Przewozy autokarowe to branża, w której "Jotka" Przewóz Osób Jolanta Kaczmarska prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Gorzyce w województwie podkarpackim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
mailowy:
jotka_kacz@wp.pl
Jeśli chcesz nawiązać z "Jotka" Przewóz Osób Jolanta Kaczmarska kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 39-432 Gorzyce ul. Zakole 2 m. 22.
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy "Jotka" Przewóz Osób Jolanta Kaczmarska w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
"Jotka" Przewóz Osób Jolanta Kaczmarska
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Bus nie przyjechał na przystanek wg rozkładu, byłam na miejscu już 15 min wcześniej. Pan z którym rozmawiałam nieprzyjemny. Próbował wmówić mi że nie mam racji i bus byl( nie tlyko ja na niego czekałam) porażka
Totalna tragedia, autobusy nie przyjeżdżają na czas albo czasem wcale ich nie ma, z rozkładów na stronie internetowej nie da się wywnioskować kiedy będzie autobus bo na przystankach mają inne godziny
Nie mozna sie skontaktowac z kierowcą, ktorzy notorycznie sie spóźniają i nie widomo czy jedzie? Czy czekac? Zwrocic biletu juz nie mozna. A ja swoj numwr telwfonu przeciez pidahe pezy zakupie! Kpina jakaś
Nie mozna sie skontaktowac z kierowcą, ktorzy notorycznie sie spóźniają i nie widomo czy jedzie? Czy czekac? Zwrocic biletu juz nie mozna. A ja swoj numwr telwfonu przeciez pidahe pezy zakupie! Kpina jakaś
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.