Firma Rafał Mika Rm Serwis z siedzibą w miejscowości Dąbie świadczy swoje usługi w branży Instalacja i serwis ogrzewania.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 722 180...
lub
napisz wiadomość e-mail na adres
kontakt@serwisrm.pl
Jeśli chcesz nawiązać z Rafał Mika Rm Serwis kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 39-311 Dąbie 133a.
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Rafał Mika Rm Serwis, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Rafał Mika Rm Serwis
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Proszę omijać bardzo szerokim łukiem. Właśnie skończyłem rozmowę z centralą Boscha. Przedłużenie gwarancji niestety przepadło ponieważ byliśmy cały czas zwodzeni obietnicami przyjazdu w innym terminie, a później nie można było się skontaktować!
Skontaktować się graniczy z cudem. Umówić przyjazd? No cóż jak już do tego dojdzie to trzeba zazwyczaj doliczyć spory czas poślizgu. Generalnie to lepiej znaleźć kogoś innego, kto nie będzie taki niemiły
Skontaktować się graniczy z cudem. Umówić przyjazd? No cóż jak już do tego dojdzie to trzeba zazwyczaj doliczyć spory czas poślizgu. Generalnie to lepiej znaleźć kogoś innego, kto nie będzie taki niemiły
W nowym domu zrobiona cała instalacja gazowa łącznie z ogrzewaniem podłogowym, super kontakt, profesjonalnie doradzone, od 3 lat działa bez zarzutu. Szczerze polecam
Właściciel nie słowny, brak kultury , nie przyjeżdża na umówiony czas po kilku dniach dzwoni jak gdyby nigdy nic, instalacja wykonana z błędami, zawyża astronomicznie marże na podzespołach, stanowczo nie polecam
Polecam, przeprowadzają fachowy serwis. Zależało mi na szybkiej naprawie, bo wyjeżdżałam, a kocioł wymagał serwisu. Oni podjęli się wyzwania i naprawili urządzenie bardzo szybko.
Świetna firma serwisowa. Zawołałem ich do naprawy mojego kotła gazowego, od dawna nie grzał, coś było nie tak. Ekipa pana Miki od razu wykryła usterkę i naprawiła kocioł, ekstra.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.