Igpol Serwis Wiktor Szydłowski działa w branży Serwis sprzętu AGD.
Siedziba firmy znajduje się w województwie łódzkim w miejscowości Łódź.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
mailowej:
serwis@igpol.com.pl
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Igpol Serwis Wiktor Szydłowski, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Igpol Serwis Wiktor Szydłowski
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Ostatnia wizyta serwisowa przed długim weekendem. Przyjechał młody chłopak - od początku insynuował, że awaria od filtra wody - niestety był czysty (bo dbam o sprzęt). Następnie był bardzo zawiedziony, że pralka nie ma "tylko wirowania" bo "on nie będzie siedział i czekał". Ogólnie mimo mówienia, że problem wystąpił podczas programu "codzienny" nie został on uruchomiony. Nie znaleziono usterki - Pan pojechał i po 10 min problem znów wystąpił jednak Pan już nie wrócił. Ogólnie od początku padała propozycja "zawiozę na serwis" - tylko Pan nie wiedział ile będzie kosztowała diagnoza na serwisie (szkoda, że wcześniej nikt nie mówił o możliwości zawiezienia na serwiss - bo 130zł za kuriera to trochę drogo i mogłem sam zawieźć pralkę). - Daje 2 gwiazdki - 1 dodałem bo po długim weekendzie Pan się zreflektował, zadzwonił i chciał przyjechać powtórnie - jednak już nadszarpnął zaufanie i podziękowałem. Diagnoza trwała łącznie ok 20min (mimo zapisu diagnostyka u klienta 15-17 więc przeznaczone 2h). Inny serwisant zrobił więcej przez telefon i za darmo "bo nie mam terminów" niż serwisant tej firmy podczas wizyty.
Żenada przyjechał zainkasował 130 zł nic nie zrobił o przepraszam puścił płukanie. Gdy syn zasugerował pranie 55min to odpowiedź. :że nie ma całego dnia po 45 min wyszedł wpisując że był od 15 do 17. Włączyłam pranie 55min po 10min pralka przestała działać .Zadzwonilam do niego w odpowiedzi usłyszałam że zgłosi to w serwisie. To pytam za co mu zapłaciłam????? . Jedna gwiazdka bo mniej nie można.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jak naprawić piekarnik i uniknąć problemów. Sprawdź typowe usterki oraz skorzystaj z usług Serwisu AGD Łukasza Maciaszka w Rudzie Śląskiej.