Auto Klinika Joanna Waszkiewicz działa w branży Stacje obsługi i warsztaty samochodowe.
Siedziba firmy znajduje się w województwie podlaskim w miejscowości Suwałki.
Jeśli chcesz nawiązać z Auto Klinika Joanna Waszkiewicz kontakt osobisty, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych: [kopiuj].
Siedziba firmy mieści się pod adresem 16-400 Suwałki ul. Reja 46D.
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Auto Klinika Joanna Waszkiewicz. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Auto Klinika Joanna Waszkiewicz
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Super naprawa obsługa i podejście do klienta. Bezgotówkowa likwidacja szkody z OC sprawcy. Naprawdę warto skorzystać, części oryginalne auto umyte sprzątnięte i znaku nie ma że cokolwiek się stało. Dziękuję
Z całego serca nie polecam warsztatu samochód przez miesiąc stał rozebrany i nie było przy nim żadnych podjętych kroków. Do zrobienia było prostowanie ramy wymienienie klapy bagażnika oraz tylny zderzak. Po miesiącu stania w końcu została zamówiona klapa która szła do warsztatu przez 2 tygodnie ( właściciel mówił kiedy przyjdzie i jak dzwoniłem tego dnia żeby sie zapytać czy przyszła poinformował mnie że przyjdzie jednak za tydzien ), gdyby nie kontakt z wartą w sprawie traktowania klienta ( okłamywania, olewania tematu) samochód by tam stał drugie tyle. Po skontaktowaniu sie z wartą otrzymałem telefon od właściciela że jakim prawem informujemy wartę o tym jak idą prace. Samochód w końcu był skończony. Brak mi słów na to jak samochód został naprawiony. Częsci nie były spasowane miejsce mocowania klapy bagażnika było pokryte jakimś silikonem oraz sama klapa była źle założona ( z jednej strony była mniejsza szczelina z drugiej większa tak samo był zamontowany tylny zderzak ). Cięzko skomentować to że właścicle zamontował stary amortyzator który pomalował sprayem zamiast wymienić na nowy mimo że rzeczoznawca zapisał element jako do wymiany. Przed oddaniem samochodu w tylnym zderzaku były czujniki parkowania, natomiast podczas odbioru czujników nie było. Kiedy zadzwoniłem do właściciela powiedział mi że czujniki mi zamontują w terminie około 2 tygodni od odebrania samochodu. Samochód tam trafił właśnie z ubezpieczalni i jeżeli komuś zależy na porządnej pracy włożonej w naprawe samochodu i czasie to z całego serca nie polecam. Wszystkie obietnice właściciela o tym że zadzwoni danego dnia kończyły się brakiem kontaktu.
Naprawa nadwozia Audi Q5. Profesjonalnie, szybko i solidnie. Bardzo miły kontakt. Nikt nie unika rozmowy z klientem (również telefonicznej). Gwarancja naprawy - na piśmie. Jak najbardziej polecam!
Proszę omijać szerokim łukiem. Nie dotrzymują terminów, a cennik usług kosmiczny. Po wykonaniu usługi kilka razy drożej niż uzgodnione szybciej.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Przeglądy rejestracyjne w Majkowie zapewniają bezpieczeństwo na drogach. Sprawdź, jak profesjonalna diagnostyka może pomóc w utrzymaniu Twojego pojazdu!