Jodo-Tires Jan Filipczak działa w branży Hurtownie części samochodowych.
Siedziba firmy znajduje się w województwie łódzkim w miejscowości Gawłowice.
Adres wykonywania działalności przez Jodo-Tires Jan Filipczak to 98-200 Gawłowice 18.
Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Jodo-Tires Jan Filipczak znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Jodo-Tires Jan Filipczak
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Bardzo negatywnie oceniam transakcję z tą firmą. Ze wzgledu na zły rozmiar opony nadałem zwrot(opcja -pobranie) dzień pozniej na swoj koszt , poinformowałem o tym JoDo-Tires i zgodnie z zaleceniami dodałem formularz zwrotu. Okazało się, że paczka nie została odebrana ponieważ była zapakowana (główny powód opcja stdndard wysyłki jest tańsza niż opona) a firma obawiała się oszustwa. Musiałem zaplacić za powrot paczki, ale to jeszcze moglem wziąć na siebie, że nie zrobilem zdjec i nie skonsultowalem tego z nimi....zaczelo się jak zaproponowałem opcje nadania opony nie zapakowanej tak aby mogl ja obejrzec przy kurierze. Dodatkowo Rzecznik Ochrony Praw konsumenta poinformowal mnie (podał przepis), ze zwrot moge nadać w takiej formie w jakiej dokonałem zakupu czyli zaproponowalem odsłonietą opone za pobraniem. Pan powiedział że nie odbierze takiej paczki i mam zrobić zwykła wysyłke bez pobrania i przedplaty i oni do dwoch tygodni zwroca mi pieniadze (jesli uznaja zwrot). Jak napisalem, ze tak jak oni mam obawy oszustwa i nie wysle opony bez zaplany zaczelo robic sie mocno niemiło. Dodałem, ze nie umescilem paragonu bo go nie było najprawdopodobniej przy oponie, ale ze jak opona byla naprawiana to , ze firma pozna swoj produkt to zostalem poinformowany, ze bedzie ich to kosztowac okolo 45zl wydrukowanie paragonu przez zew. Firme. Zasugerowałem, ze kontaktowałem się z rzecznikiem i ze chcialbym zalatwic sprawe polubownie. Zostalem zbagatelizowany i postraszony kancelaria prawną z która firma wspolpracuje. Troche byłem zaskoczony, ze takie sa koszty drukowania paragonu mimo, ze na allegro zdarzalo mi sie robic zwroty bez paragonu i nikt ze mna sie nie kontaktowal. Najbardziej mnie jednak zaskoczyło, ze taka firemka ma stałe wsparcie kancelarii prawnej. Ale po komunikacji z ta firmą widać, że mają obycie i doświadczenie z niezadowolonymi klientami. Ostatecznie zostałem z oponą w zlym rozmiarze i dodatkowymi kosztami. Zgłoszone do OLX i Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dbanie o autoczęści to klucz do ich długowieczności. Poznaj zasady konserwacji, przechowywania i wyboru jakościowych części, aby cieszyć się sprawnym samochodem.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci