"Jim" S.C. Jacek Ćwikliński Marek Kasza

Hurtownie spożywcze
ul. Przemysłowa 29a, 28-300 Jędrzejów woj: świętokrzyskie
(7 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
NIP
6562196537
Telefon

Informacje

Głównym profilem działalności firmy "Jim" S.C. Jacek Ćwikliński Marek Kasza jest Hurtownie spożywcze. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Jędrzejów w województwie świętokrzyskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z "Jim" S.C. Jacek Ćwikliński Marek Kasza poprzez telefon: (41) 38... .
Adres wykonywania działalności przez "Jim" S.C. Jacek Ćwikliński Marek Kasza to ul. Przemysłowa 29a, 28-300 Jędrzejów. Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych "Jim" S.C. Jacek Ćwikliński Marek Kasza.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(7 opinii) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
M
M
Mieszkaniec Miejscowości
Widzę, że moja opinia o tej hurtowni została usunięta, więc zamieszczam ją ponownie, tym razem bez imion i nazwisk. Negatywnie oceniam ten punkt użyteczności publicznej, m.in. ze względu na zachowanie w stosunku do klientów osób, które w nim pracują. Zachowanie to było bowiem skandaliczne i karygodne, nacechowane złośliwością, fałszywością, bezczelnością i chamstwem. Zatrudnione tam osoby potrafiły dokuczliwie kpić sobie z klienta w jego obecności, wprawdzie często nie wprost do niego, ale tak, że z łatwością można było się domyślić, że to on jest obiektem drwin, świadczących swoją drogą tak naprawdę o niskim poziomie tylko ich autorów. Nieraz zdarzało się, że osoby te z danego klienta naigrywały się zaraz po zakończeniu z nim rozmowy. Ludzie ci byli nadto wulgarni i formułowali troglodyckie komentarze, których przedmiotem bardzo często byli klienci. Również wygląd terenu owej hurtowni pozostawia wiele do życzenia. Nie ma tam np. jednolitej, utwardzonej i wygładzonej nawierzchni, która ułatwiałaby komfortowe korzystanie z różnych pojazdów, a nad wejściem do jej budynku od niepamiętnego czasu brakuje części liter, które składałyby się na napis ,,HURTOWNIA SPOŻYWCZA''. M.in. z powodu zachowania osób w niej zatrudnionych firmy tej nie polecam.
M
Mieszkaniec
,,JiM'' śmiali się z mojej krytycznej wypowiedzi. No a czego Pan się spodziewał? Ja mam już pewne doświadczenie i wiem, że rzadko który podmiot gospodarczy prezentuje godną postawę i przyznaje się do nawet mniej znaczących nieprawidłowości, a co tu dopiero mówić o przyznaniu się do tak skandalicznego zachowania. Ale to nie tylko moje osobiste doświadczenie. Mamy np. programy publicystyczne, gdzie bardzo często słyszymy albo brak chęci do rozmowy, albo wypieranie się dokonania nagannych działań, albo wzajemne obarczanie się odpowiedzialnością, albo usilne próby usprawiedliwiania, bronienia bądź umniejszania wagi swoich ewidentnie złych uczynków. W tych programach osoby, które zawiniły, też nie mają odwagi otwarcie się do tego przyznać. Mimo wszystko rzeczą wiadomą jest rzecz jasna to, że ci panowie z hurtowni mogli postąpić bardziej rozważnie, mieli bowiem wolny wybór, ale jak widać woleli dać zadość swojej pogardzie wobec niektórych klientów, co tylko utwierdziło mnie w mojej ocenie moralnej tych panów. Pan zasugerował mi, że nie trzeba było opisywać w Internecie zachowania pracowników. Proszę Pana, w Internecie funkcjonują strony internetowe umożliwiające dodawanie opinii o różnych punktach użyteczności publicznej. Panorama Firm jest jedną z opiniotwórczych stron pozwalających na wypowiadanie się na temat przedsiębiorstw, które są właśnie takimi punktami oferującymi dobra, z których co do zasady praktycznie każdy może skorzystać. Na przedsiębiorstwo natomiast składają się nie tylko budynek, teren firmy i oferowane tam dobra, ale także ludzie, którzy bezpośrednio tę firmę tworzą, czyli kadra zarządzająca i pracownicy. W związku z tym uważam, że ich postępowanie w pracy wobec klientów jest jak najbardziej godne uwagi, może być częścią składową opinii o przedsiębiorstwie i dlatego też zostało ono opisane, ale zostało opisane w sposób w pełni odpowiadający rzeczywistości.
M
Mieszkaniec
,,JiM'' śmiali się z mojej krytycznej wypowiedzi. No a czego Pan się spodziewał? Ja mam już pewne doświadczenie i wiem, że rzadko który podmiot gospodarczy prezentuje godną postawę i przyznaje się do nawet mniej znaczących nieprawidłowości, a co tu dopiero mówić o przyznaniu się do tak skandalicznego zachowania. Ale to nie tylko moje osobiste doświadczenie. Mamy np. programy publicystyczne, gdzie bardzo często słyszymy albo brak chęci do rozmowy, albo wypieranie się dokonania nagannych działań, albo wzajemne obarczanie się odpowiedzialnością, albo usilne próby usprawiedliwiania, bronienia bądź umniejszania wagi swoich ewidentnie złych uczynków. W tych programach osoby, które zawiniły, też nie mają odwagi otwarcie się do tego przyznać. Mimo wszystko rzeczą wiadomą jest rzecz jasna to, że ci panowie z hurtowni mogli postąpić bardziej rozważnie, mieli