Sevennox Sandra Gurbała

Sprzedaż wysyłkowa
ul. Prosta 2, 42-360 Choroń woj: śląskie
(5 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)

Informacje

Sprzedaż wysyłkowa to branża, w której Sevennox Sandra Gurbała prowadzi swoją działalność. Siedzibą firmy jest Choroń w województwie śląskim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: 501 570... lub mailową: zamowienia@sevennox-butik.pl
Z przedstawicielem firmy Sevennox Sandra Gurbała możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 42-360 Choroń ul. Prosta 2,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Sevennox Sandra Gurbała znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(5 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
A
Anna
Nie polecam tego ,,butiku’’!!
S
Sevennox
Bardzo dziękujemy za wszystkie opinie. Pragniemy rozwiać wszelkie wątpliwości, także tutaj. Na zwrot zamówienia mają Państwo ustawowo 14 dni. Zalecamy zachować numer przesyłki zwrotnej co pozwala Państwu śledzić jej drogę oraz datę jej odbioru. Od dnia dostarczenia do nas paczki mamy 14 dni na zwrot środków. Jeśli zwrot jest wykonany w terminie - paczka zostaje odebrana. Jeśli zwrot został dokonany po terminie - nie odbieramy paczki i otrzymują Państwo informację o jej odrzuceniu. Prosimy dołączać do paczek formularze zwrotu, które są do pobrania na naszej stronie. Sytuacji, w których Klienci nie wysyłali nam formularzy zwrotów było bardzo wiele. Prosimy pamiętać, że paczka nadana pocztą polską ma papierowe nadanie i w razie niepogody papier po prostu się rozmazuje. Prosimy pamiętać również, że dane na paczce muszą być możliwe do odczytania. W przeciwnym razie zwyczajnie nie wiemy od kogo otrzymaliśmy przesyłkę. Tak samo wiele było sytuacji gdy Klient otrzymał zwrot lecz przeoczył otrzymaną w banku płatność i zdążył już napisać nam nieprzyjemną opinię. Co do kontaktu z nami : Jeżeli zalezy Państwo na pilnym kontakcie prosimy o wiadomość sms lub kontakt na Instagramie, gdzie odpisujemy maksymalnie w ciągu kilku godzin. Kontakt telefoniczny jest zawsze utrudniony w okresach świątecznych. Jeśli nie odbieramy - prosimy o wiadomość sms. Odpiszemy zawsze:) Wszystkie informacje zawarte są w naszym regulaminie lecz niestety niektórzy Klienci nie czytali go nawet przed złożeniem zamówienia (choć jest to wymagane) Bardzo prosimy o zapoznawanie się z zasadami sklepu, które Państwo akceptują, uniknie to niedomówień, gdyż wszystkie niezbędne informacje są ogólnodostępne. Każdy problem rozwiązujemy zawsze z korzyścią dla Klienta. Życzymy Państwu dużo empatii i spokoju. Jesteśmy dla Was do usług, jednak każdy z nas też jest człowiekiem. Pozdrawiamy ciepło, Sevennox
S
Sevennox
Bardzo dziękujemy za wszystkie opinie. Pragniemy rozwiać wszelkie wątpliwości, także tutaj. Na zwrot zamówienia mają Państwo ustawowo 14 dni. Zalecamy zachować numer przesyłki zwrotnej co pozwala Państwu śledzić jej drogę oraz datę jej odbioru. Od dnia dostarczenia do nas paczki mamy 14 dni na zwrot środków. Jeśli zwrot jest wykonany w terminie - paczka zostaje odebrana. Jeśli zwrot został dokonany po terminie - nie odbieramy paczki i otrzymują Państwo informację o jej odrzuceniu. Prosimy dołączać do paczek formularze zwrotu, które są do pobrania na naszej stronie. Sytuacji, w których Klienci nie wysyłali nam formularzy zwrotów było bardzo wiele. Prosimy pamiętać, że paczka nadana pocztą polską ma papierowe nadanie i w razie niepogody papier po prostu się rozmazuje. Prosimy pamiętać również, że dane na paczce muszą być możliwe do odczytania. W przeciwnym razie zwyczajnie nie wiemy od kogo otrzymaliśmy przesyłkę. Tak samo wiele było sytuacji gdy Klient otrzymał zwrot lecz przeoczył otrzymaną w banku płatność i zdążył już napisać nam nieprzyjemną opinię. Co do kontaktu z nami : Jeżeli zalezy Państwo na pilnym kontakcie prosimy o wiadomość sms lub kontakt na Instagramie, gdzie odpisujemy maksymalnie w ciągu kilku godzin. Kontakt telefoniczny jest zawsze utrudniony w okresach świątecznych. Jeśli nie odbieramy - prosimy o wiadomość sms. Odpiszemy zawsze:) Wszystkie informacje zawarte są w naszym regulaminie lecz niestety niektórzy Klienci nie czytali go nawet przed złożeniem zamówienia (choć jest to wymagane) Bardzo prosimy o zapoznawanie się z zasadami sklepu, które Państwo akceptują, uniknie to niedomówień, gdyż wszystkie niezbędne informacje są ogólnodostępne. Każdy problem rozwiązujemy zawsze z korzyścią dla Klienta. Życzymy Państwu dużo empatii i spokoju. Jesteśmy dla Was do usług, jednak każdy z nas też jest człowiekiem. Pozdrawiamy ciepło, Sevennox
Z
Zuza
Zamówiłam 3 sukienki. Wszystkie bardzo ładne. 1 odsyłałam zero wiadomości o otrzymaniu przesyłki,zero wiadomości o przyjęciu zwrotu itd. Pieniądze zwrócone dopiero po kilkunastu dniach. Kontakt z firmą zerowy. Nikt nie odbiera telefonu na maile tez nie otrzymałam żadnej wiadomości. Sukienki bardzo mi się podobają i pewno bym coś jeszcze zamówiła ale taka totalna zlewka nie zachęca.
M
Marta
Zero kontaktu ze sklepem. Telefonu nikt nie odbiera , na maile nie odpisują. Dobrze że sukienki ładne ale i tak wiecej nic u nich nie kupię ze względu na stosunek do klienta.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.