Biuro Rachunkowe Buchalter Ireneusz Gośliński działa w branży Biura rachunkowe.
Siedziba firmy znajduje się w województwie wielkopolskim w miejscowości Turek.
Adres wykonywania działalności przez Biuro Rachunkowe Buchalter Ireneusz Gośliński to ul. Kolska Szosa 3 lok. 2, 62-700 Turek.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników Biuro Rachunkowe Buchalter Ireneusz Gośliński oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Biuro Rachunkowe Buchalter Ireneusz Gośliński
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Również nie polecam, miałem spore problemy w ZUSie przez brak dostarczanych dokumentów, a kiedy mówiłem o tym Panu Ireneuszowi to zawsze słyszałem ''dobrze, sprawdzimy to'' i z miesiąca na miesiąc tych problemów było coraz więcej. Ciężko się dodzwonić do biura, często bywało zamknięte, zapominał o sprawach które miał załatwić i musiałem się często przypominać, posiada małą wiedze na temat pracy za granicą (nie ma pojęcia co to Freistellung).Kiedy w końcu postanowiłem zmienić biuro rachunkowe, nie mogłem się doprosić dokumentacji, czekałem na nią kilka miesięcy.
potwierdzam słowa Pani w poprzednim komentarzu. Brak opieki nad klientem. Klient płaci pieniądze za usługi księgowe a sam musi pilnować co, kiedy itd. !! żałosne!! zero profesjonalizmu!! zdecydowanie nie polecam!!!!!!!
Nie polecam!! Oprócz tego, że jest to miły człowiek, nie posiada elementarnej wiedzy z zakresu prowadzenia księgowości. Kilka miesięcy sama musiałam poprawiać za Niego księgowość mojej firmy. Ciągle wezwania do ZUS i US spowodowały brak płynności finansowej mojej firmy, dodatkowo brak zaksięgowanych faktur nie pozwalał na uzyskanie zwrotu podatku VAT. Zamiast zajmować się prowadzeniem firmy i zarabianiem pieniędzy, zajmowałam się poprawkami w księgowości. Przez Jego nieudolność straciłam tysiące złotych a na koniec podał mnie do Sadu za brak zapłaty za ostatnie miesiące prowadzenia mojej księgowości. Polskie prawo jest tak skonstruowane, że niewywiązywanie się z umowy ne zwalnia z obowiązku zapłaty, więc jestem zmuszona zapłacić zasądzone pieniądze. OSTRZEGAM przed korzystaniem z "niby" usług tego pana. Nie jestem jedyną osobą poszkodowaną przez to "niby" biuro księgowe.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zarządzanie rozliczeniami JPK w firmie to klucz do sukcesu. Dowiedz się, jak uniknąć błędów i zapewnić zgodność z przepisami. Skorzystaj z naszych usług!
Dokumentacja VAT jest kluczowa dla płynności finansowej firmy. Dowiedz się, jak prawidłowe zarządzanie ewidencją wpływa na Twoje finanse i unikaj problemów.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci