Firma Salon Sprzedaży Orange prowadzi działalność w branży Telefony komórkowe.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Lesko w województwie podkarpackim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Salon Sprzedaży Orange poprzez
email:
lesko.pilsudskiego@tell.pl
.
Z przedstawicielem firmy Salon Sprzedaży Orange możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 38-600 Lesko ul. Piłsudskiego 16B,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Uważamy, że Salon Sprzedaży Orange poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Salon Sprzedaży Orange
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Nie polecam i przestrzegam przed zawieraniem umowy w Salonach Orang, co innego mówią, a co innego w umowie. Naciąganie, oszukiwanie, zero kompetencji i brak szacunku do klienta. Brak monitoringu i nagrania, wpływa na ich korzyść, bo mogą wcisnąć wszystko bez żadnej odpowiedzialności. Zostaje tylko UOK
Całkowity brak kompetencji .Na moje zapytanie czy mogę mieć extra kartę E-sim pan z obsługi po sprawdzeniu mojego dowodu oraz sprawdzeniu w systemie stwierdził ze nie mogę. Tylko w przypadku zmiany abonamentu albo jak bym miał firmę zostałem poinformowany dnia 05.lutego. 2025 godzina 15.00 . Po przyjściu do domu załatwiłem extra E-sim kilkoma kliknięciami na stronie ORANGE . Lenistwo czy brak kompetencji ?
DNO ignorancja , pani radzi mi żebym sobie poszukał informacji orange w internecie!!!! To po co tam jest dzwoniłem dzisiaj o godz.9:30 w końcu pani stwierdziła że konsultanci aplikacji mój orange nie mają o niczym pojecia ona wie lepiej, piszę z małej litery bo szacunku nie mam najmniejszego , w końcu pani się rozłączyła ciekawe gdzie można sprawdzić kto pracował 24.01.25 o godzinie 9:30 w salonie orange w Lublińcu, bo pani stwierdziła że nie podano swojego nazwiska , dno nie pozdrawiam.
Jednak sprostowanie. Na infolinii wprowadzono mnie w błąd. Pan w Orange Lubliniec mówił prawdę. Reasumując: ludzie z Orange w salonach mają różne poziomy uprawnień. Nawet w tych największych! Dlatego wszystko zależy od tego co chce się zrobić. Przenieść numer na kartę mogą w salonie tylko ci z najwyższymi uprawnieniami. Dziwne to ale tak ma Orange.
Chciałem przenieść numer na kartę do Orange. W salonie dziś okłamano mnie, że nie jest to możliwe dla numerów na kartę. Teraz dzwoniłem teraz dwa razy na infolinię Orange i potwierdzili, że można to zrobić w salonie w Lublińcu. Perfidnie mnie okłamano! nie polecam bo gadałem z gościem a była jeszcze pani.
Niestety jestem bardzo rozczarowana, Pani dziala na niekorzyść Klienta, nie wiem czy jest to zamierzone działanie czy brak kompetencji. Przeniesienie numeru i niestety okazuje się że zdublowane koszty. Ponadto oferta przedstawiona przez Panią nie miała nic wspólnego z umową.
Jako osoba majaca pierwszy raz doświadczenie z firmą jestem bardzo zawiedziona i zniesmaczona. Panie na spotkaniu dotyczącego światłowodu przemiłe, proponują taka ofertę, potem taką i jeszcze taki rabat rzucają konkretnymi kwotami, niby to bardzo dbają o klienta chcąc na ostatni guzik spersonalizować ofertę. Niestety to tylko poza. Ostatecznie miesięczny rachunek jest o 30 zł wyższy niż było mówione. Mój błąd, że nie przeczytałam wszystkich kilkunastu stron które podpisywałam na tablecie. Na dodatek dokumenty które dostałam potem na maila nie zawierają stricte umowy między mną a firmą z podpisami, dostałam pre umowę, cenniki itp. Mam nauczkę aby od razu żądac papierowej formy. Salon zupełnie nie godny zaufania.
Panie są tak chamskie, że nie mam pytań. Właścicielka salonu taka kompetentna, że nie odróżnia Internetu mobilnego od kablowego. Porażka, nie wiem skąd te pozytywne opinie, chyba od rodziny.
Pani właścicielka lub kierowniczka, nie wiem to bardzo chamska Pani. Widać, że rządzi, bo tam chamskiej obslugi nigdy nie widziałem. Pani jest bezczelna, opryskliwa, robi z człowieka przysłowiowego czuba, może dlatego że w Sierpcu jest jeden salon i ma monopol. A teksty typu, proszę iść do T-mobile jak nie pasuje to dno i metr mułu. Salon w Płocku pomógł mi od razu, polecam wyjechać 30km. Podczas mojej wizyty również inna osoba miała problem, taka sama reakcja. Opinie pisane przez znajomych i rodzinę to chyba za mało, aby dobrze obsłużyć.
W tym salonie zawsze miła i kompetentna obsługa zarówno Pan jak i pani bardzo mili i pomocni chcą doradzić a nie wciskać. Do takiego salonu aż chce się przychodzić
Proszę uważać na ten salon. Czytać dokładnie umowę ponieważ pani naciąga na nowe zobowiązania i umowy dodatkowo płatne.Dodaje kartę że niby do internetu gratis a potem okazuje się że trzeba za nią płacić.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odzyskiwanie danych w Opolu to kluczowy proces, który pomoże Ci przywrócić cenne informacje. Sprawdź nasze usługi i skorzystaj z profesjonalnej pomocy!
Samodzielne próby naprawy komórki mogą przynieść więcej szkód niż dobrego. Chcą mieć pewność fachowej likwidacji usterki, warto odwiedzić firmę Ideal Gsm.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci