadbać o każdy szczegół – nawet o narzędzia pracy. Zwrotów zero.
B
Bart
Musiałem sam zadbać o każdy szczegół – nawet o narzędzia pracy. Zwrotów zero.
A
Aneta
Nie polecam tej pracy nikomu, kto ceni sobie uczciwe warunki. Samochód prywatny to obowiązek, paliwo opłacane samodzielnie, a premii nie zobaczysz – nawet jeśli przekroczysz plan. A do tego szefowie potrafią tylko wymagać i rozliczać.
O
Olga
Szefowie uważają się za profesjonalistów, ale nie potrafią wypłacić premii zgodnie z ustaleniami.
O
Olga
Szefowie uważają się za profesjonalistów, ale nie potrafią wypłacić premii zgodnie z ustaleniami.
M
Marcin
Byłem gotów ciężko pracować, ale nie spodziewałem się, że firma zostawi mnie samego z kosztami dojazdów i eksploatacją auta. Premie są tylko obietnicą, a szefowie wymagają niemożliwego.
D
Dorota
Firma nastawiona tylko na wynik, nie na ludzi. Dlatego rotacja pracowników jest ogromna.
P
Pilot
Od początku coś mi nie grało, ale dałem firmie szansę. Niestety – premie to fikcja, koszty pracy pokrywasz sam, a kierownictwo jest wymagające do granic możliwości i niesprawiedliwe w ocenie.
I
Iga
Można się starać, ale to nie ma znaczenia. Szefowie zawsze znajdą powód, by nie zapłacić premii.
R
Robert
Mimo realizowania celów sprzedażowych przez kilka miesięcy, nie dostałem ani jednej złotówki premii. Musiałem jeździć własnym autem bez żadnych zwrotów. Do tego szefowie traktują pracowników z góry i są zupełnie niewspierający.
M
Marek
Przez kilka miesięcy próbowałem coś zmienić, ale nic nie działa. Najlepsza decyzja to odejście.
Z
Zuzka
Jeżeli ktoś liczy na równe zasady, uczciwe wynagrodzenie i szacunek – to nie tutaj. Firma wymaga mobilności, ale nie zwraca ani grosza za przejechane kilometry. Obiecane premie? To mit.
B
Bill
Koszty paliwa przy tej pracy są ogromne – a firma nie pokrywa ani grosza. Dla mnie to nieakceptowalne.
B
Bill
Koszty paliwa przy tej pracy są ogromne – a firma nie pokrywa ani grosza. Dla mnie to nieakceptowalne.
S
Stasiek
Pracowałem z pełnym zaangażowaniem, osiągałem wyniki, ale nigdy nie zostałem uczciwie wynagrodzony. Premii brak, koszty pracy w terenie pokrywałem z własnej kieszeni, a szefostwo tylko piętrzyło oczekiwania.
L
Leonard
Pracowałem, jeździłem, robiłem wyniki – wszystko na własny koszt. Nigdy więcej.
L
Lucek
Wszystko pięknie wyglądało na rozmowie kwalifikacyjnej – premie, rozwój, elastyczność. W praktyce: brak wypłat za premie, brak zwrotu za paliwo i presja z każdej strony. Pracodawca nastawiony wyłącznie na zysk kosztem ludzi.
U
UWAGA
Byłem lojalny, dokładny i zaangażowany. Firma odpłaciła mi opóźnieniami i brakiem wypłat.
A
Andrzej
Długo się łudziłem, że będzie lepiej, ale prawda jest taka, że firma nie szanuje swoich pracowników. Wymagają wyników, ale nie dotrzymują swoich obietnic – zwłaszcza jeśli chodzi o premie. Koszty paliwa i utrzymania auta to Twój problem.
W
Władek
Gdybym miał jeszcze raz podjąć decyzję, nigdy nie podjąłbym tu pracy. Odradzam każdemu.
W
Władek
Gdybym miał jeszcze raz podjąć decyzję, nigdy nie podjąłbym tu pracy. Odradzam każdemu.
S
Syrenka
Po kilku miesiącach współpracy wiem, że to był błąd. Firma nie płaci premii, choć obiecuje je na każdym kroku. Do pracy musisz mieć własny samochód, za paliwo płacisz sam. A szefowie? Wymagający, krytykujący, ale nieobecni, gdy Ty potrzebujesz pomocy.
B
Bill
Praca w tej firmie to duże rozczarowanie. Spełniałem targety, a i tak nigdy nie dostałem obiecanej premii. Własny samochód to obowiązek, a zwrotów za paliwo brak. Do tego dochodzi ogromna presja ze strony kierownictwa i kompletny brak wsparcia.
K
Krzysiek
Praca w tej firmie to duże rozczarowanie. Spełniałem targety, a i tak nigdy nie dostałem obiecanej premii. Własny samochód to obowiązek, a zwrotów za paliwo brak. Do tego dochodzi ogromna presja ze strony kierownictwa i kompletny brak wsparcia.
N
Nara
Ta firma to dobre miejsce na chwilę, żeby się przekonać, jak nie powinno wyglądać zatrudnienie.
