Firma TAX Safe Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Gdynia świadczy swoje usługi w branży Biura rachunkowe.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z TAX Safe Sp. z o.o. poprzez
email:
gdynia@taxsafe.pl
lub
telefon: 723 200...
.
Adres wykonywania działalności przez TAX Safe Sp. z o.o. to ul. Hieronima Derdowskiego 7/311, 81-369 Gdynia.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników TAX Safe Sp. z o.o. oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
TAX Safe Sp. z o.o.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Prosto, jasno i przejrzyście - tak lubię... Zostałem poinformowany, doinformowany a przede wszystkim obsłużony zgodnie z najwyższymi standardami. Gorąco polecam.
Prawdziwi profesjonaliści na swoim miejscu! U nich jako klient czuję się bardzo zadbany. Wszystko mam zrobione na czas jeśli chodzi o dokumenty dotyczące pracowników, czy innych gałęzi mojej firmy
Jestem bardzo zadowolona z ich usług, dużo rzeczy można załatwić online bez wychodzenia z domu, co w obecnych czasach bardzo się ceni, dzięki ich pracy mam pewność, że w razie kontroli nie otrzymam żadnych kar, bo wszystko jest prowadzone w bardzo przejrzysty sposób
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zarządzanie rozliczeniami JPK w firmie to klucz do sukcesu. Dowiedz się, jak uniknąć błędów i zapewnić zgodność z przepisami. Skorzystaj z naszych usług!
Dokumentacja VAT jest kluczowa dla płynności finansowej firmy. Dowiedz się, jak prawidłowe zarządzanie ewidencją wpływa na Twoje finanse i unikaj problemów.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci