Serwis sprzętu AGD to branża, w której "Elwo-Serwis" Serwis AGD prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Nowy Sącz w województwie małopolskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: (18) 44...
Firma świadczy działalność pod adresem 33-300 Nowy Sącz ul. Batalionów Chłopskich 19a.
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby "Elwo-Serwis" Serwis AGD: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy "Elwo-Serwis" Serwis AGD. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
"Elwo-Serwis" Serwis AGD
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie miła obsługa. Po naprawie lodówki, lodówka po 10 godzinach dalej nie chłodzi. Obsługa serwisu jak i sami serwisanci bardzo niemili jak za czasów komuny. Stanowczo nie polecam.
Niepokój wbudziła już wizyta w siedzibie firmy. Chyba pan „szef” po wysłuchaniu moich informacji na temat awarii lodówki oświadczył natychmiast: „Pan sobie zdaję sprawę z tego, że jeżeli z lodówki wydostał się czynnik chłodniczy – sprzęt nadaje się tylko do utylizacji?” To była wstępna diagnoza, dokonana zza biurka. Po dwóch dniach przyszedł do mnie fachowiec z ELWO – miły i sympatyczny. Obejrzał pobieżnie lodówkę i stwierdził z autorytetem, że...nastąpił wyciek czynnika chłodniczego. Co prawda nie widzi gdzie, bo nie ma żadnych śladów, ale to na pewno to! Moje informacje, że na wyświetlaczu lodówki pojawia się kod błędu E06 „Alarm czujnika” pominął miłym i sympatycznym milczeniem, mimo moich nalegań. Nie został sprawdzony czujnik temperatury ani termostat. Zero kroków w tym kierunku! Wizyta pana fachmana kosztowała mnie 159,99 PLN i trwała...12 minut (!), wliczając w to czas wypisania rachunku. Jak łatwo policzyć, daje to w zaokrągleniu do 160 PLN stawkę minutową 32 PLN, a godzinową 1920 PLN. Niech nikt nie mówi, że fachowcy źle zarabiają! Tyle, że takim „fachowcem” i ja mogę zostać. To był zwyczajny inkasent...Polecam ELWO bardzo. Wszystkim, którzy mają za dużo pieniedzy.
Pan serwisant bardzo kompetentny. Przed przyjazdem telefonicznie dokładnie ustalił usterkę i okazało się, że zamiast wymieniać uszczelkę w lodówce wystarczy lodówkę wypoziomować. Pozdrawiam pracowników serwisu ELWO-SERWIS.
Kłopoty z pracą nowo zakupionej lodówki rozpoczęły się w maju 2015 r. Wskazany przez producenta serwis AGD był w Nowym Sączu. To właśnie Elwo - Serwis. Przez cały maj przyjeżdżali technicy, próbowali na wszystkie możliwe sposoby zlokalizować usterkę. Decyzją Pana kierownika tej firmy został wysłany wniosek o wymianę lodówki. W pierwszej dekadzie czerwca sprawna, dobra lodówka została dostarczona do mojego domu. Szanowni Państwo chciałabym tą drogą podziękować za wyjątkowe podejście do mojego problemu. Technicy z tego serwisu AGD byli u mnie w Gorlicach ok.10 razy. (Jest to odległość około 40 km). Spotkałam się z fachowcami, którzy okazywali serdeczność, kulturę i naprawdę chęć usunięcia usterki. Zawsze, przed przyjazdem dzień wcześniej, otrzymywałam wiadomość telefoniczną z określeniem godziny. Najwyższe słowa uznania i podziękowania kieruję do kierownictwa i pracowników serwisu Elwo.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak naprawić piekarnik i uniknąć problemów. Sprawdź typowe usterki oraz skorzystaj z usług Serwisu AGD Łukasza Maciaszka w Rudzie Śląskiej.