S
Spencer
Po kilku miesiącach nie zostało nic z mojej motywacji. Zostały tylko nerwy i zaległe wypłaty.
M
N
Z
mniej niż zero
Zero benefitów, zero premii, zero szacunku. A wymagania jak w korporacji.
M
N
Z
mniej niż zero
Zero benefitów, zero premii, zero szacunku. A wymagania jak w korporacji.
D
drama
Komunikacja wewnętrzna to dramat. Nie wiadomo, kto za co odpowiada, a odpowiedzi brak.
K
Ktoś
Firma nie panuje nad finansami. Widać, że mają problemy, ale próbują je zrzucić na pracowników.
D
Drrrr
Z miesiąca na miesiąc coraz więcej obowiązków, a pensja ani drgnie – o ile w ogóle ją dostaniesz.
S
Sławek
Można się starać, osiągać wyniki, a i tak zostać z niczym. Tego nie da się zaakceptować.
S
Sławek
Można się starać, osiągać wyniki, a i tak zostać z niczym. Tego nie da się zaakceptować.
K
Krzak
Każdy handlowiec liczy na prowizję, ale tutaj to tylko teoria. W praktyce nie dostaniesz nic, nawet służbowego auta.
F
Fura
Jeśli nie masz własnego auta – nie masz co tu szukać. Firma nie zapewnia niczego.
S
Szok
Kiedyś ta firma miała potencjał, ale teraz to tylko puste obietnice i problemy z płynnością.
F
Finito
Ludzie odchodzą jeden po drugim – i trudno się dziwić. Taka polityka nie przetrwa długo.
K
Kpina
Brakuje jakichkolwiek benefitów, nie ma nawet podstawowego zwrotu kosztów.
M
Michał
Pracodawca twierdzi, że wszystko jest zgodnie z umową – tylko że umowa to fikcja, a wypłaty nie ma.
J
Jaki
Jestem rozczarowany. Chciałem się rozwijać, ale zamiast tego mam problemy z wypłatą pensji.
G
R
Głowa rodziny
Nie polecam tej pracy nikomu, kto ma rodzinę do utrzymania. Nie da się liczyć na te pieniądze.
O
Ola
Kultura organizacyjna praktycznie nie istnieje. Chaos, brak komunikacji i ciągłe wymówki.
C
Carlos
Firma nie przewiduje budżetu na paliwo czy serwis auta. Wszystko leży po stronie pracownika. Trzeba stąd uciekać.
P
Pixi
Mimo że wyniki miałem bardzo dobre, nigdy nie zostałem za to uczciwie wynagrodzony.
Z
Zen
Przełożeni stawiają ogromne wymagania, ale nie dają nic od siebie – nawet podstawowej uczciwości.
L
Lidka
Nie ma wsparcia, nie ma szkoleń, nie ma narzędzi. A jak przychodzi czas rozliczeń – robią uniki.
P
Pomyłka
Po pół roku współpracy wiem, że to był błąd. Firma jest nieuczciwa wobec pracowników.
M
Masakra
Pracuję w terenie i koszty są ogromne. Bez zwrotu za paliwo, ta praca staje się nieopłacalna.
N
P
Nie polecam
Firma nie traktuje swoich handlowców poważnie – jesteśmy tylko narzędziem do zarabiania, a nie partnerem.
K
Klaudiusz
Nie da się planować życia prywatnego, jeśli nie wiesz, kiedy otrzymasz wynagrodzenie. Śmiech na sali.
K
Klaudiusz
Nie da się planować życia prywatnego, jeśli nie wiesz, kiedy otrzymasz wynagrodzenie. Śmiech na sali.
W
Wojtek
Brakuje jasnego systemu wynagrodzeń. Każdy dostaje, co innego, bez żadnego klucza czy sprawiedliwości.
M
Marlena
Szef potrafi dzwonić w niedzielę wieczorem, ale na pytanie o zaległą wypłatę – milczenie. Brak profesjonalizmu.
M
Marlena
Szef potrafi dzwonić w niedzielę wieczorem, ale na pytanie o zaległą wypłatę – milczenie. Brak profesjonalizmu.
K
Klaudia
Każdy miesiąc to niepewność – wypłata przyjdzie, czy nie? Z premią, czy bez? Tego nie wie nikt. Żenada.
J
Jkaub
Do pracy podchodziłem poważnie i z zaangażowaniem, ale brak terminowości i niespełnione obietnice mnie zniechęciły.
F
Filip
Zgłaszałem problemy z wypłatami i premiami – bez efektu. Przełożeni nie reagują, kadry nie odbierają, a odpowiedzi brak.
M
Matylda
Firma liczy, że handlowcy będą jeździć własnymi samochodami, tankować za własne i jeszcze się uśmiechać. To niepoważne podejście.
M
Matylda
Firma liczy, że handlowcy będą jeździć własnymi samochodami, tankować za własne i jeszcze się uśmiechać. To niepoważne podejście.
T
Tadeusz
Szkolenie trwało 2 godziny, a potem rzucono mnie na głęboką wodę. Nie było ani wsparcia, ani jasno określonych zasad.
