Firma Fhu Moto Serwis Lewandowski Tomasz prowadzi działalność w branży Motocykle, skutery i quady.
Jej siedziba znajduje się w miejscowości Strzegocin w województwie łódzkim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 726 743...
Siedziba firmy Fhu Moto Serwis Lewandowski Tomasz znajduje się pod adresem 99-300 Strzegocin 5B.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Fhu Moto Serwis Lewandowski Tomasz znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Fhu Moto Serwis Lewandowski Tomasz
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Twierdzi że wymienia części w skuterach na nowe a w rzeczywistości wkłada używany szrot wyciągnięty ze starych trupów. Oczywiście żąda ceny jak za nowe części.
Facet nas naciągnął 450zl które wyłudził za darmo od nas bo wziął od nas skuter do naprawy który nie miał ładowania akumulatora napięcie miał 12V na włączonym silniku i po krótkiej jeździe na światłach lub dłuższej jeździe bez świateł nie można było go już odpalić , face wyjątkowo perfidny i wykorzystał to że się nie znaliśmy i przy odbiorze skutera naładował akumulator prostownikiem i przy nas odpalił i skuter odpalił bez problemów następnie aby nam udowodnić że skuter ma już ładowanie i warto za niego zapłacić 450zl odpiął przy nas przy akumulatorze sama masę i mam podłączył miernik do + który wskazywał 12,60V żeby nam udowodnić że światła się palą i że jest ładowanie , zapłaciliśmy mu bo się nie znamy natomiast ja dojechałem ledwo do domu 33km tym skuterem bo było już dosyć ciemno i pierwsze co zauważyłem z moim ojcem to to że światła zaczęły w czasie jazdy powoli przygasać w tym skuterze gdzie pod sam koniec jazdy już praktycznie nic nie było widać na drodze, dojechałem jednak te 33km do swojego domu przed bramą zgasiłem silnik i ojciec mi kazał żebym jeszcze raz odpalił skuter czy wszystko działa a skuter już kompletnie wtedy nie dał żadnego znaku życia.Zadzwonilismy więc do tego zakładu i do jego mechanika że skuter nie odpala po przejechaniu 33km facet się upierał i szedł w zaparte że mamy już zużyty akumulator i że musimy kupić nowy akumulator żeby nam skuter odpalał, w międzyczasie zmierzyłem napięcie na akumulatorze i pokazało 11,4V , więc coś tu jest nie tak , zadzwoniliśmy do 3 różnych mechaników w tym do jednego z naszej okolicy i wszyscy mechanicy nam powiedzieli że przy włączonym silniku powinno być napięcie w granicach 13,4-14,4V na akumulatorze i że to co ten cały pseudo mechanik nam pokazywał że jest 12,6V to powiedzieli ci panowie z innych zakładów że facet wziął za darmo 450zl bo skuter nie ma ładowania polecam i radzę sie trzymać z daleka bo jeszcze powiedział że mamy wał uszkodzony na silniku i że dodatkowo możemy 400zl zapłacić przy awarii
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.