bowiem wolny wybór, ale jak widać woleli dać zadość swojej pogardzie wobec niektórych klientów, co tylko utwierdziło mnie w mojej ocenie moralnej tych panów. Pan zasugerował mi, że nie trzeba było opisywać w Internecie zachowania pracowników. Proszę Pana, w Internecie funkcjonują strony internetowe umożliwiające dodawanie opinii o różnych punktach użyteczności publicznej. Panorama Firm jest jedną z opiniotwórczych stron pozwalających na wypowiadanie się na temat przedsiębiorstw, które są właśnie takimi punktami oferującymi dobra, z których co do zasady praktycznie każdy może skorzystać. Na przedsiębiorstwo natomiast składają się nie tylko budynek, teren firmy i oferowane tam dobra, ale także ludzie, którzy bezpośrednio tę firmę tworzą, czyli kadra zarządzająca i pracownicy. W związku z tym uważam, że ich postępowanie w pracy wobec klientów jest jak najbardziej godne uwagi, może być częścią składową opinii o przedsiębiorstwie i dlatego też zostało ono opisane, ale zostało opisane w sposób w pełni odpowiadający rzeczywistości.
M
Mieszkaniec
Odpowiedź na opinię internauty o nicku Odido: proszę Pana, to, że ktoś wobec jednych zachowuje się w porządku, sympatycznie, wcale nie musi oznaczać, że podobnie zachowuje się w stosunku do wszystkich innych ludzi. Jest bowiem całe mnóstwo ludzi nikczemnych, fałszywych, różnicujących swój sposób zachowania w zależności od swojego widzimisię, którzy wobec określonych osób zachowują się normalnie, a przy i w stosunku do innych postępują o wiele gorzej, po prostu podle. Ja w odróżnieniu od Pana nie zakładam z góry, że to, co Pan napisał odnośnie Pana relacji z osobami zatrudnionymi w tej hurtowni i pracownika Piotra Owczarka to nieprawda. Jest przecież możliwe, że rzeczywiście dobrze się dogadujecie, jesteście do siebie pozytywnie nastawieni, a pracownik Piotr Owczarek mimo swojego jednoznacznie karygodnego zachowania ma jakieś zasługi dla tej hurtowni. Możliwe. Tylko że to w żadnym wypadku nie zmienia faktu, że między innymi wobec mnie zachowanie tych panów było nie do przyjęcia, było karygodne. Powiem wprost: ja jako klient wiele razy byłem już w różnego rodzaju hurtowniach, sklepach detalicznych, marketach, supermarketach itd. i do tej pory nigdzie nie spotkałem się ze strony obsługi z takim chamstwem, bezczelnością i złośliwością, jak w tej hurtowni. Nie zawsze kadra zakładowa zachowywała się doskonale, ale zawsze jej postępowanie mieściło się w granicach przyzwoitości i kanonach kultury względem klientów. Ani razu jako klient nie spotkałem się z takimi sytuacjami, żeby zatrudnieni, czy to właściciele, czy to pracownicy, urządzali sobie idiotyczne kpiny z klientów w obecności tychże właśnie klientów, obiektów tych idiotycznych kpin. Śmiem twierdzić, że choć wielu podmiotom gospodarczym można wiele zarzucić, to jednak takie zachowanie zaadresowane do klientów jest raczej nieczęstym zjawiskiem. Rozsądnie myślące firmy wiedzą bowiem, że jest to dla nich zwyczajnie nieopłacalne, nie działa to na ich korzyść. Pan mi tutaj napisał, że panowie z hurtowni spożywczej
S
Senior56
super polecam
O
Odido
Takiego steku bzdur jeszcze nie słyszałem. Współpracujemy z chłopakami od lat. Nigdy w życiu nie dam złego słowa powiedzieć. Z Piotrem zawsze się dogadujemy i gdyby nie on to ta hurtownia by chyba padła. Pokazałem to opinie wlascielowi wybuchli śmiechem tak samo jak ja ??????Ja moi znajomi zaopatrujemy się tam codziennie są śmiechy żarty no ale cóż nie każdy każdego musi Lubiec tylko po co to opisywać w internecie. Pozdr. Dla Marioli
M
Mieszkaniec
Wygląd placu otaczającego budynek pozostawia wiele do życzenia. Nie ma jednolitej, utwardzonej i wygładzonej nawierzchni, która ułatwiałaby komfortowe korzystanie z różnych pojazdów. Na całej linii styku podstawy północnej zewnętrznej ściany budynku z ziemią wyrastały wysokie rośliny. Na zachodniej elewacji budynku brakuje części liter składających się na napis ,,HURTOWNIA SPOŻYWCZA''. Zachowanie zarówno właścicieli, jak i podległych im pracowników jest skandaliczne i karygodne. Formułują oni troglodyckie komentarze, których przedmiotem bardzo często są klienci. Nadto są wulgarni i potrafią kpić sobie z klienta w jego obecności wprawdzie zwykle nie wprost do niego, ale tak, żeby wiedział, że to on jest obiektem drwin, co praktykują Marek Kasza, Piotr Owczarek, a także jego kolega Adrian, a w szczególności ten drugi. Piotr Owczarek jest człowiekiem tak chamskim, bezczelnym i fałszywym, że potrafi przechodzić obok klienta, względnie normalnie się na niego spojrzeć i dosłownie chwilę później, po utracie kontaktu wzrokowego i pokonaniu krótkiego dystansu, zacząć się z niego naigrywać. Na widok klienta skierował wzrok w stronę jednego z właścicieli i przyłożył sobie palec do głowy, a konkretnie chyba skroni. Przecież to jest impertynencja nie do przyjęcia! Myślę, że żadna poważna firma by sobie na coś takiego nie pozwoliła.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.