D
Daria
Praca z klientami daje satysfakcję, ale nie da się ukryć, że firma psuje wszystko fatalną organizacją i nieterminowością.
D
Daria
Praca z klientami daje satysfakcję, ale nie da się ukryć, że firma psuje wszystko fatalną organizacją i nieterminowością.
A
Aleksandra
Na początku wszystko wyglądało świetnie, ale szybko wyszły na jaw realia – brak premii, opóźnienia i kompletna samowolka.
L
Leon
Brak zwrotu kosztów za paliwo to ogromny problem. Jeżdżenie prywatnym autem po całym województwie to duży wydatek, który w całości ponosi pracownik.
M
Maks
To nie jest firma dla ludzi, którzy potrzebują terminowych wypłat. Tutaj płatności są zawsze opóźnione i trzeba o nie walczyć.
H
Helena
Premia to słowo-wabik. Nikt jej nie widział. Zrobienie planu nic nie gwarantuje – pieniądze i tak nie przychodzą.
A
Antonina
Praca wymaga pełnego zaangażowania, ciągłej mobilności i kontaktu z klientami. Niestety nie idzie za tym żadne realne wynagrodzenie.
A
Artur
Wszystkie obietnice kończą się po pierwszym miesiącu. Później zostajesz z kosztami, opóźnieniami i ciszą ze strony firmy.
M
Magda
Trudno mówić o motywacji do pracy, jeśli firma traktuje pracowników jak tanią siłę roboczą. Brak szacunku i wsparcia to codzienność.
D
Darek
Szefowie są mili tylko na początku. Gdy zaczynają się problemy z wypłatami i premiami, nagle nikogo nie ma, by porozmawiać.
J
Justyna
Zamiast pracy pełnej wyzwań i rozwoju – stres, nerwy i ciągłe pytania o pieniądze. Firma nie dotrzymuje żadnych ustaleń. Mam dosyć.
B
Benny
Nie dość, że musisz jeździć własnym autem, to jeszcze firma nie zwraca ani grosza za paliwo. A przecież handlowiec pokonuje dziennie setki kilometrów.
B
Bolo
Nie polecam tej firmy nikomu, kto ceni sobie stabilność finansową i uczciwe zasady. Każdy miesiąc to walka o to, by dostać swoje pieniądze.
A
Aga
Atmosfera w zespole była dobra, ale całkowity brak organizacji i opóźnienia wypłat skutecznie zniechęciły mnie do dalszej współpracy.
P
Piotr
Firma oczekuje lojalności i zaangażowania, ale nie daje nic w zamian. Koszty pracy w terenie są ogromne, a pracodawca umywa ręce.
J
Jurek
Premie są tylko na papierze. Plan zrobiony, klient zadowolony, ale przełożony milczy i udaje, że nic nie było ustalone.
J
Jurek
Premie są tylko na papierze. Plan zrobiony, klient zadowolony, ale przełożony milczy i udaje, że nic nie było ustalone.
P
Paweł
Pracodawca spóźnia się z wynagrodzeniem, nie informując o tym wcześniej. Brakuje komunikacji i szacunku do pracownika.
K
Kasia
Na rozmowie obiecywano złote góry – premie, wsparcie, zwrot kosztów. W praktyce: własne auto, brak zwrotu za paliwo i wszystko na Twojej głowie.
K
Karol
Zrealizowałem targety kilkukrotnie, ale ani razu nie zobaczyłem obiecanej premii. Firma potrafi tylko wymagać, ale nie potrafi się wywiązać z własnych obietnic.
K
Karol
Zrealizowałem targety kilkukrotnie, ale ani razu nie zobaczyłem obiecanej premii. Firma potrafi tylko wymagać, ale nie potrafi się wywiązać z własnych obietnic.
B
Bartek
W tej firmie nie ma co liczyć na terminową wypłatę. Co miesiąc trzeba się upominać, a przelewy przychodzą z opóźnieniem i bez żadnych wyjaśnień. To bardzo frustrujące.
K
Ktoś
Z całego serca nie polecam, firma nie dźwiga też krytyki.
B
Baśka
W tej branży niestety trudno o dobrą firmę, nie brać od nich nic na kredyt...
P
Piotr
Jedyne, co tu działa na czas, to wymagania i niewyobrażalne plany. Wszystko inne – zaległości, chaos, spóźnione wypłaty. A potem się dziwią, że nikt nie chce tu pracować. Ja już też nie chcę.
K
Kiki
Nawet jak coś sprzedaż – to nie wiesz, czy Ci zapłacą. W biurze czuć napięcie, nikt już nie wierzy w żadne obietnice. Nie wspomnę o tym, z trzeba jeździć swoim autem a ze zwrotem za paliwo tez jest ciężko.
B
Bartek
Na rozmowie kwalifikacyjnej wszystko pięknie wygląda, w rzeczywistości wszystko jest fikcją. Przełożeni mają zawsze wymówkę, żeby nie wypłacić całej premii. Zespół zdemotywowany, ludzie odchodzą jeden po drugim.
