Głównym profilem działalności firmy CCC Salon Obuwniczy jest Sklepy obuwnicze.
Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Katowice w województwie śląskim.
Firma świadczy działalność pod adresem 40-091 Katowice ul. Piotra Skargi 6A (Supersam).
Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby CCC Salon Obuwniczy: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy CCC Salon Obuwniczy w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
CCC Salon Obuwniczy
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Zabrałam spakowane obuwie, nr zamówienia i ustawiłam się w kolejce, aby załatwić swoją sprawę (zwrot w sklepie, bo na stronie błąd, a infolinia milczy). Pani (ciemne włosy spięte z tyłu) poprosiła o nr zlecenia, podałam go, coś wystukała na klawiaturze i prosi mnie o kartę. Za buty płaciłam przelewem, więc nie spodziewałam się, że potrzebuję kartę - ona zdziwiona - "Nie ma Pani karty?" No nie, nie mam przy sobie. Ochrzaniła mnie za to. A to JEJ OBOWIĄZEK WYJAŚNIĆ NA CZYM POLEGA ZWROT. MOGŁA OD RAZU POWIEDZIEĆ, ŻE BEZ KARTY NIE MA ZWROTU. ALE PO CO. MA SŁABY DZIEŃ, LEPIEJ ODREAGOWAĆ NA KLIENTACH.
Dzisiaj w godzinach wieczornych trafiła mi się bardzo miła obsługa, dwie Panie które doradziły mi w zakupach. Jestem wdzięczna i pozdrawiam serdecznie.
Dzisiaj w godzinach wieczornych trafiła mi się bardzo miła obsługa, dwie Panie które doradziły mi w zakupach. Jestem wdzięczna i pozdrawiam serdecznie.
Kupiłam czółenka firmy Lasocki.Podczas przymierzania zwróciłam uwagę, że są zapasowe fleczki.Sprzedawczyni zaproponowała drugi produkt ze zniżką 30%.Obejrzałam torebki,wróciłam do kasy, zapłaciłam. W domu otworzyłam pudło z butami, fleków dodatkowych nie było. Rozpłynęły się we mgle. Kogo tam zatrudniacie!?
Bardzo nieprzyjemna obsługa - sprzedawcy jakby odbywali tam karę. Zero zaangażowania przy sprzedaży, a przy reklamacji wielkie pretensje o dosłownie wszystko, począwszy od braku paragonu (mimo, iż jest możliwość odszukania zakupu przez aplikację) po reklamowany towar, który mimo iż jest czysty, według Pani przyjmującej reklamację są brudne ślady. W innym sklepie reklamacja przyjęta z uśmiechem i poszanowaniem kupującego. Obsługa na ul. Tomasza Zana do natychmiastowej wymiany.
Pani Justyna to pracownik którego ze świecą szukać. Szybko i sprawnie szuka butów i rozmiarów, które są potrzebne. Widać, że zna sklep jak własną kieszeń. Umie też super doradzić!! Na pewno tu jeszcze wrócę na zakupy!
Kupiłam kozaki, firmy Lasocki, używane były niespełna dwa sezony, ubierane okazjonalnie (od świeta) i w jednym bucie wysnuł się materiał przy zamu, który pełni rolę dekoracyjną. Jestem rozczarowana, zgubiłam paragon i niestety nie mogę złożyć reklamacji. Jestem rozczarowana, gdyż nie są to moje pierwsze buty tej firmy, zawsze byłam zadowolona.
Zamówiłam buty przez stronę internetową i ten sklep realizował moje zamówienie. W paczce brakowało jednej z 5 par butów!! Zadzwoniłam do sklepu i Pani sprzedająca powiedziała że pracują tam młode osoby na umowę zlecenie i takie pomyłki często się zdarzają !! Brakującej pary butów nie zamierzają dosyłać. Zapłaciłam za całe zamówienie z góry plus przesyłka i zostałam OKRADZIONA przez Panie tam pracujące!! Żenada i dno , zero jakości wykonywanych usług. Zdecydowanie nie polecam nikomu tego sklepu !!!!
duży wybór obuwia damskiego przede wszystkim , chodź męskiego i dziecięcego również nie brakuje , moją uwagę przykuła również miła obsługa , co bardzo mi się spodobało, bo czasem w innych sklepach ,gdy wchodzę i spoglądam na minę sprzedawczyni mam ochotę po prostu wyjść..:)
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj korzyści płynące z inwestowania w wykrojniki dla firm obuwniczych. Sprawdź, jak personalizacja i regeneracja narzędzi wpływają na efektywność produkcji.