Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Sprzedaż części samochodowych.
Oponika Sp. z o.o. ma swoją siedzibę w miejscowości Kielce w województwie świętokrzyskim.
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Oponika Sp. z o.o..
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Krakowska 293, 25-801 Kielce.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 50.85367N, 20.56325E.
[kopiuj]
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Oponika Sp. z o.o. znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
Oceń firmę i napisz o niej opinię:
Oponika Sp. z o.o.
Dziękujemy za przesłanie opinii
Chcę zgłosić naruszenie
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
skandaliczne beznadziejna obsluga klienta. firma nie posiada opon na stanie. Firma nie jest w stanie udzielic jakiejkolwiek informacji o wysylce. Omijac szerokim lukiem
Firma może mieć asortyment wielki, ale brak telefonu kontaktowego dyskwalifikuje ją. Klient chce kupić ale chce też się poradzić. Często tylko przez telefon można coś wyjaśnić itd. ??
Nie mamy pana kapelusza i co nam pan zrobisz? Tak można podsumować reklamację w tej firmie. Odrzucanie z automatu reklamacji i zasłanianie się długim czasem rozpatrywania przez producenta. 3 miesiące oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji i dopraszanie się o informację zwrotną. Totalny brak zainteresowania rozwiązaniem sprawy
Masakra z zwrotami. Nie chcą przyjmować bo sprzedają dropshippingowo i z zwrotami mają problem z braku pieniędzy zapewne. Strasza policją i paragrafami jak się upomnisz o zwrot
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Odkryj akcesoria samochodowe, które poprawią komfort i bezpieczeństwo jazdy. Sprawdź ofertę Przemysława Jagiełły i wybierz najlepsze produkty dla swojego auta!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci