Głównym profilem działalności firmy Mirosława Szczurek jest Komunikacja i przewozy pasażerskie.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Paszkówka w województwie małopolskim.
Firmę Mirosława Szczurek znajdziesz pod adresem 34-113 Paszkówka ul. Rola 7,.
Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Mirosława Szczurek.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Mirosława Szczurek
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Gdzie można zobaczyć aktualny rozkład jazdy tego przewoźnika?. W busach , a żeby jechać busem trzeba wiedzieć kiedy jeździ...jeśli jeździ. Mówię tu o trasie Kraków - Kalwaria.
Szczerze nie polecam!! Jeżdżą jak im się podoba a kiedy zapytałam się jednego z ehm pana kierowcy o której są busy rano powiedział ze nie wie, śmieszne niepoważne zachowanie w dodatku był bardzo nie miły. Powodzenia w szukaniu lepszych kierowców!
Przewoźnik, który za nic ma pasażerów. Kierowcy (w szczególności jeden) powinni nauczyć się kultury osobistej. Od „ widzi mi się” kierowcy zależy które przystanki ominie, na których się nie zatrzyma. Bus który wg rozkładu powinien jechać do Krakowa, nagle przekształca się w kurs tylko do Skawiny! Jest to przykład tego jak nie powinien funkcjonować przewóz osób. Nie mówiąc już o brawurze kierowców, kiedy za każdym razem zastanawiasz się czy przeżyjesz dany kurs.
Bardzo ładne, wygodne i zadbane busy, w porównaniu z busami jeżdżącymi na terenie Krakowa to naprawdę super! I to chyba jedyny pozytyw tego przewoźnika. Notorycznie busy jeżdżą zmienionymi trasami, akurat mi to nie przeszkadza, ale są osoby, których bus nie zabiera wracając z Krakowa. Rozumiem, że są korki jednak przewoźnik nie dba o interesy pasażerów. Kilkakrotnie zdarzyło mi się nie zdążyć na busa (czy to z Krakowa, czy z miejscowości w której mieszkam) pomimo wczesnego przyjścia na przystanek (z moich wyliczeń wynika, że ostatnio bus powinien być na przystanku około (minimum) 3-4 minut po moim dotarciu tam, jednak zdecydował się wyjechać wcześniej). Kierowcy jeżdżą sobie jak chcą a skargi na nich traktują jako atak, nie rozumieją, że dla kogoś te KILKA MINUT to zdążyć, bądź nie, ... co jest szczególnie nieprzyjemne biorąc pod uwagę godzinną przerwę pomiędzy kursami. Nie wytrzymałam i przedzwoniłam ze skargą.
Jest mi naprawdę bardzo przykro, że po kilku latach jazdy tymi busami od jednego z kierowców (jak dotąd sympatycznego i bardzo uprzejmego człowieka) usłyszałam, że mogę zmienić przewoźnika lub chodzić sobie na piechotę jeśli mi się coś nie podoba. Chętnie bym to zrobiła jednak nie mam dobrego połączenia z miejscem pracy. Mam nadzieję, że doczekam się chociaż jeszcze jednej firmy jeżdżącej na linii Kalwaria-Kraków (przez Przytkowice) i będę mogła pożegnać się z takim traktowaniem.
właściciel skarży się że nie ma klientów w niedziele,wozi powietrze,jak kierowca jedzie pół godziny wcześniej to kogo ma zabrać sami sobie łeb ukręcą oby jak najwcześniej bo beznadziejna firma
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Transfery lotniskowe to jedno z najczęściej wybieranych rozwiązań na dojazd z lotniska do celu podróży. Sprawdź, dlaczego warto postawić na wynajem auta.
Reklamy na autobusach to skuteczne narzędzie marketingowe, które z pewnością przyciągną uwagę potencjalnych klientów firmy. Dowiedz się więcej na ten temat!
Autobusy niskopodłogowe są obecnie standardem w nowoczesnej flocie komunikacji publicznej, Dzięki temu osoby mają łatwiejszy dostęp do komunikacji miejskiej.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci