Agencje pośrednictwa pracy to branża, w której Hr-Assistant Beata Kozieł prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Kraków w województwie małopolskim.
Adres wykonywania działalności przez Hr-Assistant Beata Kozieł to os. Piastów 65 lok. 160, 31-620 Kraków.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Hr-Assistant Beata Kozieł oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Hr-Assistant Beata Kozieł
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam. Pani Beata sama dzwoni proponuje pomoc w znalezieniu pracowników. Po podpisanej umowie przez 5mc zero informacji zwrotnej. Nie odpisuje na @ ani nie odbiera telefonów.
Firma godna zaufania , polecam każdemu kto poszukuje sprawnej firmy rekrutacyjnej.Bieżący kontakt o każdej porze usprawnia współpracę i pod tym względem bardzo na plus :)
Z pełną świadomością polecam firmę HR Assistant. Bardzo poważnie podchodzą do powierzonych im zleceń oraz rzetelnie wykonuje swoją pracę. To już drugi raz, kiedy zaufałem HR Assistant i po raz kolejny jestem zadowolony!! Korzystając z usług tej firmy, można liczyć na fachowe porady, szybką i bardzo dokładną realizację zleceń oraz miłą atmosferę . Serdecznie polecam. Moja ocena to 10/10 !! :)
Znam ich osobiście i myślę że jak na firmę która ma za sobą tak niewiele czasu to są na prostej do osiągnięcia sukcesu . Pozdrawiam cieplutko i polecam
Jedna z najlepszych agencji rekrutacyjnych z jakimi współpracowałem . Polecam każdemu kto poszukuje specjalistów . Ja korzystałem z ich usług w obszarze produkcji i zarządzania. Skuteczność i niska cena , a przede wszystkim pierwszorzędny kontakt .
robią dobrą robotę pomagają ludziom niepełnosprawnym w znalezieniu pracy , ja dziękuję im bo mi znaleźli fajną fuchę i się ciesze , a przede wszystkim nie siedzę jak cieć na ochronie
Pozdrawiam całą uśmiechniętą ekipę . Wielki szacunek dla właścicielki Pani Beaty , niesłychanie cierpliwa osoba , która z uśmiechem na ustach potrafiła przebrnąć przez każdy paragraf umowy z naszym działem prawnym . Polecam bo warto jeśli szuka się sprawdzonej ekipy
Dzięki współpracy zyskaliśmy to co nam obiecywali tj: 1.Dobór wyspecjalizowanych kandydatów , spełniających oczekiwania 2.Oszczędność i optymalizacja środków finansowych przeznaczonych na pozyskanie kandydata 3.Optymalizacja działań i kosztów działu HR po przez przekazanie na zewnątrz procesów outsorcingu działań rekrutacyjnych 4.Koncentracja na core businessowe 5.Standaryzacja i zgodność z przepisami / gwarancja prawidłowości procesów HR 6.Oszczędność kosztów administracyjnych i minimalizacja inwestycji w urządzenia IT i oprogramowanie 7.Gwarancja na każdego pozyskanego pracownika 8. Optymalizacja kosztów PFRON
Krótko współpracowaliśmy , jeden projekt rekrutacyjny , szukaliśmy księgowej zatrudniliśmy w ciągu 3 tygodni . Sprawni , efektywni, a przede wszystkim szybko realizują zamówienia
Wspierają w znalezieniu pracowników na każdym szczeblu . Od pracowników fizycznych po specjalistów. Działają szybko i dokładnie. Polecam z korzystania z ich usług.
Sporadycznie korzystam z ich usług, mam mały zespół u siebie, ale jak tylko potrzebuję nowego specjalisty do teamu, od razu zgłaszam się do nich, i zawsze jestem zadowolony.
Widzę same pozytywne opinie to i ja się dołączam , może nie miałam okazji współpracować akurat przy projektach rekrutacyjnych jednak znam osoby zarządzające firmą i tu każdej z nich mogę dać śmiało pięć gwiazdek. Polecam zarówno w kontaktach zawodowych jak i prywatnych. Zawsze można na nich liczyć i zawsze starają się pomóc w miarę możliwości . Polecam HR- assistant
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jakie usługi oferuje biuro pośrednictwa pracy MK Professional Service Group. Sprawdź, jak mogą pomóc w znalezieniu idealnej pracy i wsparciu.
Dowiedz się, jak przygotować się do pracy sezonowej za granicą, wybrać odpowiedni kraj i rodzaj pracy, dopełnić formalności oraz sprawdzić ofertę pracy.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci