Firma JS Zarządzanie Nieruchomościami Jolanta Sędziak z siedzibą w miejscowości Koszalin świadczy swoje usługi w branży Zarządzanie nieruchomościami.
Pracownicy JS Zarządzanie Nieruchomościami Jolanta Sędziak udzielą Ci szczegółowych informacji na temat profilu działalności firmy, oferowanych produktów i usług.
Skorzystaj z możliwości kontaktu poprzez
email:
j.sedziak@op.pl
lub
telefon: 505 168...
Z przedstawicielem firmy JS Zarządzanie Nieruchomościami Jolanta Sędziak możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 75-036 Koszalin ul. Kaszubska 16A lok. 11,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy JS Zarządzanie Nieruchomościami Jolanta Sędziak. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
JS Zarządzanie Nieruchomościami Jolanta Sędziak
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Wtyczka dewelopera j to czuć na odległość. Cześć pieniążków wpłacane przez mieszkańców na fundusz remontowy i zaliczkę ida na latanie dziur w budynku za które powinien zapłacić deweloper. Uważajcie na zebraniach wspólnot rozliczajcie sedziakową co do złotówki i niech okaże Wam faktury. Nasza wspólnota dzięki tej pani była zadłużona i teraz spłacamy.
Proszę Państwa, z tamtąd ludzie uciekają, brak remontów, podwyższane składki, brak rzetelności w prowadzeniu informacji co na co zostało rozdysponowane, a środki co roku na tym samym poziomie. To gdzie te pieniążki. Wyalić tą babe. Bo ludzie uciekają, wiekszość lokali usługowych stoi pusta. Pogonić to towarzystwo.
Dlaczego pozwoliliśmy na to, by deweloper narzucił nam zarządcę (czytaj „swój podmiot zaufany”), któremu na dodatek trzeba płacić? Dlatego mieszkańcy naszego budynku powiedzieli stop! Zwołaliśmy zebranie nadzwyczajne z udziałem notariusza i w trybie natychmiastowym odwołaliśmy tę panią, a tym samym wyrzuciliśmy z aktu notarialnego. Powodów do odwołania było mnóstwo, sprawa jest w toku. Teraz to my będziemy decydować kto ma być naszym zarządcą i wymagać od niego jakości świadczenia usług, a nie opłacać zarządcę, który udaje że pracuje, a kiedy wymagasz za dużo blokuje Twój telefon i rozmawia tylko z mieszkańcami przychylnymi. Tych kilka pozytywnych tutaj opinii, to błagam niech pani się nie ośmiesza.
Dlaczego pozwoliliśmy na to, by deweloper narzucił nam zarządcę (czytaj „swój podmiot zaufany”), któremu na dodatek trzeba płacić? Dlatego mieszkańcy naszego budynku powiedzieli stop! Zwołaliśmy zebranie nadzwyczajne z udziałem notariusza i w trybie natychmiastowym odwołaliśmy tę panią, a tym samym wyrzuciliśmy z aktu notarialnego. Powodów do odwołania było mnóstwo, sprawa jest w toku. Teraz to my będziemy decydować kto ma być naszym zarządcą i wymagać od niego jakości świadczenia usług, a nie opłacać zarządcę, który udaje że pracuje, a kiedy wymagasz za dużo blokuje Twój telefon i rozmawia tylko z mieszkańcami przychylnymi. Tych kilka pozytywnych tutaj opinii, to błagam niech pani się nie ośmiesza.
Uczciwość, kompetencja , doświadczenie - tak oceniam Panią Jolantę Sędziak. Zawsze służąca pomocą, życzliwością i skutecznością w wypełnianiu swoich obowiązków.
JS - jako Sebastian sama wystawia sobie dobre opinie opinie. Czy prawdą jest to, że wszystkie wspólnoty, które posiada, nie wybrały tego zarządcy dobrowolnie, tylko zostały postawione przed faktem dokonania, w akcie notarialnym?
Bardzo dobry zarządca , nigdy nie było problemu , łatwy kontakt , szybka reakcja na jakiekolwiek zgłoszenia. Na kilka lat współpracy - nie ma się do czego przyczepić.
Ludzie uciekajcie od tego zarządcy bo inaczej Wasze budynki popadną w ruinę. JS wybierana przez dewelopera nie działa na korzyść wspólnoty. Brak odbioru prac wykonywanych przez dewelopera w ramach rękojmi. Konflikt interesów. Brak wiedzy prawnej , ekonomicznej i technicznej w zakresie zarządzania wspólnotami. Brak opieki i dozoru nad budynkiem, praca wykonywana zza biurka. Zawyżone koszty ponoszone na budynek przy rozliczeniu na zebraniu wspólnot. Co roku podwyżka dla siebie za zarządzanie i dla mieszkańców podwyżka za opłaty. Niska kultura osobista.
Solidna , profesjonalna, rzetelna firma. Duże zaangażowanie Pani Jolanty Sędziak w sprawy naszej Wspólnoty Mieszkaniowej budzi szacunek . Byliśmy zarządzani przez wielu innych Zarządców i dopiero teraz czujemy ,że to nasz administrator.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Przechowywanie dokumentacji technicznej budynku to kluczowy element zarządzania nieruchomościami. Dowiedz się, jak zapewnić bezpieczeństwo i dostępność danych.