AutoMax S.C. Jerzy Pudełko Patrycja Bilgoń działa w branży Blacharstwo i lakiernictwo.
Siedziba firmy znajduje się w województwie śląskim w miejscowości Tychy.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze
mailowej:
automax.sc@gmail.com
lub
telefonicznej 506 088...
możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Siedziba firmy AutoMax S.C. Jerzy Pudełko Patrycja Bilgoń znajduje się pod adresem 43-100 Tychy ul. Budowlanych 173.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy AutoMax S.C. Jerzy Pudełko Patrycja Bilgoń w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
AutoMax S.C. Jerzy Pudełko Patrycja Bilgoń
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Szanowni przyszli klienci Auto MAX. Muszę Was ostrzec przed tą firmą. Korzystałem już kilkakrotnie z ich usług, gdzie terminowość była już minusem. Ale nie to jest najgorsze. Ostatnią była naprawa ogrzewania w zimie, TRAGEDIA. Samochód odstawiłem zgodnie z ustalonym terminem. Pierwsze 2 dni samochód stał i rdzewiał. Po mojej interwencji telefonicznej wjechał na warsztat. Po tygodniu odebrałem "naprawiony?" samochód (zapłaciłem za części i robociznę). Nie zdążyłem dojechać do domu około 2 km przestał grzać! Następnego dnia odstawiłem ponownie na warsztat w ramach REKLAMACJI. Znów minął tydzień (powymieniali inne części), po około 5 km przestał grzać! Rano znów na warsztat, mechanik stwierdził że to wina instalacja gazowa "geniusz?". Minął kolejny tydzień zabrałem SZEFA na przejażdżkę, silnik pracował tylko na benzynie. Nie wyjechaliśmy jeszcze z Tychów i znów to samo WIEJE CHŁODEM. I tak po 3 tygodniach pani z obsługi klienta stwierdziła, że muszę zapłacić za wielogodzinną pracę "fachowców?". Po ciężkiej dyskusji zapłaciłem za części (przecież robocizna w ramach reklamacji). Ile razy można płacić za nie zrealizowaną usługę?!. Dałem im kolejną szansę. Rozmawiałem z SZEFEM o wymianie szpilki koła, kupiłem szpiki z nakrętkami i przyjechałem w umówionym terminie. Pani z obsługi klienta powiedziała, że nie wykonają usługi w moim aucie, bo to "moja wina że naprawa ogrzewania trwała tak długo i nie chce więcej ponosić odpowiedzialności !!!". Jak nie chcecie tracić czasu i pieniędzy to czytajcie opinie klientów!
Korzystam kolejny raz z usług tego warsztatu i zawsze jestem mega zadowolony! Bardzo szybko i bardzo profesjonalnie. Specjalne pozdrowienia dla zawsze miłych i uśmiechniętych Pań w biurze , oraz dla Pana lakiernika.
Mówiąc najprościej - wiedzą na czym polega mechanika samochodowa. I nie ma żadnego cwaniactwa, jak bywa w innych warsztatach, robią co trzeba i nie przeciągają terminów. Porządna firma.
Wybrałam sobie dosyć niecodzienny odcień niebieskiego, ale powiedzieli, że nie będzie problemu. Auto wygląda dokładnie tak, jak sobie zamarzyłam. Dzięki i polecam!
Po stłuczce bardzo ładnie zrobili mi blacharkę i lakierowanie. Nie widać uszkodzenia, a kolor idealnie dobrany. Fachowcy!
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Zajmujemy się naprawą szkód parkingowych w Otwocku. Skorzystaj z usług blacharskich i lakierniczych, aby przywrócić swojemu pojazdowi pierwotny wygląd.