Niestety nie polecam Pana Adama. W ciągu dwóch tygodni umawiał się trzy razy na naprawę pieca, po czym przekładał umówioną wizytę, a w mieszkaniu przez ten czas nie było ciepłej wody. Potem w końcu podał termin, w którym miał się pojawić i się nie stawił. Zwalał winę na to, że nie odbieraliśmy telefonu, a w tym czasie jego pracownik podobno 3 godziny czekał pod klatką, a nie mógł wejść bo nie znał numeru mieszkania. Okazało się, że Pan Adam owszem dzwonił, ale nie do nas, bo źle przepisał numer, dlatego też nie mógł się dodzwonić (chociaż my dzwoniliśmy i wystarczyło oddzwonić, skoro nie potrafił poprawie przepisać numeru). Na drugi dzień przez telefon krzyczał na mnie, że to my jesteśmy niesolidni i przez nas jego pracownik stracił 3 godziny, że ja się wykłócam a nie mam racji, że cały czas dzwoniliśmy z tego błędnego numeru a potem nagle nie odbieraliśmy, jak pracownik już przyjechał, a tak naprawdę to była tylko i wyłącznie jego wina, bo źle wpisał numer kontaktowy. Po tym, jak poprosiłam go o wysłanie zrzutu ekranu z widocznym numerem, z którego dzwoniliśmy, żeby się umówić, chyba zorientował się, że nie ma racji i przestał się odzywać. NIE POLECAM, Pan Adam poza tym, że jest niesolidny i nierzetelny, to w dodatku nieprzyjemny w kontakcie, agresywny w rozmowie, krzyczał, wściekał się, zamiast sprawdzić, czy faktycznie nie zaszła pomyłka od razu nas oskarżał i zwalał winę na nas. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM