Głównym profilem działalności firmy CZN Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. jest Zarządzanie nieruchomościami.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Koszalin w województwie zachodniopomorskim.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny (94) 34...
lub
mailowy:
koszalin@czn.pl
Z przedstawicielem firmy CZN Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 75-322 Koszalin ul. Podgórna 4,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych CZN Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o..
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
CZN Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Uchwała: W związku z niepodjęciem przez Wspólnotę Mieszkaniową Uchwały nr 2024/02 w sprawie zatwierdzenia planu gospodarczego na rok 2024 i zaliczki w wysokości 1,80 zł/udział, mimo kilkunastokrotnych ponagleń i wykonanych licznych rozmów z właścicielami. Brak przedmiotowej Uchwały doprowadził do wysokiego ujemnego wyniku finansowego. Z uwagi na tę okoliczność, jesteśmy zobowiązani do przyjęcia zaliczki na koszty utrzymania części wspólnej w wysokości 2,80 zł/udział od dnia 01.01.2025r., zgodnie z Uchwałą nr 04/2023 w prawie ustalenia zaliczek na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej, która nie została uchylona. zarządca działa na szkodę właścicieli lokali 1. uchwała nie może działać wstecz 2. zmuszanie właścicieli do poniesienia bezprawnych kosztów ustanowionych przez zarządcę, nie wspólnotę Takie działania to sprawa dla UOKIK, a próba wyłudzenia pieniędzy dla właściwych instytucji, brak odpowiedzi na maile to nic przy ingerencji w portfele ludzi. Uchwała to decyzja a ta nigdy nie ma podstawy prawnej.
Zapewniają kompleksową obsługę, począwszy od prowadzenia rozliczeń finansowych, poprzez naliczanie opłat za media, kończąc na podpisywaniu umów. Polecam.
Wszystkim mieszkańcom zapewniają bezpieczeństwo użytkowania i właściwej eksploatacji budynku. Naprawdę świetnie zajmują się administracją naszej wspólnoty mieszkaniowej.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Przechowywanie dokumentacji technicznej budynku to kluczowy element zarządzania nieruchomościami. Dowiedz się, jak zapewnić bezpieczeństwo i dostępność danych.