K
Kacper
Nie proszę o nic nadzwyczajnego – tylko o swoje wynagrodzenie. A firma udaje, że robi mi przysługę, wypłacając cokolwiek. Czas na zmiany bo tak dłużej nie można dać się traktować!!!
K
Kacper
Nie proszę o nic nadzwyczajnego – tylko o swoje wynagrodzenie. A firma udaje, że robi mi przysługę, wypłacając cokolwiek. Czas na zmiany bo tak dłużej nie można dać się traktować!!!
K
Kaja
Jak można traktować pracownika jak śmiecia? Gdy proszę o prowizję, którą wypracowałem – słyszę: „nie ma teraz środków”. A dyrekcja jeździ nowym autem.
O
Ola
Człowiek się stara, a i tak nic z tego nie ma. Zero motywacji, bo ile można pracować dla kogoś, kto nie ma dla Ciebie nawet wypłaty na czas?
I
Izabela
Nigdy więcej. Ani dla handlowca, ani dla klienta.
I
Izabela
Nigdy więcej. Ani dla handlowca, ani dla klienta.
K
Konrad
Firma to zbiór przypadków. Ja już nie chciałem być jednym z nich.
M
Monika
Robimy wyniki, gonimy targety, a pieniędzy brak. Przełożeni obrażeni, jak zapytasz o wypłatę. Człowiek czuje się jak wróg, a nie pracownik.
M
Monika
Robimy wyniki, gonimy targety, a pieniędzy brak. Przełożeni obrażeni, jak zapytasz o wypłatę. Człowiek czuje się jak wróg, a nie pracownik.
E
Ewelina
Za każdy błąd klienta – moja prowizja. Za błąd firmy – cisza.
E
Ewelina
Za każdy błąd klienta – moja prowizja. Za błąd firmy – cisza.
M
Marcin
Nie dość, że pensje spóźnione, to jeszcze zero szacunku. Kierownictwo patrzy z góry, traktując nas jak tanią siłę roboczą. A prowizje? Śmiech na sali – nie wiadomo, czy w ogóle kiedyś je wypłacą.
O
Oskar
Zarządzanie jak z serialu komediowego. Tylko że mi nie było do śmiechu.
B
Bibi
Słuchałem, jak ludzie opowiadają, że muszą brać kredyt, bo „specjalista” tak doradził. Specjalista, który robił to na polecenie szefa. Straszne.
S
Stachu
Wcisnęli produkty starszej pani, wiedząc, że ich nie potrzebuje. Do dziś mam wyrzuty sumienia, że wtedy nie zareagowałem szybciej. Ale to był moment, kiedy powiedziałem: koniec.
M
Majki
Byłem szkolony, jak omijać prawdę. Mówić, że „na pewno będzie dotacja”, mimo że wiedzieliśmy, że nie będzie. Po pół roku miałem dość. No i te bufony jako kierownicy, nigdy więcej. Przestrzegam wszystkich którym wpadło do głowy żeby tam pracować.
T
Tomasz
Zamiast sprzedawać, musiałem tłumaczyć klientom błędy innych działów. Montaż opóźniony, dokumenty nieprzygotowane, a CRM z danymi sprzed dwóch lat. Na koniec miesiąca tylko jedno pytanie od przełożonego: czemu nie zrobiłeś planu?
B
Bartosz
To nie była tania inwestycja – zapłaciłem ponad 45 tys. zł. Pompa działała przez trzy tygodnie bez zarzutu, a potem zaczęły się problemy. Firma sugerowała, że to moja wina, bo źle ustawiłem temperaturę. Przyjechali dopiero po trzech zgłoszeniach. Do dziś nie wiem, co dokładnie zostało poprawione, ale urządzenie działa tylko z przerwami. Bardzo żałuję wyboru.
D
Dariusz
Wybrałem tę firmę po długich porównaniach ofert. Wszystko wyglądało profesjonalnie – do momentu montażu. Technicy nie mieli kompletnych instrukcji, pytali mnie o detale z projektu, który rzekomo sami przygotowali. Po instalacji wystąpiły problemy z ciśnieniem. Od dwóch miesięcy próbuję uzyskać naprawę w ramach gwarancji – bez skutku. Ich opieka posprzedażowa to fikcja.
R
Renata
Pompa ciepła miała być ekologicznym i wygodnym rozwiązaniem. Po dwóch tygodniach od montażu przestała działać. Zgłoszenia telefoniczne i mailowe były ignorowane przez ponad miesiąc. W końcu pojawił się serwisant, który przyznał, że pompa była wadliwa fabrycznie. Od tej pory firma umywa ręce. Zostałam z kosztami, zimnym domem i frustracją.
N
Natalia
Zapłaciłam więcej niż w ofercie – podobno zmiana kursu euro. Serio?
N
Natalia
Zapłaciłam więcej niż w ofercie – podobno zmiana kursu euro. Serio?
A
Ally
Urządzenie działa nierówno – grzeje do 25°C, potem przestaje i nie włącza się ponownie. Zgłaszałem to wielokrotnie ale do tej pory nie ustalili terminu serwisu. Ile mam jeszcze czekać?
