Gaudi Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. działa w branży Zarządzanie nieruchomościami.
Siedziba firmy znajduje się w województwie mazowieckim w miejscowości Bielawa.
Jeśli chcesz nawiązać z Gaudi Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 05-520 Bielawa ul. Powsińska 32C.
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Uważamy, że Gaudi Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Gaudi Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Można się dodzwonić na infolinię Gaudi i normalnie porozmawiać z administratorem, na maila otrzymałem odpowiedź po około dwóch dniach. Wspólnota zadbana i cały czas w remoncie - o kolejnych postępach jesteśmy informowani poprzez emailowy newsletter. Brawo dla zarządu za znalezienie w miarę ogarniętej firmy.
Ta firma zarządzająca to jakaś tragedia. Widać, że pracują bez zaangażowania, bo muszą. Kompletnie nic nie robią, żeby nam, mieszkańcom, żyło się lepiej. Jeszcze te ich wymuszone firmy i umowy, niby najtańsze, a jakość usług woła o pomstę do nieba. Oby ktoś w końcu się nimi zainteresował i prześwietlił, co wyprawiają na którejś ze wspólnot. To jest po prostu fatalne.
Nie rozumiem trochę opinii jeśli chodzi o czystość na wspólnocie, przecież za nią odpowiada firma sprzątająca i to do niej powinno się kierować pretensje. U mnie na wspólnocie jak się okazało mieszkańcy zgłaszali do administratora problemy ze sprzątaniem a administrator podawał uwagi do firmy sprzątającej, która jak się potem okazało dawała d*py pod kątem sprzątania i nic nie robiła sobie z uwag mieszkańców, administracji i zarządu. Może pora na zmianę firmy sprzątającej albo znalezienie przyczyn takich problemów. Jak dla mnie Gaudi to dobra firma, przede wszystkich nie patrzy na mieszkańców jak na maszynkę do pieniądza a jak na drugą osobę.
Udają, że coś robią a robią tyle co nic. Sprzątanie coraz tragiczniejsze, nikt nie sprawdza co się dzieje na nieruchomości, wszystko trzeba pokazać palcem, co najmniej 3 razy. Oczywiście tylko firmy zaznajomione i lepszych nie ma.
Takiego zarządcy nie widziała moja wspólnota od jakiś 3 lat. Miła, sympatyczna Pani administrator, która reaguje na zgłaszanie problemy. Zero toksycznego i chamskiego zachowania. Można ? Można.
Patrząc na moich niektórych sąsiadów, którzy do administratora odnoszą się agresywnie i wulgarnie to podziwiam pracowników Gaudi za cierpliwość i opanowanie i mimo wszystko miłe podejście do KAŻDEGO mieszkańca. Zarządca i administrator pod telefonem + odpowiadanie na maile, na moje wnioski są udzielane szczegółowe odpowiedzi a jeśli nie to zawsze mogę liczyć na spotkanie i wyjaśnienie niejasności.
Podpisanie umowy z tą firmą okazało się najgorszą decyzją naszej wspólnoty. Skutkiem tego było znaczące podniesienie opłat, narzucenie wykonawców przez Gaudi, lekceważące traktowanie mieszkańców, łamanie prawa oraz sprawa sądowa. Zdecydowanie odradzam współpracę.
Nieruchomość zadbana, ochrona zamiast spać to rzeczywiście pilnuje nieruchomości i interweniuje kiedy trzeba. Z administratorem kontakt telefoniczny lepszy niż u poprzedników, mailowo też dramatu nie ma.
Dzisiaj (19.01.2025) dzwoniłem do administratora 4 razy i napisałem do niego 3 sms - brak jakiejkolwiek odpowiedzi w sprawie uprzykrzających życie sąsiadów. Administracje najwyraźniej nie interesuje w niedzielę życie mieszkańców.
Firma jak każda inna, może trochę bardziej zaangażowana. Chodniki odśnieżone, trawniki zadbane, klatki umyte, odpowiadają na maile w ciągu dwóch dni, możliwy kontakt telefoniczny i wyznaczone dyżuru. Usterki - tutaj zaczyna się dziwna sytuacja bo wszelkiego rodzaju poważne usterki takie jak (przecieki, zalania itp.) administrator potrafi usuwać na bieżąco ale o wymianę lampy w windzie proszę się już tydzień co jest dla mnie niezrozumiałe.
Po przejęciu przez Gaudi wspólnoty zaczęło wypływać tyle "smaczków" i nieodpowiedzialnych błędów poprzedniej administracji, że to jest chore.... Na ten moment na wspólnocie jest czysto, informacje jasne i dostarczane na czas, usterki sprawnie usuwane a kontakt z kordynatorami ochrony, serwisu sprzątającego i technicznego znacząco się poprawił - zobaczymy czy utrzyma się taki stan rzeczy.
Wreszcie jakiś plan na nieruchomość, jasne harmonogramy sprzątania klatek i mycia hali garażowej. Strona wspólnoty to super sprawa, wreszcie nie trzeba się o wszystko mailowo prosić.
Poprzedniemu zarządcy zgłaszałem wiele razy, że garaż jest w opłakanym stanie i cały czas leje się do niego woda poprzez spękania. Ile tych zgłoszeń było, cholera wie 20? 30 ? 50 ? Przynajmniej ta firma zabrała się za garaż bo już ile można było się prosić......
Strona nie widze ukrainskich znakow tłumacze: Firma wdrożyła stronę internetową dla naszej społeczności, która ułatwia rozwiązanie wielu pytań, a dodatkową zaletą jest szybki system zgłaszania wszelkich problemów technicznych i kontaktu z pomocą techniczną.
Jestem bardzo zadowolony z usług firmy zarządzającej naszą nieruchomością. Administrator jest niezwykle miły i pomocny. Na klatkach schodowych panuje wzorowy porządek. Dodatkowym super sprawą jest wprowadzenie nowoczesnego systemu zgłaszania usterek za pomocą aplikacji, co bardzo pomaga w zgłaszaniu i naprawie większych i mniejszych usterek. Kontakt z firmą jest bezproblemowy - na odpowiedzi mailowe zazwyczaj czeka się maksymalnie jeden lub dwa dni, a telefonicznie można się skontaktować w zależności od liczby połączeń od innych mieszkańców, ale zwykle nawet jak administrator nie odbiera to można być pewnym, że oddzwania po jakimś czasie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Przechowywanie dokumentacji technicznej budynku to kluczowy element zarządzania nieruchomościami. Dowiedz się, jak zapewnić bezpieczeństwo i dostępność danych.