Siedzibą Edu-Rem Plus Mariusz Jarząbek jest Kielce w województwie świętokrzyskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Materiały do wykańczania wnętrz.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Edu-Rem Plus Mariusz Jarząbek poprzez
telefon: 791 158...
.
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Edu-Rem Plus Mariusz Jarząbek.
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Dobrowolskiej 9 lok. 29, 25-435 Kielce.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 50.88736N, 20.65103E.
[kopiuj]
Zakres działalności większości przedsiębiorstw z branży obejmuje m.in:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Edu-Rem Plus Mariusz Jarząbek.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Edu-Rem Plus Mariusz Jarząbek
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Niestety miałam okazje korzystać z usług tej firmy. Nie polecam. Z dała od takich niekompetentych ludzi. Na początku właściciel był bardzo miły - do momenty wpłacenia przeze mnie pieniędzy. Osadził drzwi wejściowe, ale zabrał ze sobą zła wkładkę. Po jakimś czasie przywiózł znowu zła wkładkę, później się umowil na dana godzinę i nie przyszedł. Utrudniony kontakt z właścicielem trwa od kilku miesięcy, albo nie przychodzi na umówioną godzinę, albo się spóźnia godzinę, dwie. Nie odpisuje na smsy, maile, nie odbiera telefonu. Dzisiaj nasza cierpliwość się już skończyła. Umówieni byliśmy na godzinę 15:30, po wcześniejszym napisaniu SMS (czy godzina jest aktualna) właściciel nie raczył odebrać. Oczywiście drzwi do dzisiaj nie są zrobione do końca właściwych wkładek brak oraz progu. O godzinie 15:30 odebrał i powiedział, ze jest w Poznaniu. Zapytałam, czy robi sobie z Nas jaja i czy wie kto to jest rzecznik praw konsumenta - odpowiedział: „proszę sobie zadzwonić do rzecznika a nie zawracać mi d**e”. Tak właśnie właściciel traktuje klientów swojej firmy. Nie polecam !
Niestety miałam okazje korzystać z usług tej firmy. Nie polecam. Z dała od takich niekompetentych ludzi. Na początku właściciel był bardzo miły - do momenty wpłacenia przeze mnie pieniędzy. Osadził drzwi wejściowe, ale zabrał ze sobą zła wkładkę. Po jakimś czasie przywiózł znowu zła wkładkę, później się umowil na dana godzinę i nie przyszedł. Utrudniony kontakt z właścicielem trwa od kilku miesięcy, albo nie przychodzi na umówioną godzinę, albo się spóźnia godzinę, dwie. Nie odpisuje na smsy, maile, nie odbiera telefonu. Dzisiaj nasza cierpliwość się już skończyła. Umówieni byliśmy na godzinę 15:30, po wcześniejszym napisaniu SMS (czy godzina jest aktualna) właściciel nie raczył odebrać. Oczywiście drzwi do dzisiaj nie są zrobione do końca właściwych wkładek brak oraz progu. O godzinie 15:30 odebrał i powiedział, ze jest w Poznaniu. Zapytałam, czy robi sobie z Nas jaja i czy wie kto to jest rzecznik praw konsumenta - odpowiedział: „proszę sobie zadzwonić do rzecznika a nie zawracać mi d**e”. Tak właśnie właściciel traktuje klientów swojej firmy. Nie polecam !
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.