M
Marcin
Zrezygnowali z mojej inwestycji po podpisaniu umowy. Bez słowa wyjaśnienia.
A
Alicja
Gdyby nie mój znajomy hydraulik, pompa do dziś by nie ruszyła. Firma umyła ręce.
A
Alicja
Gdyby nie mój znajomy hydraulik, pompa do dziś by nie ruszyła. Firma umyła ręce.
I
Ireneusz
Czułem się jak sponsor ich niekompetencji. Pieniądze zniknęły, efekt – żadny.
K
Karl
Pompa przestaje działać, gdy temperatura spada poniżej -5°C – nikt mnie o tym nie uprzedził. Brak profesjonalizmu aż bije po oczach.
B
Beata
Montaż zakończył się zalaniem garażu. Dali mi numer do ubezpieczyciela.
B
Beata
Montaż zakończył się zalaniem garażu. Dali mi numer do ubezpieczyciela.
Ł
Łukasz
Pompa była, działała tydzień, potem tylko błędy na ekranie. Serwis? Cisza.
B
Basia
Nie dają żadnego kontaktu do opiekuna projektu – wszystko trzeba ustalać przez infolinię. Pod warunkiem, ze się uda dodzwonić i cokolwiek ustalić.
K
Krystian
Byłem lojalny, robiłem targety, klienci mnie polecali. Mimo tego, po czterech miesiącach zaczęły się dziwne zmiany w zasadach rozliczeń. Prowizje ginęły w systemie, a dział księgowości zawsze miał nową wersję wydarzeń. Firma nie traktuje handlowców jak partnerów, tylko jak jednorazowe narzędzia.
K
Karolina
Gdy klient odwołał przez opóźnienia techników, zabrano mi całą prowizję. Zero wsparcia.
M
Mimi
Zgłoszenie gwarancyjne czekało 28 dni na odpowiedź – po czym odesłano mnie do innego oddziału. Dramatyczny brak profesjonalizmu z ich strony.
A
Arkadiusz
Po każdym montażu to ja musiałem tłumaczyć klientowi, czemu coś nie działa. Firma milczała.
K
Kamil
Powiedziano mi, że brak aplikacji sterującej to 'chwilowy brak aktualizacji' – minęły 4 miesiące. I nadal zero odzewu. Nie mam siły się już z nimi użerać.
K
Kamil
Powiedziano mi, że brak aplikacji sterującej to 'chwilowy brak aktualizacji' – minęły 4 miesiące. I nadal zero odzewu. Nie mam siły się już z nimi użerać.
M
Martyna
System CRM? To był Excel z błędami. Klienci się powtarzali, a firma winę zwalała na nas.
P
Paweł
Zarobki? Na papierze 10k, w praktyce niecałe 4 i co miesiąc nowa wymówka.
B
Barry
Zmienili harmonogram montażu na dzień, kiedy miałem pogrzeb – brak empatii. Na nic zdały się prośby o zrozumienie zaistniałej sytuacji.
E
Ewa
Raportuję, dzwonię, chodzę po domach, a potem szef pyta, czemu nie zrobiłam targetu.
M
Marcin
Wyniki miałem dobre, ale zamiast podwyżki dostałem tekst: wszyscy mamy trudny czas.
M
Marcin
Wyniki miałem dobre, ale zamiast podwyżki dostałem tekst: wszyscy mamy trudny czas.
J
Jerry
System nie działa, bo nie wykonano próby szczelności – czysta fuszerka. Firma dramat.
J
Jerry
System nie działa, bo nie wykonano próby szczelności – czysta fuszerka. Firma dramat.
B
Bartek
Nie przekazano mi dokumentacji technicznej, bez której nie mogę złożyć reklamacji. Brawo Duneko!!!!
A
Anna
Każde spotkanie z klientem to gra w tłumaczenie się za dział techniczny. Masakra.
S
Sławek
Po zgłoszeniu awarii serwis kazał mi... zresetować licznik prądu domowego.
S
Sławek
Po zgłoszeniu awarii serwis kazał mi... zresetować licznik prądu domowego.
B
Bartosz
Wyszkolili mnie do roboty w terenie i po tygodniu zabrali rejon. Bez słowa.
T
Teresa
W reklamie była opcja sterowania aplikacją, której... nie da się pobrać.
R
Radosław
Co tydzień inne zasady rozliczeń. Trzeba śledzić wszystko sam, bo kierownicy nie ogarniają.
J
Julia
Przekazywali stare leady, klient mówił, że już się zapisał do konkurencji. Wstyd.
D
Dominik
Sprzedałem cztery systemy w pierwszym miesiącu. Prowizji nie dostałem za żaden.
D
Dominik
Sprzedałem cztery systemy w pierwszym miesiącu. Prowizji nie dostałem za żaden.
A
Andrzej
Przy pierwszym uruchomieniu coś wybuchło. Serio. I wszyscy udają, że to normalne.
