Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Serwis sprzętu AGD.
Robos S.C. ma swoją siedzibę w miejscowości Kraków w województwie małopolskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: (12) 41...
lub
mailową:
info.robos@gmail.com
Siedziba firmy Robos S.C. znajduje się pod adresem 31-564 Kraków al. Pokoju 14 Pawilon Merkury.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Robos S.C. oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Robos S.C.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
super serwis fachowa ,rzetelna ,kompetętna i znająca sie na naprawie firma przede wszystkim prze miła obsługa dwie sypatyczne panie zawsze uśmiechnięte skore do fachowej porady W swojej firmie chciałbym mieć taki zespół .Niestety producenci produkuja sprzet coraz gorszej jakości ale na szczescie znalazłem firme ROBOS dzieki niej moge się dłużej cieszyc wieloma produktami AGD BRAWO BRAWO BRAWO
Ten serwis to jakieś nieporozumienie! Na początek to ciężko go znaleźć w związku z lokalizacją, znajduje się w strefie płatnego parkowania więc trzeba zapłacić za parking a w konsekwencji rozmowy z opryskliwą obsługą dowiaduję się, że na same oględziny sprzętu muszę czekać od 4 do 8 tygodni!!! Odradzam ten serwis, ceny są kosmicznie wysokie, obsługa niemiła, terminy bardzo odległe i faktycznie bardzo wątpliwa jest naprawa..i nie jest to moja odosobniona opinia, poczytajcie w internecie...
Długi okres oczekiwania na ekspertyzę, ale w pełni usprawiedliwiony (zostałem o tym poinformowany w dniu oddania sprzętu do naprawy) względami zdrowotnymi. Naprawa po wcześniej uzgodnionych telefonicznie kosztach. Obsługa bardzo miła, fachowa i z poczuciem humoru. Jak dla mnie... Tak powinno być wszędzie...
NIE POLECAM! Nie miła obsługa z panią na czele, a oferta naprawy mniej więcej brzmiała tak: "możemy zamówić części zamienne za 600zł, ale nie gwarantujemy że będą działać.." Dodatkowo oddając ekspres do serwisu, było mówione że kwota za przyjęcie na serwis to niecałe 60zł, przy odbiorze okazało się że jest to 106zł, gdzie w ekspresie nie zostało zrobione nic... nawet nie został wyczyszczony. Pierwszy i ostatni raz oddałam tam ekspres.
Pierwszy i ostatni raz oddałem coś do tej firmy, wynik "ekspertyzy " około 500 zł za naprawę. Oddaane do innego serwisu koszt 220zl z wysylką. Ludzie nie dajcie się robić w balona.
Przy oddaniu ekspresu powiedziano mi, że będę czekał około miesiąca na ekspertyzę, oszukano mnie ponieważ miałem ją po 3 tygodniach!! ;) Ekspres naprawiony wszystko działa, a ja sobie pije właśnie kawke i pozdrawiam cały zespół serwisu Robos.
Jeśli ruch jest duży, to najlepiej po prostu wskazać na stronie producenta sprzętu, że firma nie odbiera telefonów. Duży ruch to absurdalne tłumaczenie braku kontaktu.
Do firmy nie sposob sie dodzwonic. Przez tydzien od 5 stycznia do 9 stycznia nie udalo mi sie ani raz dodzwonic, albo zajete albo nikt nie odbiera, probuje bo 5-10 razy dziennie.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Skorzystaj z profesjonalnej naprawy mikrofalówek w Knurowie. Zaufaj specjalistom, aby cieszyć się sprawnym działaniem swojego sprzętu przez długi czas.
Podłączanie nowych maszyn wymaga profesjonalizmu. Dowiedz się, jak specjaliści mogą pomóc w uniknięciu problemów i zwiększeniu efektywności. Skorzystaj!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci