"Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta

Telewizja kablowa
ul. Glazera 10, 37-700 Przemyśl woj: podkarpackie
(25 opinii) napisz opinię

Informacje

Siedzibą "Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta jest Przemyśl w województwie podkarpackim. Działalność firmy koncentruje się na branży Telewizja kablowa.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy zadzwoń pod numer (16) 67... lub napisz wiadomość e-mail na adres przemysl@toya.net.pl
Siedziba firmy "Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta znajduje się pod adresem 37-700 Przemyśl ul. Glazera 10. Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy "Toya" Sp. z o.o. Biuro Obsługi Abonenta znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(25 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
M
Mirosław
Bardzo dobrze
S
M
Sęk Małgorzata
Instalator, który przyszedł do mnie, miły, kompetentny.
L
B
Lucyna B.
Bardzo miła i sympatyczna Pani obsługująca mnie.
J
Jerzy
Witam Pani z która rozmawiałem dzisiaj bardzo sympatyczna i fachowa obsługa
T
Tomasz
Najgorszy internet w mieście
J
Jola
Nigdy więcej
J
Jolanta
Jestem zadowolona z telewizji i Internetu w pakiecie od Toyi. Miła i kompetentna obsługa w BOA .
A
Artur
Fantastyczny kontakt - miłe i rzeczowe załatwienie sprawy. Polecam.
E
erwita
Bardzo miły i kompetentny kontakt z pracownikiem
K
Ktoś
To wasze 5g sie zacina a 4 w ogóle nie działa,czekam miesiąc i zmieniam dostawce
E
Elżbieta
Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnego, szybkiego podłączenia nowego modemu. Pracownik miły wyszstko mi wytłumaczył i ustawił. Dziękuję
J
Jarek
Dno i metr mułu .
E
W
Elżbieta Woźniak
Panowie z obsługi technicznej kilka razy pomogli mi w problemach z telewizją. jestem starszą osobą,z wielką cierpliwością naprowadzili mnie,jak poradzić sobie z usterką.. dziękuję!
D
Damian
Powiem tak za samo odbieranie telefonów to jeden wielki minus niby taka firma a chyba nie maja tam pracowników bo ciężko od 2 dni telefon odebrac….
B
J
K
Były już klient
Żenada firma widać że opinie pisane pozytywne to opinie pracowników Problem z tv z netem tam nikt nic nie wie tylko plac a my podniesiemy ci rachunek
M
Marcin
Umowy zawiłe gdzie pracownicy mają problem z ustaleniami o co chodzi podczas zmian przemycanie innych informacji oraz zmian w których doradca nie wspomina( nie ukrywajmy nikt nie czyta całej nowej umowy od początku do końca ) Jakob wieloletni klient czuje się oszukany ale po co im stary dziad który płacił skoro mają nowych
0
01080954
Dzisiaj o 17 zadzwoniłem do biura Obsługi Abonenta w sprawie wymiany dekodera HD. W ciągu jednej godziny zjawił się Pan Ernest i w ciągu 15 minut wymienił dekoder. Jest OK. Sympatycznie, miło i profesjonalnie. W skali 1-6 6. Dziękuję.
K
Korfantego
Profesjonalna firma, Przedstawiciel zawsze do dyspozycji jak chodzi o pomoc z umowami
S
B
Stefan Bombowiec
ciągłe problemy
M
Monika
Rzetelna, profesjonalna obsługa
K
O
Katarzyna Orłowska
Drodzy Państwo, zdecydowanie odradzam usługi tej firmy. Jest nierzetelna, odmawia pomocy technicznej na podstawie opinii konsultanta telefonicznego, "opiekun klienta" zbywa klienta, który już podpisał umowę. Pracownicy są niegrzeczni. To co ta firma prezentuje przypomina filmy z okresu PRLu. Brawo TOYA. Nie ma to jak jednorazowa współpraca. Daję ocenę 1 tylko dlatego, że nie ma "0"
A
Ania
Tragedia z internetem zero kontaktu z biurem obsługi
P
Paweł
Nie działa internet, nie wiadomo dlaczego, dodzwonić się nie sposób do operatora TOYA straszne dziadostwo.
K
W
Krzysztof Wierzbicki
Nic nie działa Internet, wyłączyli infolinię. Dziecinada.
S
W
Sławomir Wójcik
aby zgłosić awarię telefonów o nr 426849667 i 786 085 729 muszę podać kod abonenta lub pesel. Ponieważ to są telefony do mojej mamy, nie znam kodu i nie pamiętam pesel-u.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.