Głównym profilem działalności firmy Daniel Kiepiela jest Serwis sprzętu AGD.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Bobrowiec w województwie mazowieckim.
Firma świadczy działalność pod adresem 05-502 Bobrowiec ul. Mazowiecka 111.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby Daniel Kiepiela: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Daniel Kiepiela. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Daniel Kiepiela
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam facet jest serwisantem beko w lodówce ustawienie 2°C i -18°C było mierzone termometrem górna półka 9°C a dolna 5°C i on twierdzi że tak powinno być mało tego był drugi raz miał przekazane że rurka od sprężarki jest załamana była tak od nowości sprostował ją ale nic to nie dało nadal to samo nie opisał to w naprawie i też ile jest stopni w chłodziarce.OD BEKA I SERWISANTA Z DALEK.Lodówka ma 3 miesiące i jest na gwarancji beko twierdzi że mają dobrego serwisanta haaa haaa haaa haaa
Pan Daniel widzial,że lodowka jest popsuta ma 9 stopni przy ustawieniach 2 i mówi,że lodowka taka musi być. Firma Beko dobrze wiedzą jaki jest i im to pasuje bo oni też nie ponoszą kosztów naprawy,wymiany. Tego Pana powinna dopasc karma za to jaki jest.
gość jest bucem, naciąga na wysokie koszty. nie polecam
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak naprawić piekarnik i uniknąć problemów. Sprawdź typowe usterki oraz skorzystaj z usług Serwisu AGD Łukasza Maciaszka w Rudzie Śląskiej.