S
Sebastian
Zgłaszałem błąd w systemie cztery razy. Bez reakcji. Do dziś.
S
Sebastian
Zgłaszałem błąd w systemie cztery razy. Bez reakcji. Do dziś.
K
Klaudia
Zrobili swoje i zniknęli. Żadnego wsparcia po instalacji. Serwis? Nie istnieje.
A
Adam
Instalacja była wykonana przez studentów z YouTube. Szczerze, więcej szkód niż pożytku.
S
Sylwia
Miało być eko i wygodnie, a teraz grzejemy farelką, bo pompa nie działa przy -2 stopniach.
W
Wojciech
Oszczędność? Gdzie tam. Miesięczne koszty wyższe niż stary piec gazowy.
K
Kinga
Montaż wykonany niechlujnie, bałagan w dokumentach, kompletna cisza po wpłacie.
P
Piotr
Pompa miała być nowa, a wyglądała jak po wystawce. Nawet naklejki były zdarte.
N
Natalia
Dopłaciłam za montaż premium, a rurki wystają jak z taniej chałtury. Nikt nie odbiera telefonów.
A
Andrzej
Nie polecam. Pompa psuje się regularnie, a serwis działa tylko na e-mail – jak im się przypomni.
E
Emilia
Montaż trwał trzy dni, chociaż miał zająć kilka godzin. Ekipa nieprzygotowana i niedoinformowana.
J
Jerzy
Mówiłem rzeczy, w które sam nie wierzyłem, tylko po to, by spełnić target i żeby łaskawie wypłacili mi pieniądze. Nigdy więcej takiej pracy, nigdy więcej Duneko.
M
Marek
Na papierze wszystko wyglądało idealnie. W praktyce – brak kompetencji i brak słowa.
M
Monika
W reklamie mieli być liderem jakości. W praktyce – liderem niedopowiedzeń i bałaganu.
T
Tomasz
Serwisant nie znał nawet modelu urządzenia, które przyjechał naprawić.
E
Ewelina
Po montażu wszystko wyglądało dobrze, dopóki nie przyszły mrozy. Pompa nie wyrabia, a rachunki lecą w kosmos.
P
Patryk
Mieli przyjechać w czwartek. Przyjechali w poniedziałek. Bez zapowiedzi. Totalna amatorka.
M
Mario
Pompa hałasuje tak mocno, że sąsiedzi zagrozili pozwem – firma nic z tym nie robi.
P
Paweł
Każdy miesiąc to był stres: czy wypłacą w terminie, czy znowu coś im nie zadziała. A potem teksty w stylu z pasją pracujemy dla ludzi. Tak, ale ludzi po drugiej stronie kasy.
P
Paweł
Mój system został uruchomiony z błędną konfiguracją – dopiero znajomy fachowiec to zauważył.
M
Maciej
Zainstalowano pompę bez testów – usterki wychodziły w trakcie eksploatacji.
M
Marta
Obiecywano rozwój, premie, elastyczność. Skończyło się na Excelu z leadami z zeszłego roku i pretensjach, że nie domykam sprzedaży. Klientów trzeba było przekonywać, że firma w ogóle istnieje.
N
Niki
Po roku od montażu nadal nie mam poprawnie działającego systemu grzewczego.
N
Niki
Po roku od montażu nadal nie mam poprawnie działającego systemu grzewczego.
J
Joanna
Reklamacja zgłoszona miesiąc temu. Zero odzewu. Zero kontaktu. Zero szacunku.
K
klara
Serwisant spóźnił się 6 godzin, po czym stwierdził, że 'on tylko ogląda, nie naprawia'.
K
Krzysztof
Do dziś nie wiem, kto miał odpowiadać za projekt. Wszyscy się wypierają.
K
Krzysztof
Do dziś nie wiem, kto miał odpowiadać za projekt. Wszyscy się wypierają.
K
Karol
Instalacja wykonana na szybko, zostawili odpadki na posesji i zniszczony trawnik.
K
Karol
Instalacja wykonana na szybko, zostawili odpadki na posesji i zniszczony trawnik.
A
Agnieszka
Pompa miała działać cicho i wydajnie, a w rzeczywistości buczy jak traktor i nie grzeje jak trzeba.
M
Madzia
Nie dajcie się nabrać na super warunki. Reklamy celebrytów i nieuczciwe praktyki przy pozyskiwaniu pracowników...
T
Tomasz
Zgłaszałem błędy w systemie sprzedażowym przez dwa miesiące. Nic nie zrobiono. Klienci rezygnowali, bo nie mogli dostać konkretnej oferty – wszystko było ‘w opracowaniu’. A potem kierownik mówił, że nie dowożę wyników.
T
Tomasz
Zgłaszałem błędy w systemie sprzedażowym przez dwa miesiące. Nic nie zrobiono. Klienci rezygnowali, bo nie mogli dostać konkretnej oferty – wszystko było ‘w opracowaniu’. A potem kierownik mówił, że nie dowożę wyników.
L
leszek
Nie rozpatrują reklamacji, dezinformacja dotycząca dotacji... Zawyżone marże, Klient przepłaca, przez co trudno sprzedać...
