Uważamy, że KFC poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
KFC
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Chciałem tam zjeść w niedzielne popołudnie. Poprosiłem pracownika o polecenie jakiejś kanapki a ten w niegrzeczny sposób skierował mnie do automatu do zamówień. Poczułem się jak intruz i poszedłem gdzie indziej na obiad. Tak się traci klientów. Pozdrowienia dla dużego pana, niekulturalnego pracownika restauracji.
Muszę z Wami się podzielić swoją opinią... Dziś odwiedziłam Kfc w Józefowie koło Otwocka. Restauracja czysta muzyczka gra miła atmosfera.Kupuję 2 zestawy małe na jedną osobę i okazuje się że mięso jest surowe nie dało się zjeść, bardzo było nie fajnie kiedy masz ochotę na małą przekąskę po drodze do domu. Trochę niesmaczni tą sytuacją zaczynamy wychodzić.... A tu nas miło zaskoczyła załoga KFC przynosząc 2 talerzyki gorących kawałków kurczaka z przeprosinami. Pani która przepraszała za całą sytuację naprawdę stanęła na wysokości zadania. Mimo tej sytuacji jaka się zdarzyła nie zraziło nas do tej restauracji i polecam Restaurację KFC Józefów
Polecam. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, błyskawicznie otrzymałam swoje zamówienie . Wszystko pyszne. Z całego serca polecam restauracje KFC MOP RZĘDZIWOJOWICE (chyba tak się to pisze).
Niestety czuję się oszukana, wręcz okradziona. KFC miało dokonać zwrotu pieniędzy na moje konto. Mimo ponagleń nikt się do mnie nie zwrócił. Minęły już dwa miesiące od kiedy dostałam informacje na maila, że w ciągu 7 dni pieniądze zostaną zwrócone. Poprostu tak się nie postępuje... Czekam na reakcję ze strony KFC.
Niestety czuję się oszukana, wręcz okradziona. KFC miało dokonać zwrotu pieniędzy na moje konto. Mimo ponagleń nikt się do mnie nie zwrócił. Minęły już dwa miesiące od kiedy dostałam informacje na maila, że w ciągu 7 dni pieniądze zostaną zwrócone. Poprostu tak się nie postępuje... Czekam na reakcję ze strony KFC.
Kategorycznie mi się to nie podobało, złożyłem zamówienie i czekałem na nie 20 minut, nie rozumiem, jak działa tutaj system, wisi wiele zamówień, nie ma ludzi na Table Serwis, zdecydowałem się na pepsi, płynie tylko piana. Zamówiłem dodatkową gorącą czekoladę, a otrzymałem ciepłą wodę, wniosek jest taki, że to okropna restauracja.
KFC, przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. Opinię o tym miejscu mam niestety jak najgorszą i więcej tam nie wrócimy. Wczoraj kupiliśmy dwa zestawy "Kubełek dla 1 osoby..." do których wrzucono m.in. zamiast kawałków mięsa, to suche wióry, jakieś resztki panierki. Przy reklamacji opryskliwa i ignorancka panienka z plakietką ALEKSANDRA z łaską dorzuciła mięso. Nie byłoby problemu, raz może się zdarzyć, ale dwa dni wcześniej także otrzymaliśmy w zestawie. podobne suche wióry, co również skończyło się reklamacją, tyle że załatwioną w miły sposób. Czy w ogóle ktoś nadzoruje ich pracę? ! Jeżeli KFC będzie zatrudniał takie osoby, to dobrej renomy nigdy się nie doczeka. Drodzy konsumenci, sprawdzajcie co otrzymujecie w zestawie (jakieś normy w końcu obowiązują w tej firmie), a najlepiej zmienić restaurację, bo szkoda nerwów i swojego czasu. Pozdrawiam!
Ciepłe dobre jedzenie, szybko podane. Pan Grzegorz udzielił pomocnej dłoni gdy wylał mi się napój, wymieniliśmy parę zdań i zrobił mi dzień, pracownik na piątkę
W dniu 27-01-24 r. kupiłem 2 zestawy nr 2273 za 68,60 zł z 50% zniżką na drugi kubek, tylko frytki była jadalne, kawałki kurczaka były stare, twarde - nie można było tego jeść. nigdy więcej nie skorzystam z tej restauracji innym także odradzam.
Odradzam Longer jakiś kwaśny, kentuky wrap zalany sosem aż cieknie, pracownik informuje żeby uważać bo im się za dużo nalało?? zwykły wrap tak zapakowany że dotarł rozwalony i połamany. Na wynos nawet jednej serwetki w opakowaniu.
UWAGA 0szuści w łódzkim KFC. Zamówiłem kubełek gigant za prawie 100 zł. Otrzymałem kubełek mikrus z 2cm skrzydełkami i mini-nóżkami kurczaka bez udek. Frytki za małe dla 3letniego dziecka. To nawet nie jest kabaret - to jest kryminał. Kubełek gigant mniejszy od kubełka Clasic za 50zł. Gonić zł0dziei z Łodzi!
Tragedia, któryś raz z kolei czeka się po 30 min na zamówienie nawet jak nie ma ruchu (dotyczy środku restauracji jak i drive) Nie kompletne zamówienia. Zawsze czegoś brakuje.
Tragedia, któryś raz z kolei czeka się po 30 min na zamówienie nawet jak nie ma ruchu (dotyczy środku restauracji jak i drive) Nie kompletne zamówienia. Zawsze czegoś brakuje.
Jedzenie jest nieświeże. Mięso niedopieczone. Normalnie surowym kurczak. Trujecie ludzi. Sprawę zgłasza do sanepidu. Na opinie na Googlach wstawiana jest standardow formułka z linkiem. Zero wyciąganych wniosków. Dostawa to druga sprawa. Raz dostajesz po 2 h innym razem wcale. Ostatnio SMS że jedzenie jedzie do mnie a po godzinie od SMS nadal brak dostawy. Pierwszy raz spotykam się z takim brakiem szacunku dla klientow.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Obiad w bistro to idealne rozwiązanie dla zapracowanych. Odkryj Bistro Domowe Żarełko w Lublinie i ciesz się pysznymi posiłkami w przyjemnej atmosferze!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci