Głównym profilem działalności firmy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Dystrybucji Energii jest Dystrybucja energii elektrycznej.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Krosno w województwie podkarpackim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny (13) 43...
Z przedstawicielem firmy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Dystrybucji Energii możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 38-400 Krosno ul. Hutnicza 4,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Dystrybucji Energii oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Dystrybucji Energii
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
W 05.05.2025 roku byłem w biurze obsługi klienta dystrybucyjnego w Białej Podlaskiej i jestem bardzo zadowolony z pobytu w kompetencji zawodowych w dziedzinie przyłączania nowych odbiorców do sieci elektrycznej niskiego napięcia 400/235V Pani Dominiki i Pani Moniki...Te Panie w sposób naturalny spokojny inteligentny z szacunkiem wobec klienta i kompetenty potrafią pomoc w obsłudze klienta dystrybucyjnego... Czujemy się w tym punkcie dystrybucji spokoini bo ten wystrój wnętrz kolorystyka działa na Nas dobrze a Panie Dominika i Pani Monika uzupełniają i dopełniają całość klimatu z wizyty... Zostałem poinformowany o wszystkich prawach i obowiązkach wynikających z bycia w niedalekiej przyszłości konsumentem energii elektrycznej... Dziękuję bardzo...
Ponownie otwarty oddział w Janowie Lubelskim tylko po co skoro nie ma z nim żadnego kontaktu, pracowników jak "psów" cały budynek tylko nie ma numeru telefonu żeby się dodzwonić. Najprawdopodobniej punkt otwarty dla "swoich" koleżków burmistrza, starosty i innych jego przyp... bo tak pięknie się tylko lansowali na zdj podczas jego otwarcia a reszta to tylko załatwienie swoim roboty i tyle bo jak się okazało stołki już wszystkie były rozdane, dziwne prawda?!!! Całe szczęście to końcówka kadencji tego burmistrzyny i jego koleżków, mam nadzieję że wszyscy polecą ze stołków
Kompletne dno, nic o niczym nie wiedzą, wysyłają oddziały pomimo iż nikt nikogo nie wzywał po czym na miejscu robią właścicielowi posesji awanture, awaria zgłaszana (brak prądu na całej ulicy) przez kilkanaście osób a oni i tak tw że nie mają żadnych zgłoszeń
Jak mam zgłosić awarie jak bot nawija miejscowości w całym województwie a później się rozłącza.. Prowadzę gospodarstwo mleczne i hak mam to zrobić w niedzielę? Czekałem 2 godziny w kolejce jak byłem 3 to przerwało polaczenie. Porażka
Nic nie można załatwić ani osobiście ani mejlowo. Po 14 już nawet nikt łaski nie zrobi by odebrać telefon. Od 2 miesięcy czekam na zmianę licznika dwukierunkowego i cyfotowultajika tylko że jest założona a korzystać nie można. Tylko kasę im dawać
Dnia 20/08/2021 pojechałem do Białej Podlaskiej z podejrzeniem nowotworu, aby podpisać umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji dla konsumentów. Pani Katarzyna Korniluk, doradca klienta dosłownie "wcisnęła" mi w umiejętny sposób "promocyjną" ofertę sprzedaży energii elektrycznej dla gospodarstw domowych: "Przyszłość bez awarii. Oferta podstawowa". Do PGE w Białej Podlaskiej zadzwonić nie można. Trzeba dzwonić na infolinię. Ewentualnie zamiast jechać można wysłać maila na odpowiedź, którego należy czekać do 14 dni. Pani Katarzyna Korniluk zapewniała mnie, że zostanie wystawiona korekta na poprzednie faktury i będzie możliwość wycofania się z umowy handlowej bez żadnych problemów. Jednocześnie stwierdziła, że: "[...] poczuwa się". Otrzymałem pismo. Oczywiście po raz kolejny Pani Korniluk mówiła "prawdę" tzn. będę musiał zapłacić karę chcąc wycofać się z umowy handlowej. Osoba ta ma do perfekcji opanowaną umiejętność manipulowania. Zapewne otrzyma pochwałę od przełożonego. Udało się "naiwniakowi" wcisnąć "kit". W końcu podpisał! Brawo. Gratuluję postawy. Pani Katarzyna Korniluk od samego początku wiedziała, że nie będę mógł się wycofać z tej umowy ale mi tego nie powiedziała. Podczas mojej wizyty w Białej Podlaskiej 12.11.2021 r. zapewniała mnie, że umowa zostanie wycofana. Jednocześnie podyktowała mi treść podania o wycofanie umowy, gdzie w ogóle nie wskazała, że nie powiadomiła mnie o jakiejkolwiek dodatkowej umowie handlowej... Trudno uwierzyć, że firma ta była jednym ze sponsorów filmu: "Wyklęty". Oczywiście nic nie zyskam ale wyślę skargę do siedziby głównej firmy. Pewnie przyspieszy to awans Pani Korniluk w tej KORPORACJI. Wstyd i hańba!
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Serwis instalacji energetycznych zapewnia efektywność i bezpieczeństwo systemów. Sprawdź, jak Introl Energetyka może pomóc w modernizacji Twojej instalacji.
Poznaj różnice między liniami napowietrznymi a kablowymi w sieciach elektroenergetycznych. Skonsultuj się z ekspertami, aby wybrać najlepsze rozwiązanie.