L
leszek
Nie rozpatrują reklamacji, dezinformacja dotycząca dotacji... Zawyżone marże, Klient przepłaca, przez co trudno sprzedać...
B
Blania
Rozmowa była prowadzona bardzo sympatycznie, ale potem pojawiły się warunki – bez podstawy, na działalność, bez wsparcia, bez narzędzi. W zasadzie firma przerzuca całą odpowiedzialność i koszty na pracownika. Prowizje wypłacane tylko przy określonych warunkach, których nikt nie chce jasno określić. Dla mnie to nie jest uczciwy model.
Z
Zordon
Na rozmowie czułem się jak na szkoleniu motywacyjnym. Mnóstwo haseł, ale zero konkretów. Nie dają narzędzi do pracy, nie oferują samochodu, telefonu, laptopa – nic. Wszystko masz mieć swoje. A prowizje? Tylko w prezentacjach wyglądają imponująco. Gdy zapytałem, ile realnie zarabiają handlowcy w firmie, odpowiedź była wymijająca. To wystarczyło.
Z
Zordon
Na rozmowie czułem się jak na szkoleniu motywacyjnym. Mnóstwo haseł, ale zero konkretów. Nie dają narzędzi do pracy, nie oferują samochodu, telefonu, laptopa – nic. Wszystko masz mieć swoje. A prowizje? Tylko w prezentacjach wyglądają imponująco. Gdy zapytałem, ile realnie zarabiają handlowcy w firmie, odpowiedź była wymijająca. To wystarczyło.
N
Nela
Wszystko było pięknie opowiedziane – dynamiczny zespół, liderzy rynku, ogromny potencjał. Po dokładnym dopytaniu okazało się, że firma oczekuje działalności gospodarczej, pracy bez jakiejkolwiek podstawy i finansowania wszystkiego we własnym zakresie. Nawet szkolenia trzeba opłacić samemu. Na pytanie o zwrot kosztów – cisza. Szkoda mojego czasu i nerwów.
Z
zyzy
Prowadzący rozmowę używał wielkich słów: sukces, rozwój, kariera. Jednak już na drugim spotkaniu wyszło, że firma nic nie oferuje – nie ma nawet telefonu służbowego. Pracownik ma wszystko finansować sam, łącznie z dojazdami i materiałami promocyjnymi. Mało tego – firma oczekuje, że otworzysz działalność i weźmiesz pełną odpowiedzialność. I co najgorsze nie do końca wiadomo ile będziesz miał podstawy, bo od samego początku mydlą człowiekowi oczy.
M
Mati
Najgorsza firma, w jakiej pracowałem. Przełożeni obiecują i... zapominają. Poza tym każą nam kłamać klientów aby tylko była sprzedaż. Dłużej tu nie wytrzymam...
S
Sylwia
Z każdą reklamacją klienta, zamiast wsparcia, dostawałam e-mail z pytaniem, co zrobiłam źle. Firma nie przyjmowała żadnej winy. A to przecież nie ja montowałam pompy niezgodnie z wytycznymi, tylko ich ekipa.
E
Eliza
Firma wycofała się z obietnic, kiedy tylko przelałam pieniądze. Dostałam inny model niż zamawiałam, w gorszej klasie energetycznej. Dokumenty były niekompletne, a reklamacja przeciągana przez 6 tygodni. Czułam się jak intruz, nie klient.
E
Eliza
Firma wycofała się z obietnic, kiedy tylko przelałam pieniądze. Dostałam inny model niż zamawiałam, w gorszej klasie energetycznej. Dokumenty były niekompletne, a reklamacja przeciągana przez 6 tygodni. Czułam się jak intruz, nie klient.
M
Mateusz
Nie było onboardingu, nie było szkoleń – wrzucili mnie na głęboką wodę i kazali pływać.
N
Natalia
Duneko to firma nieuczciwa, nieinformująca klienta o wszystkim. Odbierają telefon do czasu finalizacji zlecenia a później cisza. Dziwię się tym wszystkim celebrytom, że swoim nazwiskiem firmują tych oszustów.
B
Beata
Zarządzanie rodem z PRL-u. Dyrektor decyduje o wszystkim, nawet o tym, kiedy mam dzwonić.
B
Beata
Zarządzanie rodem z PRL-u. Dyrektor decyduje o wszystkim, nawet o tym, kiedy mam dzwonić.
D
Drama
Katastrofa kontakt z firmą Duneko to błąd. Olewają ludzi. Zapłacone trzy miesiące temu o wykonanie audytu musisz się prosić a faktury jak nie było tak nie ma. Omijać tą firmę szerokim łukiem.
M
Magdalena
Obiecano mi profesjonalną obsługę, gwarancję i szybki montaż. W rzeczywistości każdą rzecz trzeba było egzekwować, przypominać, prosić. Zespół montażowy nie wiedział, co robi. Przez ich błąd doszło do przecieku, a koszty naprawy pokryłam sama. I nikt nawet nie przeprosił.
M
M&M
Gdy pojawił się problem, firma Duneko całkowicie się odcięła. Telefon milczy, e-maile bez odpowiedzi. A niby tacy fajni. Nigdy więcej nie uwierzę Basi Moskowiak!!!
M
M&M
Gdy pojawił się problem, firma Duneko całkowicie się odcięła. Telefon milczy, e-maile bez odpowiedzi. A niby tacy fajni. Nigdy więcej nie uwierzę Basi Moskowiak!!!
A
Artur
Po podpisaniu umowy wszystko się zmieniło. Przedstawiciel, z którym rozmawiałem, przestał odbierać telefon. Nowa osoba nie miała pojęcia o ustaleniach. Do tego montaż trwał trzy razy dłużej niż zakładano, a po wszystkim nie dostałem dokumentów potrzebnych do dotacji.
I
Irena
Miał być szybki montaż i oszczędności – dostałam stres, opóźnienia i brak reakcji na reklamację. Firma Duneko to najgorsze co mnie mogło spotkać. A niby tacy fajni i reklamowani przez "celebrytów"
L
Lejek
Nie powiedzą Ci od razu, że musisz za wszystko płacić sam. Najpierw ekscytacja, że tyle można zarobić, a dopiero potem: „a działalność to już Pan ma, prawda?”. Typowy schemat na złapanie naiwnych.
A
Ada
Obiecywane złote góry, a potem okazuje się, że nie ma nawet podstawowego wsparcia. Musisz mieć własne auto, paliwo, telefon, komputer – dosłownie wszystko. Nawet nie dostajesz firmowego maila. A najśmieszniejsze? Że zanim cokolwiek zarobisz, musisz się „wykazać”. Absurd.
K
Kizo
Praca na prowizji, brak narzędzi, własna działalność i płatne szkolenia – a to wszystko jeszcze oprawione w „entuzjazm i pasję”. Dziękuję, postoję.
Y
yyyy
Firma chce, żebyś jeździł, sprzedawał, budował relacje, generował leady – wszystko super. Ale nie daje Ci zupełnie nic, poza prezentacją w PowerPoincie i opowieściami o rzekomych zarobkach. Wszystkie koszty – paliwo, czas, narzędzia, działalność – na Twojej głowie. Do tego brak struktury i opieki. Sam sobie sterem, żeglarzem i... sponsorem.
W
Wiktor
Atmosfera podczas spotkania bardzo dziwna. Zamiast konkretów – opowieści o tym, jak to jeden z handlowców zarobił 30 tys. zł w miesiąc. Kiedy zapytałem o narzędzia pracy – „na razie musisz mieć swoje”. A później: działalność gospodarcza, brak podstawy, szkolenia na własny koszt. Czuję, że chodziło nie o handlowców, ale o rekrutację do piramidy sprzedażowej.
J
Justyna
Zdecydowałam się na pompę ciepła po długim researchu. Niestety, to był błąd. Firma zapewniała kompleksową usługę, a skończyło się na tygodniach opóźnień, montażu na szybko i błędach, które do dziś nie zostały naprawione. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności.
T
Tadek
Jeśli ktoś szuka stabilnej pracy, to nie tutaj. Tu nie ma ani stabilizacji, ani wsparcia. Trzeba samemu kupić paliwo, sprzęt, prowadzić działalność. Na rozmowie padło zdanie „dużo zależy od Ciebie” – dziś wiem, że to znaczy „firma niczego Ci nie da, a jeszcze będzie wymagać wyników”.
M
Michał
Jedyne, co regularne w tej firmie, to opóźnienia i niezadowolenie ludzi. Nie pamiętam miesiąca, żeby wszystko było wypłacone na czas.
M
Michał
Jedyne, co regularne w tej firmie, to opóźnienia i niezadowolenie ludzi. Nie pamiętam miesiąca, żeby wszystko było wypłacone na czas.
K
Kate
Nie wiem, co było gorsze – wasza obsługa, wasz sprzęt, czy wasze bezczelne odpowiedzi na reklamacje. Ale gratuluję – udało wam się zawieść na każdym froncie.
J
Jack
Nie spodziewałem się cudów, ale liczyłem na minimum uczciwości. Po wstępnej rozmowie miałem nadzieję, że firma działa przejrzyście. Niestety – druga rozmowa zweryfikowała wszystko. Brak wynagrodzenia podstawowego, szkolenia płatne z własnej kieszeni, a o jakimkolwiek wsparciu – ani słowa. Obiecują prowizje z kosmosu, ale nie mówią, że musisz sam pokryć koszty swojej pracy.
J
Jez
Jako kandydat czuję się oszukany. Na pierwszej rozmowie obiecano mi pełne wsparcie – samochód, pakiet szkoleń, realną ścieżkę kariery. Rzeczywistość? Zero narzędzi do pracy, żadnej podstawy wynagrodzenia, a o samochodzie mogę pomarzyć. Wszystko miałem sobie załatwić sam. Prowizje? Niby wysokie, ale bez żadnych konkretów. Kiedy? Od czego zależą? – brak odpowiedzi. Totalna strata czasu.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.